Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Havetraktor????
  • #1   21. mar 2010 off topic

• #2   21. mar 2010 Husqvarna frontmonterert

• #3   21. mar 2010 Du kan også få meget Roundup for de penge.

• #4   21. mar 2010 Køb en ged eller 2

• #5   21. mar 2010 silvan har nogle ok... til ca 10000

• #6   21. mar 2010 (link fjernet)

• #8   21. mar 2010 hehe, tak for svarene...og ja, det skulle være off topic, men det er altså søndag....vil da lige prøve at kigge dem ud

• #9   21. mar 2010 Stiga frontmonterert og knæk styret

• #11   21. mar 2010 Det kommer an på hvor meget græs du har, og hvordan haven er anlagt.
    Til stor flad plæne, uden alt for mange træer, buske, og blomsterbede, så er en stor havetraktor optimal.
    De frontmonterede er kun noget værd, hvis der er mange forhindringer.
    Husk også, at en havetraktor kan bruges til andet, end at slå græs.

Jeg har selv en gammel murray 46", den kan også bruges til at feje, rive, og køre med vogn, der kan en knækstyret ikke være med.
    Man skal alligevel bruge buskrydderen til det fine.

• #15   21. mar 2010 Ja og har en en STOR Svindler Ham skal i have foran jer heletiden

• #16   21. mar 2010 Er du lidt drengerøv så tjek WolfGarden Cart... har et billede af min inde ved min savage her på galleriet... smiley Det skal dog siges at den er ikke go til at komme ud i kanterne og hjørnerne... men det klipper hamrende pænt, med bioklip og hele svineriet smiley

• #17   21. mar 2010 okay, ja har 3500-4000kvm....det tager lidt tid når man bruger en alm. klipper....og tak for tilbudet Lasse A og til Mads (store jørgen) der er bare lidt langt til københavn for mig

• #18   21. mar 2010 fed plænefræser du har Lars (Ølgod) M

• #19   21. mar 2010 køb du dig da en mtd... jeg kører på én der har slået 2xen 7 mands fodboldbane siden 1990... i dag bruger den lidt olie... og skjoldet er ved at være noget tyndslidt... men den kører... også med den der transmatic gearkasse... som er trinløs... dvs. du skal kun skifte imellem frem og bak v. brug af kobling der også styrer hastigheden frem og tilbage... mener den i dag fåes i en 12,5 hk model til omkring en 9-10000 sprit ny. Den holder dit budget.
    Kan sige den jeg har også bliver brugt til vogn... og gårdrive... sågar har den også kørt med plov. Det eneste den får er en enkelt snaps olie... også har den fået friske dæk og en rem og knive henadvejen...

også er jeg iøvrigt imponeret over du har holdt så længe med at slå med en gammeldags græsslåmaskine... det havde jeg ikke tålmodighed eller tid til...

men pøj pøj med købet.

• #20   21. mar 2010 tak offslow, det skal så siges at jeg kun har slået med håndskubber en halv sæson, da vi først fik landstedet sidste år

• #21   21. mar 2010 ja eller også skal du købe dig en lidt større... ved min bror gik fra en gammel murray med 12 hk b og s motor til en 15-16 hk's ny... og han kan slå græsset nu en halv gange hurtigere... og den bruger næsten 40% mindre benzin fordi motoren har overskud smiley - så husk... man kan godt spare lidt i det lange løb ved lige og gå en model op...

har en kollega der er traktormekker... han siger dog man skal holde sig fra de store 2 cyl 18-20 hk da de er noget fordrukne...

jo sjovere og brænde benz af på kværnen end på plænetraktoren...

og velbekomme...

• #23   22. mar 2010 tak for det offslow...og til Mads(store jørgen) L....nej, skal nemlig ikke til bakkeåbningen....den gamle kawa får fri...

Kommentér på:
Havetraktor????

Annonce