1.094 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Havetraktor? Havetraktor?

Går lidt og overvejer at købe en havetraktor, er blevet træt af at slå den F***ing græsplæne, og kan ikke få kæresten til det, da hun tror graviditet er en sygdom :D.

Hvad skal man være opmærksom på når man skal købe brugt havetraktor. Min græsplæne er kuperet med mange forhindringer, så havde egentlig forestillet mig en traktor med frontmonteret klipper, da jeg har hørt at de kan komme ind overalt.

Kom gerne med Jeres erfaringer, tak....

Kigger lidt på sådan en type her: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=51657779

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Havetraktor?
  • #1   23. sep 2007 Vil helt klart sige at sådan en med front klipper er bedst lige meget hvad, for den kommer altså nemmere rundt omkring osv...

Og den du ser på der ser meget godt ud..

• #2   23. sep 2007 Køb en atv og spænd en klipper efter...

men ellers så, dem med klipperen foran kan nemmere komme ind og ødelægger ikke blomsterne, fordi de skal have forhjulene ind over

• #3   23. sep 2007 Tror en atv bliver lige voldsomt nok, men en alm. motorplæneklipper er sgu for lille til 1100 m2 græs smiley

Er der noget med "skær" el. lign. som man skal undersøge ved køb, eller er det billigt at få udskiftet/slebet.

• #4   23. sep 2007 he he, du kan ellers have meget sjov på sådan en fætter.

at slibe knivene er ikke slemt, hvis du har en slibemaskine ved ikke hvad prisen er på et par nye

• #5   23. sep 2007 så vidt jeg husker koster knive til en stiga 150 kr pr stk og på en park er der 4 stk, ved ikke om de små har 2 eller 4, normalt regner man ikke med at sådan nogle knive slår græsset ordentligt i mere end 1-2 sæsoner (de kan selv. køre meget længe alt efter belastning sten osv)

• #6   24. sep 2007 jeg kan kun anbefale en frontmonteret knækstyret havetraktor, de er lidt pebrede men damn de kan slå græs har selv en jonsred til 20 kg fra 2007

Kommentér på:
Havetraktor?

Annonce