Sava MC30 Invader dæk Sava MC30 Invader dæk
Hey..
Står snart og skal have ny dæk på Dominator'en og kigger lidt rundt. Pt er der monteret Avon Distanzia som jeg egentlig er ganske godt tilfreds med, og det er da heller ikke fordi prisen på et nyt sæt er voldsomt skræmmende.
Så sker der det at jeg ser de nævnte sava dæk på mcdaekonline.dk og synes sgu egentlig de ser meget fede ud- og prisen på kun lidt over 800 spir for et sæt er også super lækker.
http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=43850396.1123.5235&typ=D-104999&ranzahl=1&Breite=90&Quer=90&Felge=21&S_Z=-&weiter=0&Ang_pro_Seite=10&Transport=P&tyre_for=Enduro&dsco=1123&m_s=1
Jeg ved godt at det ikke kan svare sig at spare et par hundrede hvis dækkene er noget LORT.
Men på den anden side så er det da også meget fedt at teste hvad man får for pengene.. herregud.. jeg kører sgu ikke road-race på den gamle honda men alligevel..
Er der nogen der har prøvet dem? Jeg er super nysgerrig efter at høre om nogen kan sige noget om stabilitet, greb og levetid.. og selvfølgelig et generelt indtryk / sammenligning med andet mere kendt dæk eksempelvis.
Tak..
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Sava MC30 Invader dæk