861 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Mere info ? Mere info ?
Jeg er lidt træt at se folk der hele tiden ber' om mere info på nye profiler .. hvorfor skriver i ikke også til dem at de kan finde infomation om deres cykel på disse sider: www.bikez.com og www.bikez.dk .. det er jo ikke alle der selv sidder med så meget info om deres cykel. Så hvorfor ikke lige hjælpe dem til det?
Jeg har skrevet til mange at de kan finde info på disse sider. Og har fået en del beskeder tilbage at de er glade for at jeg lige sendte de links, det stod de virkelig og manglede.
Mike
0 synes godt om
mar 2004
Følger: 24 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 113
jeg vil ikke give dig ret for det eneste jeg viste om mín kværn var at den er på 1000 ccm, men det var bare den jeg ville have. Jeg vidste ikke hvor mange heste osv. den havde...
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.904
Chris: Jeg tror at de fleste knallertdrenge har helt styr på mc-modellerne når de opretter en fake profil her, de har da nok gjort deres forarbejde ordentligt...
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.904
okt 2004
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 4 Emner: 64 Svar: 987
Dæk : Ja
Fælge: ja
osv. så må man søge lidt info først - 10 min på google, eller se lidt på de andre profiler herinde så har man nok.
Jeg mener ikke at alle skal skrive lige så meget som jeg,for så ville det nok være begrænset hvor mange vi vill være her
dec 2005
Følger: 10 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 68
Det jeg viste om min cykel var at det var en honda .. og havde omkring 750 cc .. det var det .. hvis det ikke havde været for de sider havde jeg ikke noget info om min cykel .. den forrige ejer havde slet ikke noget info at give mig .. slet ikke engang en manual .. men det var denne cykel jeg skulle have .. så skidt pyt med det. Så fandt jeg info'en på disse sider.
Ninja:
Ja, det kan godt være, men der holder jeg med i Janus. Dem der virklig vil fake .. de skal sq nok få det gjordt uden vores hjælp.
Mark:
Det er fuldstændig rigtigt. Men der er mange folk der er bare så glade for deres helt nye mc. At de slet ikke tænker på at finde info til den først .. de vil bare ind og vise deres flotte mc .. så hvad med at give dem en chance .. og så vis dem hvor de kan finde info om cyklen ?
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 300
Mere info ?