{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt info vedr salg af mc.
  • #1   24. okt 2009 Han konstaterer vist bare det åbenlyse. Der er langt mellem guldkornene i den artikel der smiley

• #2   24. okt 2009 Tja, det er måske logisk nok for nogle af os.

• #3   24. okt 2009 Hvis man ellers læser alle jammerindlæggene herinde fra folk, der ikke kan sælge deres cykler, så er det sgu et OK link -

også selv om det bare er helt almindlig logik for perlehøns:-)

• #4   24. okt 2009 enig med dig Knud...priserne på vores mc'er er bestemt faldet en del, men hvis jeg skl være ærlig så var det måske også på tide. Jeg syntes det har været kunstigt for højt i lang tid (men ok, hvis det kunne sælges til den pris så var den jo reel nok)

• #5   24. okt 2009 Jeg er uenig i det med at salgsstedet er irrelevant. Der er 3x så mange besøgende på DBA som på G&G, så alt andet lige skal man ikke være for nærrig til at sætte den på DBA.

• #6   24. okt 2009 Har lige solgt konens CBR 600 RR -07 for en time siden til prisen , jeg havde sat den til den pris jeg vil have for den , og som var realistisk , jeg synes at over 80 % af de annoncer der er herinde er urealiske priser som er ønske tænkning , og derfor kan de heller ikke sælges

Sådan synes jeg mange gratis sider er , hvis man skal betale for en annonce , så er det også fordi man er intresseret i at få varen solgt

Jeg vil ikke komme med eks. fra denne side , men prøv selv at søge her og på DBA på en ens vare ,

Kommentér på:
Lidt info vedr salg af mc.

Annonce