{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedr Win 7 ?
  • Essob
    Essob Tilmeldt:
    maj 2010

Annoncer: 1 Emner: 6 Svar: 188
    #1   24. feb 2012 Hej.
    1 ind i stifinder
    2 i "vis" vælg den visning Du ønsker
    3 i funktioner-mappeindstillinger-vis, tryk på knappen "anvend på mapper"

Mvh. Leif

• #2   24. feb 2012 Ja men det er den "VIS" jeg ikke kan finde , ved jeg ændrede det i min gamle XP på en elle anden måde smiley

men tak for hjælpen , og hvis du har andre forslag så .............

• #3   24. feb 2012 "vis" skal stå i din øverste menu linie.

• #4   24. feb 2012 Ja og det gør den ikke når jeg står på roden i et bib der hedder billeder, sku da mystisk, jeg roder vider, Øjjjj nogen gange hader jeg bare PCer

• #5   24. feb 2012 Ahhhh man skal trykke på ALT knappen for at få VIS menuen frem smiley

• #6   24. feb 2012 det er en mindre bug i windows 7 og vista, man kan sætte dem som en "billede" mappe, også et par dage efter er det glemt igen, man kan tvinge den til at bruge samme typer i alle mapper, så roder den ikke sådan rundt længere, men jeg har bare lært at leve med det.

du kan også højerklikke på mapperne, også vælge customize this folder (jeg bruger eng win), har samme funktion er bare lidt hurtigere, end at skulle op og rode i top menuen

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #7   24. feb 2012 Der står normalt ikke vis nogen steder
    men oppe i toppen til højre under søgefeltet er der et icon der ligner et billede med en pil ved siden af, trykker man på den pil, så får man samme menu frem.

• #9   24. feb 2012 problemet er løst , men når man bruger funtionen i højre side er det kun 1 gang det virker , når man åbner næste mappe , så må man starte forfra , derfor var det bedst at få det ordnet på en gang

Kommentér på:
Vedr Win 7 ?

Annonce