Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er6-n vs xj6
  • #1   26. aug 2009 det har jo ikke så meget med at DU skal køre på dem, men jo bedre dine elever kører på dem, jo bedre ry kommer du til at have

men de to cykler er bestemt ikke nogle dårlige cykler

vær dog opmærksom på at yamahas 5 års garanti IKKE gælder når der er tale om skolecykler

• #2   26. aug 2009 Begge to er suveræne maskiner, meget nemme at have med at gøre. Tror at dine elever vil have nemmest ved at styrre en XJ6, og så er designet på den også feder, ihvertfald sammenlignet med den gamle model ER-6n. Den nye ER-6n ser også rigtig godt ud, dem kører der 2 rundt af i Horsens som skole cykler, i orange... kæft en flot bike smiley

Den nye ER-6n har jo ABS som standard, det har XJ6 ikke endnu, så det taler måske for den??

• #3   26. aug 2009 jeg tog selv kørekort på en er6n.. og den var super nem at kører på... vi sloges altid om de 2 vi havde.. den sidset var en gammel xj600.. mener jeg..

men tag en tur.. du må om nogle vide hvad der er nemt at lære at kører på;-)

• #4   26. aug 2009 køret også er6n på køreteknisk lige før jeg fik kortet.. og på jyllandsringen kørte jeg foden i i svingene.. så selv for en nybegynder kan den køres hårdt uden at tage magten fra en..;-)

• #5   26. aug 2009 Prøv dem... Prøv dem...

Jeg er mest til XJ 6. Den kører dejligt, og så ser den forbandet godt ud.

Jeg har ikke haft lejlighed til at prøve Kawa'en, men den ligner sgu' da en ufo med reaktornedsmeltning. Ikke særligt køn maskine... smiley

... Men smag og behag er jo forskellig...

• #7   27. aug 2009 Jeg kørte på begge, da jeg tog kort.. Kawa på bane og Yammi på vej..

Ud fra at jeg jo var ny på begge cykler, synes jeg at Kawa'en var lidt svær at køre på koblingen (mhb. på manøvredelen af prøven). Til gengæld var den meget nemmere at køre stærkt på end Yammi'en..

Yammi'en virkede bare all round ret omgængelig.. Lækkert bundtræk og rar at køre bykørsel på.. Men jeg forelskede mig i Kawa'en og blev bare gode venner med Yammi'en..

Kommentér på:
er6-n vs xj6

Annonce