{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Hvad gør jeg mod Vogle i høj fart????? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået sat en Eagel 4 i en udstødning på, vilket har givet en pisse fed lyd, og nu er det mere end spændene at køre race haha, men når jeg når de 180-190km/t, så begynder pisset at sejle, og vogle som en sindsyg, især når jeg køre ind over de hvide strejer på motorvej, så er det med at holde tunden lige i munden, jeg ved ikke om det er mine dæk, jeg køre med nogle skod dæk, er der nogen af jer herlige mc folk som har nogle forslag. mvh Jan k


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør jeg mod Vogle i høj fart?????
  • #2   14. sep 2004 Det er nok en blanding at lidt af hvert, jeg opdage idag den slår meget med bagende, så du har nok ret Kenneth, måske er mine baghjulslejer færdig, og ja Henrik mit bagdæk er ved at være godt slidt, men det skal sku lige holde sæsonen ud.
    Overvejer at købe Brigsstone dæk som jeg har læst om i touring nyt, er der nogen som har god erfaring med det dæk?????
    Henrik hvornår laver du en profil om din Honda, jeg vil meget gerne se den. mvh Jan k


  • #3   15. sep 2004 Jeg har ret gode erfaringer med styrdæmpere hvis du vil have helt styr på din MC. Det afhjælper ikke direkte dig wobbling problem, men det kan redde dig fra et styrt hvis du kommer "helt derud".

  • #5   15. sep 2004 samt tjek dine kronrørslejer. de bkan også lave den ballade. vil anbefale michelindæk, da de er testet positivt i sammenligning med andre af samme format. og lc-racing handler mærket markant under alle de andre.

  • Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    aug 2004

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 64
    #6   15. sep 2004 Jeg er enig med Bandit1. Hvis den wobbler når man køre lige ud i høj fart er det som regel stel opbygningne der skal gøres noget ved, så jeg tror at en forgaffelstabilisator ville gøre underværker. Men selvfølgelig skal sliddele som div. lejer, dæk osv. være i orden. Jeg tror dog ikke at det løser wobble problemet helt.
    Endvidere: på min R6 (der iøvrigt ikke fejler noget overhovedet) kan det også føles som om den wobbler i høj fart (ja, også i lav for den sags skyld) når jeg køre over de hvide striber. Du må huske på at MC dæk faktisk er ret hårde, og dækets profil gør at det nærmest 'rider' op på striben og ned af den igen. Når du så køre skråt ind på striben kan det godt føgeles som om den wobbler. Men det skal selvfølgelig stoppe når du ikke køre på striben mere.
    Brigsstone (BT010 og BT014) dæk har jeg ret gode erfaring med. Men det er vel ikke lige nogle af dem du tænkte på?
    CB


  • #7   15. sep 2004 Tak for de gode råd fra jer alle, og jo Christian, det er lige det dæk jeg tænker på, som de jo roser til de høje skyer i turing nyt, jeg køre med brigsstone på bilen og skal kun have det mærke frem over.
    Hej Hans gamle ven, hvad fanen mener du med jeg ikke er for let hahaha, bonderøv haha, hvor kan man købe de støddæmper du skriver om??????.
    Jeg kan fortælle alle lejer er nye, over alt, det med stellet opbygning vil jeg godt give ret i, vi kan jo ikke måle os med det stell de laver idag, jeg mener også der var en som skrev til mig en bagsvinger med bøjle, og en anden forgaffel fra en Bol-dor 1100 skulle gøre det noget beder at køre med, jeg mener også der sider sådan en bagsvinger på det foto du har sendt mig Hans, men det koster jo en bondegård, men fuck hvor er det ulækkert når den begynder på det lort, så er det bare med at holde godt fast, og få den ned i fart igen.
    Hans hvor mange hk havde din på baghjul, har lige fået målt min den har 75 hk, det er vel meget godt eller hvad. mvh Jan k


  • Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    aug 2004

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 64
    #9   15. sep 2004 BT010 var jeg rigtig glad for. Der havde jeg ikke noget som helst at udsætte. BT014, som vist afløser BT010 (jeg ved ikke om 010 udgår af produktion) er jeg ikke helt så glad for. Bevares det er et rigtigt godt dæk, der bliver meget varmt meget hurtigt. 'Bidet' fejler heller ikke noget - overhovedet. De er også meget retningsstabile. Men jeg syntes måske at det mangler lidt profil. Cyklen virker ikke helt så styrevillig med 014'erne. Jeg ved det ikke. Det var bare ikke nogen revulotion da jeg fik skiftet dæk sidst ligesom det var da jeg skiftede til 010'erne, men det kan jo også være at jeg bare var for godt vant.
    Endvidere syntes jeg at 014'erne bliver slidt lidt for hurtigt. Jeg har kørt 6kkm+ og har kun ca. 2kkm måske lidt mere tilbage. Og det er altså på en moment-svag 600ccm maskine. 80% af tiden køre jeg stille og roligt frem og tilbage til arbejet (80 - 120km/t), og fyre den (meget) sjælent af.
    CB


  • #10   15. sep 2004 Tak Hans, og ja jeg har set det foto som du sendte, med din nye bagsvinger og det hele, hvad er det nu sådan en bagsvinger den koster?????.
    Hvordan går det oppe i klubben. mvh Jan k


  • #11   15. sep 2004 Hej Jens, tak for dit svar, har du adr til lc-racing hjemmeside. Jan k

  • Kim T
    Kim T Tilmeldt:
    mar 2004

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 2
    #13   28. sep 2004 Hejsa Jens
    Jeg har tiltider selv haft dette problem. Hvad jeg fandt ud var, at MEGET af den wobblen kan undgås hvis du sørger for at have det rigtige lufttryk i dine dæk.


Kommentér på:
Hvad gør jeg mod Vogle i høj fart?????

Annonce