679 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
14 Svar
Stof til eftertanke Stof til eftertanke
små børn og sarte sjæle skal IKKE kigge det her
(link fjernet)
sig lige til hvis i ikke kan se det
små børn og sarte sjæle skal IKKE kigge det her
0 synes godt om
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 45 Svar: 574
aug 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
ja ved godt det har været oppe mange gang men syntes ikk folk skal glemme hvor galt det kan gå
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 3.015
maj 2006
Følger: 1 Emner: 36 Svar: 49
aug 2008
ja det kan jeg sku godt forstå nej det er det sku ikk men hvis det er så kig på rotten.com det er bare for klamt
... NRL .
ja ikk
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 45 Svar: 574
For riders:
1. Always wear a helmet
2. Always wear protective gear
3. Never ride under the influence
4. Ride only in good weather conditions
5. Ride responsibly
6. Assume you’re invisible, constantly scan the road
7. Ride extra defensively
8. Take regular MSF courses
And for the automobile drivers ...
1. Look for motorcycles, especially when checking traffic at an intersection
2. Because of it's small size, a motorcycle may look farther away than it is
3. Because of it's small size, a motorcycle can be easily hidden in a car’s blind spots
4. Motorcyclists often slow by downshifting or merely rolling off the throttle, thus not activating the brake light
5. Motorcyclists often adjust position within a lane to be seen more easily and to minimize the effects of road debris, passing vehicles, and wind
6. Don't expect a motorcyclist to always be able to dodge out of the way
7. Stopping distance for motorcycles increases quickly when the road is wet
8. When a motorcycle is in motion, don't think of it as motorcycle; think of it as a person
jan 2007
Følger: 106 Følgere: 105 MC-er: 6 Emner: 172 Svar: 338
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.023
aug 2008
xD
per F:
det vil nok være en godt ide
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.520
der er da andre grupper mennesker der dør flere af hver dag ! bare af sult alene , cyklister , fordgængere / fumlegængere procentvis
men hva sker der med sådan en side ?
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 676
2. Altid bære beskyttelsesudstyr
3. Aldrig ride under indflydelse
4. Ride kun i godt vejr
5. Ride ansvarligt
6. Lad os antage, du er usynlig, konstant scanne vej
7. Ride ekstra defensive
8. Tage regelmæssige MSF kurser
Og for automobilsektoren drivere ...
1. Look for motorcykler, især når de kontrollerer trafikken i et kryds
2. På grund af den ringe størrelse er en motorcykel kan se længere væk end det er
3. På grund af den ringe størrelse er en motorcykel let kan skjules i en bil's blinde vinkler
4. Motorcyklistbeklædning ofte langsomt ved downshifting eller blot rullende off the gasspjæld, således ikke aktiverer bremsen lyset
5. Motorcyklistbeklædning ofte justere stilling i en vognbane, der skal ses på en nemmere og mere for at mindske virkningerne af vej aflejringskegler, forbipasserende køretøjer og vind
6. Ikke forvente en motorcyclist til altid at være i stand til at bøje af vejen
7. Bremselaengde for motorcykler stiger hurtigt, når vejen er våd
8. Når en motorcykel er i bevægelse, tror ikke på det som motorcyklen; tænke på det som en person
mar 2007
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 489
Ja, det er farligt. Det er alt... Man kan vælge at leve sit liv i en gummicelle. Frit valg. Jeg kører på MC.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Jo, jeg mener også man må være lit øh--tilbøjeligt til et eller andet, når man laver sådan en samling.
På den anden side - vi kan alle hver eneste dag se trafikanter - også på MC - der opfører sig som var de og alle andre udødelige. Hvis en stribel billeder af lemlæstede lig kan hjælpe med at forklare, at ingen er udødelig, så OK for mig.
Læg forresten mærke til, at der er et par billeder, der tydeligt viser, at en gal MC-ist også er farlig for andre....
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.936
I morges på vej til job så jeg en klovn på en suki 750F som vitterligt gjorde ALT han kunne for at ende på lighuset!
Overhalinger inden om, zig zag mellem biler hele tiden, han var under 20 cm fra at blive klippet af en fiat..
Alligevel kom han ikke hurtigere frem end jeg gjorde i min tre cylindrede dieselbil :o)
Stof til eftertanke