Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stof til eftertanke
  • #1   5. aug 2009 har kigget der MANGE gange. har hørt ham der sad fast i lastbil hængeren overlevede !! smiley ville da være for vildt.

• michael a
    michael a Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   5. aug 2009 Andreas GS500 tilsalg ! K:
    ja ved godt det har været oppe mange gang men syntes ikk folk skal glemme hvor galt det kan gå

• #3   5. aug 2009 den kommer op med jævne mellemrum,og du har ret ,er ikke for sarte sjæle

• ... NRL .
    ... NRL . Tilmeldt:
    maj 2006

Følger: 1 Emner: 36 Svar: 49
    #4   5. aug 2009 fuck de sidste billeder er godt nok nasty...

• michael a
    michael a Tilmeldt:
    aug 2008

#5   5. aug 2009 michael L:

ja det kan jeg sku godt forstå nej det er det sku ikk men hvis det er så kig på rotten.com det er bare for klamt

... NRL .
    ja ikk

• #6   5. aug 2009 michael A : det med jeg har set den mange gange, var ikke ment som at det var repost. men netop som at jeg tit er inde og kigge lidt. og det er scary. tænker ikke så meget over skader og sådan på mig selv, mere på evt. andre indvolveret og mine venner og familie ved evt. meget slem ulykke ! men punkter på siden er da helt rigtige :

For riders:
    1. Always wear a helmet
    2. Always wear protective gear
    3. Never ride under the influence
    4. Ride only in good weather conditions
    5. Ride responsibly
    6. Assume you’re invisible, constantly scan the road
    7. Ride extra defensively
    8. Take regular MSF courses

And for the automobile drivers ...
    1. Look for motorcycles, especially when checking traffic at an intersection
    2. Because of it's small size, a motorcycle may look farther away than it is
    3. Because of it's small size, a motorcycle can be easily hidden in a car’s blind spots
    4. Motorcyclists often slow by downshifting or merely rolling off the throttle, thus not activating the brake light
    5. Motorcyclists often adjust position within a lane to be seen more easily and to minimize the effects of road debris, passing vehicles, and wind
    6. Don't expect a motorcyclist to always be able to dodge out of the way
    7. Stopping distance for motorcycles increases quickly when the road is wet
    8. When a motorcycle is in motion, don't think of it as motorcycle; think of it as a person

• #7   5. aug 2009 for satan da de sidste 2 billeder der er gutten godt nok smadret... puha, det er grimme billeder..

• #8   5. aug 2009 Så fik man lige lyst til at tage læderjakken på igen og beholde fullfacemasken XD

• michael a
    michael a Tilmeldt:
    aug 2008

#9   5. aug 2009 Michael Zipcode M C:
    xD

per F:
    det vil nok være en godt ide

• #10   5. aug 2009 Hvem er den klaphat der har lavet siden ? han / hun må have et eller andet imod mcer !?!?!?!?

der er da andre grupper mennesker der dør flere af hver dag ! bare af sult alene , cyklister , fordgængere / fumlegængere procentvis smiley
    men hva sker der med sådan en side ?

• #11   5. aug 2009 1. Altid bære hjelm
    2. Altid bære beskyttelsesudstyr
    3. Aldrig ride under indflydelse
    4. Ride kun i godt vejr
    5. Ride ansvarligt
    6. Lad os antage, du er usynlig, konstant scanne vej
    7. Ride ekstra defensive
    8. Tage regelmæssige MSF kurser

Og for automobilsektoren drivere ...
    1. Look for motorcykler, især når de kontrollerer trafikken i et kryds
    2. På grund af den ringe størrelse er en motorcykel kan se længere væk end det er
    3. På grund af den ringe størrelse er en motorcykel let kan skjules i en bil's blinde vinkler
    4. Motorcyklistbeklædning ofte langsomt ved downshifting eller blot rullende off the gasspjæld, således ikke aktiverer bremsen lyset
    5. Motorcyklistbeklædning ofte justere stilling i en vognbane, der skal ses på en nemmere og mere for at mindske virkningerne af vej aflejringskegler, forbipasserende køretøjer og vind
    6. Ikke forvente en motorcyclist til altid at være i stand til at bøje af vejen
    7. Bremselaengde for motorcykler stiger hurtigt, når vejen er våd
    8. Når en motorcykel er i bevægelse, tror ikke på det som motorcyklen; tænke på det som en person

• #12   6. aug 2009 Ok, det er farigt at køre MC. Vil I også vise billeder af folk der var på vej til købmanden for at hente en liter mælk? "Gå aldrig til købmanden efter mælk".

Ja, det er farligt. Det er alt... Man kan vælge at leve sit liv i en gummicelle. Frit valg. Jeg kører på MC.

• #13   6. aug 2009 PAttyV

Jo, jeg mener også man må være lit øh--tilbøjeligt til et eller andet, når man laver sådan en samling.

På den anden side - vi kan alle hver eneste dag se trafikanter - også på MC - der opfører sig som var de og alle andre udødelige. Hvis en stribel billeder af lemlæstede lig kan hjælpe med at forklare, at ingen er udødelig, så OK for mig.

Læg forresten mærke til, at der er et par billeder, der tydeligt viser, at en gal MC-ist også er farlig for andre....

• #14   6. aug 2009 Enig med Knud

I morges på vej til job så jeg en klovn på en suki 750F som vitterligt gjorde ALT han kunne for at ende på lighuset!
    Overhalinger inden om, zig zag mellem biler hele tiden, han var under 20 cm fra at blive klippet af en fiat..
    Alligevel kom han ikke hurtigere frem end jeg gjorde i min tre cylindrede dieselbil :o)

Kommentér på:
Stof til eftertanke

Annonce