Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rygbeskytter!
  • #1   10. jul 2009 jeg har et rygskjold som hedder forcefield og det er bare supert godt, de har også scoret max point i de test der undtagen en test hvor den fik 4/5, og det koster 1000kr så jeg ville nok smide de 200 kr extra smiley

• #2   10. jul 2009 Køb Forcefield/Halvarsson det er det samme

• #3   10. jul 2009 Køb et Forcefield eller Halvarsson, alt det der med at det ikke må kunne bøjes bagover er en skrøne, et ordentligt rygskjolds funktion er at absorbere og fordele et slag over et større område, og det gør et forholdsvis blød og fleksibel rygskjold bedst.
    Når du bestemmer dig for at købe et rygskjold så kig på mærkningen, der er to klasser; level 1 og level 2, level 2 er det med den højeste beskyttelse, hvis der ikke er en label eller anden dokumentation for enten level 1 eller level 2, så ved dig om og gå din vej, uanset om det er CE mærket.

• #4   10. jul 2009 Kører selv med Uvex købt hos TH og er ganske tilfreds med pasformen og syntes heller ikke at det bliver for varmt at have på. Væltede for et par måneder siden dog ikke så alvorligt og jeg "føler" mig mere tryg med en rygbeskytter. Find en der passer dig godt og køb det.

• #5   10. jul 2009 køb hellere et forcefield som de andre foreslår

• #6   10. jul 2009 SE DENNE TEST:

http://www.jml.dk/jml/grafik/sider/pdf/test_bike_7.08.pdf

Har selv B-SQUARE smiley

• #7   10. jul 2009 Hej
    Som flere af jer skriver,Halvarsson er testvinder og behagelig at have på, og det skal den være ellers får man den ikke anvendt.

• #8   11. jul 2009 Altså, en billig bingobongo rygbeskytter er jo bedre end ingen, men jeg ville også hellere lige bruge et par kroner ekstra og så få et rigtig godt frem for, at købe et halvgodt et.

• #9   12. jul 2009 Hej igen.
    Mange tak for de gode indlæg, det gav en go' indsigt i hvad der findes, især testen var go', tak til Ronni.
    Jeg tror jeg vil prøve en Rukka, den er i landet og lettere at prøve, ligger fint i testen og en B-Square er jo ikke lige at finde pt.
    Når der nu alligevel skulle en ny jakke til ,ku' man jo ligesågodt prøve jakken med vesten under. Håber at andre også kunne få glæde af denne tråd. Fortsat go' weekend.

• martin h
    martin h Tilmeldt:
    jun 2005

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #10   12. jul 2009 Kender den ikke, med det er Mærke vare. Dem der kører cross bruger deres briller, jeg har selv en ski hjelm fra dem og dem af jer det ser "turen", kan deres cykel hjelme i brug. Selv har jeg en fra sidi og er meget tilfreds.

Kommentér på:
Rygbeskytter!

Annonce