777 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Forsikring CBR600RR Forsikring CBR600RR

Hej med jer.
Jeg er en gut på 23 år der går og søger en mc igen, og har jo som så mange andre forelsket mig i en CBR600RR fra 05.
Men er de til at forsikre? Ved godt det er dyrt men hvad skal man regne med, er 23 år, 5 års skadefri kørsel, har 1 ny bil osv. på bilforsikringen står jeg som elitebillist men hva tror i? og er der evt. nogle supersportsvcykler som har en forsikringsforden?

Håber at høre jeres foreslag, og ja, ved godt det er dyrt men det er ikke det der er spørgsmålet.. ;0)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring CBR600RR
  • #1   7. jun 2009 Du skal give 11000-12000 tror jeg... Honda har en aftale med et forsikringsselvskab, hvilket ved jeg ikke, men det var den pris jeg fik. Er dog 25år.

• #2   7. jun 2009 at du lite billist kan du ikke bruge til en pind når det gælder mc

tror generealt du for problemer med at finde nogen der vil give dig kasko men ansvar bude du kunne finde bare til dyre penge

Ring rundt

• #3   7. jun 2009 Det er ikke rigtigt Kristian: Der er flere forsikringsselvskaber der tager de 5 år fra bil med i beregningen. Kender det fra egen erfaring.

• #4   8. jun 2009 Steven (2300) a.k.a Boris J

Kristian H har nu lidt ret når han nævner at han ikke kan bruge ancinitet fra bil. Ihvertfald ikke hos nogle af dem der har aftaler osv. Suzuki forsikring kræver 2 års skadefri kørsel PÅ MC for at de overhovedet vil have dig ind, tvivler på de er de eneste...

Christion I, eneste måde er at tage knoglen og ringe lidt rundt i morgen og spørge løs, det koster heldigvis intet smiley Men du skal nok regne med at det kommer til at gøre ondt i tegne-drengen i den alder.

• #5   8. jun 2009 takker for svarende, jeg må lige se hvad der skal ske, sidder pt i spanien og overvejede at tage en med herfra ( svigerfar har en jeg kan få billigt.. edit hader danske afgifter.. smiley )

Kommentér på:
Forsikring CBR600RR

Annonce