1.180 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

(Første)hjælp mig please :) (Første)hjælp mig please :)

Skal have fragtet min mc fra amager til herlev til reperation efter nogle idioter har prøve at stjæle den og derved ødelagt min tændig...

Findes der en venlig sjæl med en varevogn der vil tjene et par hundrede på at hjælpe mig :)?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  (Første)hjælp mig please :)
  • #2   4. jun 2009 Kan de spænde den fast?

• #3   4. jun 2009 lol

ikke det der ligner, så når de flytter maskiner og udstyr til flere hundrede tusinde, vælter det bare rundt i kassen omme bagved

dooooooooh

• #4   4. jun 2009 Jeg ville ikke bruge 3*34 eller andre speditøre. Lej hellere en lukket kasse trailer på en tank station og spænd den fast. Så er du sikker på at den kommer helt frem uden skader. Der er vist også noget med at motorcykler bliver betegnet som farligt gods pga benzin i tanken og det vil sikkert koste ekstra dadler for at få kørt den med speditør. Men held og lykke til. Og gid dem der har stjålet din MC måtte brække en knogle for hver kr det koster at fikse den.

• #5   4. jun 2009 Jeg har fået 3x34 til at fragte min MC for mig, og vi fik spændt den godt fast i kassevognen, og der blev brugt tæpper til at beskytte den fra de der seler.

Afhænger jo nok af hvilken 3x34 mand, men jeg har kun haft gode oplevelser med dem (brugt dem 5-6 gange til flytninger m.m.).

Tror jeg kom af med 450-500 kr. en lørdag morgen.

• #6   4. jun 2009 Det blev en 3x34...øv det bliver en dyr omgang alt i alt...

Her er en deal.

Hvis i nogensinde fanger nogen der udøver hærværk eller stjæler jeres ting er i velkommen til at kontakte mig på pm. Jeg vil stille op med en tattovør maskine og sørge for at de personer vil blive "genkendt" som tyveknægte resten af livet.

Og det mener jeg 100% Ikke en joke. Jeg vil tattovere dem fra top til tå med ordet tyveknægt!

• #7   4. jun 2009 er den styrlåst??? for ellers er det jo bare lige at krydse de rigtige ledninger!!

• #8   4. jun 2009 Kan måske være jeg kan hjælpe dig i aften hvis det ikke er for sent

• #9   4. jun 2009 Morten (Fredericia) P@ Jeg prøvede at krydse ledninger men fik den kun igang ved at løbe den igang og den lød som en rigtg smdret VW bubble....lød ikke sundt!

Jim K@ Har bestilt 3x34 men tak for tilbuddet smiley

• #10   4. jun 2009 No problemo

Held og lykke

• #11   4. jun 2009 det lyder da ikke sjovt!!.. ledningerne du samlede havde måske ikke ordentlig kontakt?? men ok.. du må jo prøve 3*34..

• #13   4. jun 2009 Søren S: Det vil jeg gøre smiley

Simon R / tdneVmo ( Århus ): Har prøvet men det virkede ikke. Fik den startede men den lød som en VW bubble der var smadret og kørte max 5km/t smiley

Kommentér på:
(Første)hjælp mig please :)

Annonce