1.262 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Tid til Køreprøve mc Tid til Køreprøve mc

Det er åbenbart håbløst på sjælland at få tid til den praktiske prøve. Sønnike har nu været klar og ventet i 3 uger, uden at få en tid, og der er ingen ledige de næste 4 uger. Har forsøgt " næsten" alle mc kørelærere på sjælland - situationen er den samme.
Forklaringen skulle være at prøven nu startes på køre teknisk anlæg, og som kun har begrænset kapacitet til prøverne og noget manglende konduite hos politiet. Det burde være forudset, inden loven trådte i kraft. Kørelærene protesterer kraftigt over de urimelig forhold, og der kommer et indslag imorgen Onsdag i TV2 Lorry om emnet. Til alle jer der står i samme situation - klag til politikere og politiet -
Har skrevet en mail til Brian MIkkelsen - jm@jm.dk - og Hanne Bech Hansen - politi@politi.dk.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tid til Køreprøve mc
  • #1   19. maj 2009 Her i vestjylland er der under en uges ventetid fra teori til køreprøve...

• #2   19. maj 2009 Hmm torben S så er det nok baren din søns kørelærer der er doven.. for der er kun gået en uge efter jeg fik teorien bestået og nu skal jeg snart op... eller 2 uger for at være HELT PRÆCIS... men det er ikke meget

• #3   19. maj 2009 Jeg har forresten Flemming som kørelærer han arbejder i værløse Dan og tommy mener jeg det hedder kan ikke lige t´huske navnet præcist lige nu smiley men det ligger lige ved værløse station

Kommentér på:
Tid til Køreprøve mc

Annonce