2.681 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

køreprøve køreprøve

hej alle mc'er så er det endeligt tid til køreprøve på torsdag. Og ville høre nogle gode råd fra jer hvordan jeg ikke skal være nervøs. Har snakket med min kørelære og han siger jeg intet har at være nervøs for. Da han synes jeg er god til at køre på motorcyklen men er stædig ret nervøs men ikke for for at komme ud på vejen da jeg tror det går fint men mere nervøs for at jeg ikke kan kommer ud på vejen da jeg måske laver fejl f.eks at jeg har lidt svært ved kontra styring sving da det er en anden mc end den jeg øvede på banen og spørgsmålene som jeg måske har svært ved at spørge den sagkyndig om og nok glemmer pga jeg kan nem blive nervøs og især hvis det er en hård sagkyndige håber ellers i får en god dag og får kørt en masse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køreprøve
  • #1   14. aug 2017 Kontrastyringen skal du ikke være nærvøs for.. Du får nærmest alle de forsøg, der skal til, for at få den til at sidde. I sin tid da jeg tog, var de 2 kvinder med, der fik 5-6 forsøg hver før den var der. (siger ikke at kvinder ikke kan køre, det var et rent tilfælde)

Kan dog huske, at vores kørelærer sagde, at de sagkyndige går meget op i, at man slår sin blinklys fra, da det er til stor fare for andre, hvis de tror du skal dreje hele tiden.

• #2   14. aug 2017 Gode råd mod nervøsitet findes vist ikke.. Medmindre "det skal nok gå" og "det er ikke så svært" virker for dig smiley
    For mig virker det at trække vejret og fokusere på noget andet, og samtidig huske på at man altid kan gå op igen smiley

• #3   14. aug 2017 skal nok sende dig en tanke torsdag, prøv at tænke på noget andet det bliver ikke bedre af en masse tankmylder , tænk på alt det der skal køres bagefter på din egen mc smiley

• Kok
    Kok Tilmeldt:
    maj 2011

MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 23
    #4   14. aug 2017 Mit trick personligt er at lade nervøsiteten gå sin gang dagene inden sådan en ting. Så det ligesom er overstået. Hvilket lader mig være i kontrol når tiden kommer.

Ikke sikkert det dur for alle, men måske er det forsøget værd smiley

• #5   14. aug 2017 Dengang jeg tog handlede det meget om sikkerhed.....altså begår sig sikkert i trafikken:-) så orientere dig godt og husk blinkene;-)

Alle er skide nervøse til prøven meeeeen det holder dig på dupperne.

Held og lykke..... det skal nok gå:-)

• #6   14. aug 2017 Jeg lignede en syg due til prøven, da det er vigtigt at vise man orientere sig, men stol på dig selv. - vi havde en der væltede da han skulle kontrastyre, han prøvede igen og klarede derefter køreprøven.

Held og lykke, knæk og bræk. god vind smiley

• #7   15. aug 2017 Til min køreprøve, blev vi bedt om at møde op en time inden køreprøve skulle begynde, så vi kunne nå at øve alle øvelserne på banen igen. Det var rigtig godt lige at få dem øvet igen, så man var helt 100!

Husk at få drejet hovedet helt ved orientering, og kig godt i spejlene. Husk blinklys (og sluk dem igen) Og få placeret dig ordentligt på vejen.

Når du er bestået, siger du helt sikkert til dig selv, at det var pisse let, og intet at være nervøs for smiley

• #8   18. aug 2017 hvordan gik det så med prøven ? er kortet i hus smiley

• #9   18. aug 2017 fortæl fortæl ??????

• #10   18. aug 2017 Nej desværre blev alt for nervøs smiley

• #11   18. aug 2017 Op på hesten igen - det er menneskeligt, at fejle smiley

Du består selvfølgelig næste gang.

• #12   18. aug 2017 hehe Ja det håber jeg smiley

• #14   18. aug 2017 havde overset en spærreflade og kørte over den og havde ikke placeret mig ordentligt i venstre sving og højresving smiley

• #16   18. aug 2017 Ja skal allerede op om den 31 August min kørelære siger jeg bare skal slappe af da jeg bare var uheldig smiley

• #17   18. aug 2017 Pøj pøj, næste gang sidder den lige i skabet smiley

Kommentér på:
køreprøve

Annonce