663 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Elendige kåber / erstatningsdele Elendige kåber / erstatningsdele

For at andre ikke skal ryge ud i samme problemer som mig komer her lige en advarsel mod det engelske firma superbike bodywork.

Flinke mennesker osv, men på trods af mine mange indgående spørgsmål til om deres kåber nu også var fine og pæne nok til en gadecykel som man gerne vil gøre pæn, endte jeg alligevel med at stå med et kåbesæt der var så ujævn og bulet at det kun kunne bruges som gammeldags vaskebræt. Og jeg HAr vaskemaskine, tak!!

Eneste kommentar til alle ujævnhederne var: Det kan vi da ikke forstå, det er den samme form vi altid har brugt! - Det vil så sige at alt de nogensinde har lavet har været bulet som bare fanden.. ikke godt...

Advarsel hermed givet videre - skidt firma medmindre man "bare" skal have racerkåber

God weekend til alle!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Elendige kåber / erstatningsdele
  • #1   5. dec 2008 Lortet ER sendt retur men de 1100kr i forsendelses frem og tilbage får jeg ikke. På trods af at kåberne er købt under falske forudsætninger, troede jo man kunne stole på de ville være glatte..

Og de er holdt op med at svare på mine mails...

Ærgerligt, men sådan går det jo...

• #2   5. dec 2008 Surt!
    Synes ellers de fleste race kåber jeg har set har været rimeligt pæne og bestemt ikke bulede. Måske lidt skarpe kanter og støbekanter her og der, men ikke mere end det kan tages på 5 min med sandpapir.

PS
    De kunne da også godt lige have vedlagt en dåse poly-filla, sådan lige til at tage det værste... smiley

• #4   5. dec 2008 Mener jeg så noget i tv den anden dag, hvor de sagde at firmaet skulle betale fragten også.. kan dog ikke huske om de skulle have et "e" mærke..

Men sgu surt!

• #5   6. dec 2008 Aarup, det var til min 916 der fik bukket begge sider kåbe op om ørene på min kammerat som jeg lånte den ud til i sommers. Vi ved stadig ikke hvordan det kunne ske.. Han siger han følte et ryk i motorcyklen (lille påkørsel af sten, dyr...?) og sekundet senere kommer han fri af en overhaling af en lastvogn og vindtrykket gør resten..
    Summa summarum: Jeg har en nøgen og forlegen 916 herhjemme som jeg gerne ville sælge, men den skal jo lige klædes pænt på først ;o)

Sådan et firma der seriøst mener at bulede kåber er helt fjong til en gadecykel får sgu nok hverken nogle godkendelser eller en pludselig opstået lyst til at refundere forsendelsesudgifter - desværre..

Kommentér på:
Elendige kåber / erstatningsdele

Annonce