Elendige kåber / erstatningsdele Elendige kåber / erstatningsdele
For at andre ikke skal ryge ud i samme problemer som mig komer her lige en advarsel mod det engelske firma superbike bodywork.
Flinke mennesker osv, men på trods af mine mange indgående spørgsmål til om deres kåber nu også var fine og pæne nok til en gadecykel som man gerne vil gøre pæn, endte jeg alligevel med at stå med et kåbesæt der var så ujævn og bulet at det kun kunne bruges som gammeldags vaskebræt. Og jeg HAr vaskemaskine, tak!!
Eneste kommentar til alle ujævnhederne var: Det kan vi da ikke forstå, det er den samme form vi altid har brugt! - Det vil så sige at alt de nogensinde har lavet har været bulet som bare fanden.. ikke godt...
Advarsel hermed givet videre - skidt firma medmindre man "bare" skal have racerkåber
God weekend til alle!
jan 2005
Følgere: 71 MC-er: 25 Emner: 56 Svar: 985
Og de er holdt op med at svare på mine mails...
Ærgerligt, men sådan går det jo...
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.023
Synes ellers de fleste race kåber jeg har set har været rimeligt pæne og bestemt ikke bulede. Måske lidt skarpe kanter og støbekanter her og der, men ikke mere end det kan tages på 5 min med sandpapir.
PS
De kunne da også godt lige have vedlagt en dåse poly-filla, sådan lige til at tage det værste...
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 259 Svar: 2.258
Men sgu surt!
jan 2005
Følgere: 71 MC-er: 25 Emner: 56 Svar: 985
Summa summarum: Jeg har en nøgen og forlegen 916 herhjemme som jeg gerne ville sælge, men den skal jo lige klædes pænt på først ;o)
Sådan et firma der seriøst mener at bulede kåber er helt fjong til en gadecykel får sgu nok hverken nogle godkendelser eller en pludselig opstået lyst til at refundere forsendelsesudgifter - desværre..
Elendige kåber / erstatningsdele