1.041 visninger
|
Oprettet:
min ny vs 1400 forårs klar og oprettet {{forumTopicSubject}}
Jeg har nu overgivet mig og solgt den 4 cylindrede
og er gået i V Twin. Købte den sidste år som standart og så brugt vinteren på at give den lidt stil
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 51 MC-er: 8 Emner: 151 Svar: 1.363
Du skulle bare have rykket den lidt til venstre på billederne så Toilet skiltet ikke var kommet med :-)))
Håber at se den live til et tøffearrangement i løbet af sommeren
mar 2007
Følger: 23 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 109 Svar: 840
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Tillykke med den:-)
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
V2 er den traditionelle HD-klonede cruiser type.
V4 er meget mere benyttet i touring og Sport. Den kom ind i cruiser miljøet med power cruiser begrebet - Magna/supermagna/ V-Max. Powercrusere er karakteriseret ved højere ydelse men også stejlere momentkurver, end V2, der generelt er lavtydende, langsomt roterende med flade moment kurver. Det giver to noget forskellige oplevelser.
V2 kan man lidt sammenligne med at køre traktor - på den gode måde:-)
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.233
Det er også en fordyrende og unødig kompliceret konstruktion,- to knaster, to knastkæder, to topstykke, osv..
Men lyden er sgu fed..
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Fordyrelsen og de to topstykker har skalm også fordele ift P-Twin.
Køling er mere effektiv, og man kan få en kortere krumtap, og dermed mindre vægt og slankere konstruktion
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.233
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
min ny vs 1400 forårs klar og oprettet
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside