{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.915 visninger | Oprettet:

Ny tank til min Intruder VS 750 {{forumTopicSubject}}

Hej...

Vil finde en bredere og lidt længere tank, til min Intruder VS 750... Nogen der ved noget om nogen større tanke fra andre cykler som passer ned over, uden alt for meget bøvl.. Har hørt den fra dragstar passer ned over, men der er indbygget speedo i..Så en masse ekstra svejsen og lukning...

Ved godt jeg nok ikke slipper for lidt svejsen, hvis jeg vil ha den stretchet.. Nogen der har erfaringer, da de lavede deres egen tank.. Eller skal man bare bide i det sure æble og bestille en custom fra bunden af.. Ville nu ellers gerne selv prøve og kaste mig i krig med det..

Hører gerne på ideér, råd og forslag smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny tank til min Intruder VS 750
  • #1   16. dec 2008 Ja dragstar tanken passer på hvis du laver lidt på den se evt min gamle 700 der er en på og mit foto album der er jeg ved at lave en til min 1400

• #2   16. dec 2008 Hej Michael..

Ser godt ud det projekt du har gang i... Har du overvejet og få din tank stretchet lidt også.. Kunne se fedt ud..

Kender du til andre tanke, der passer godt

• #3   16. dec 2008 Hej igen nej den skal ikke stretchet den er længere end den originale så jeg skære lidt af sædet også og jeg kender ikke lige andre og dog den 800 jeg havde havde Harley tank på men jeg syntes egentlig ikke den passede særlig godt til den

• #4   16. dec 2008 Du kan også se min profil. Der er også lidt fotos af tanken under ombygning. Det er også en dragstar tank.

• C.Lindhart
    C.Lindhart Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 5 Svar: 11
    #5   28. feb 2016 Halløjsa de herre så en dragstar tank hvor mange liter indeholder den i forhold til intruder tanken ? og er der en speciel dragstar tank eller noget? for det ser jo herre blærret ud det i har lavet der så overvejer at springe ud i det selv smiley

Kommentér på:
Ny tank til min Intruder VS 750

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce