Yamaha YZF R6 2005
5.046 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
43 Kommentarer
Yamaha YZF R6
Årgang:
2005
Motor:
R4, 600ccm med fule injection
Komp.: 12,4:1
Boring x Slaglængde: 65,5 x 44,5mm
Komp.: 12,4:1
Boring x Slaglængde: 65,5 x 44,5mm
Hestekræfter
Opgivet:
120HK (126HK med ram air) @ 13000rpm
66,4Nm (68,5Nm med ram air) @ 12000rpm
120HK (126HK med ram air) @ 13000rpm
66,4Nm (68,5Nm med ram air) @ 12000rpm
Fælge
Begge standard alu.-fælge med dim.:
For: 3½x17"
Bag: 5½x17"
For: 3½x17"
Bag: 5½x17"
Dæk
Michelin Pilot Power (et rigtigt godt dæk hvis nogle skulle være i tvivl) med dim.:
For 120/70 ZR17
Bag 180/55 ZR17
For 120/70 ZR17
Bag 180/55 ZR17
Topfart
??250 - 260km/h??
Tuning
Nope. Planerne er i nævnte rækkefølge:
1) SBS sintermetal bremseklodser
2) (Det sædvanlige) K&N filter, PC og street legal Akarpovic
1) SBS sintermetal bremseklodser
2) (Det sædvanlige) K&N filter, PC og street legal Akarpovic
Styling
Nope.
Ekstraudstyr
Nope.
Bemærkninger
Min MC Historie:
- GSX 750 ESD fra '85, købt i '95, med monosæde og GSX 1100 købe. Gammelt forskruet LORT, nåede at bruge mange penge på den (hvis du køber gammelt, så køb orginalt). Solgt i '97.
- ZX-7R '97 købt i '97. Rigtig fed cykel, og kørte skide godt. Jeg syntes stadig at det er en af de smukkeste cykler der er blevet produceret. God motorstørelse/ydelse. Stjålet efteråret '00.
-Fireblade '92 købt foråret '01. Med '95 kåbe. Købt rigtigt billigt, men havde nok også kørt flere km. end trippen viste. Se det er en cykel jeg stadig savner, hver gang jeg ser 'Blade. Det er den mest perfekte motor der nogensinde er lavet. Byttet til en R6.
-R6 '99 købt '03 - Grå/sort. Min første symaskine. Den styre bare perfekt. Fuldstændig forudsigelig og troværdig. Mangler dog lidt moment, men har næsten nok kræfter. Solgt vinteren '05/'06.
-Denne købt ny '06
Lidt teknisk først:
Tør vægt: 161.9 kg
Sædehøjde: 820mm. Men den er MEGET smal, så jeg, med mine 180cm, kan stå med begge fødder flat på jorden.
Hjulafstand: 1.384mm
Kronrørsvinkel: 24,5 grader
Efterløb: 94mm
Forgaffel: 41mm USD, fuld justerbar med 119mm travel
Hjulophæng bag: Single shock w/piggyback reservoir (jeg ved sku ikke hvad det hedder på dansk), fuld justerbar med 119mm travel. Og den fedeste svingaffel!!
Bremser for: 2 310mm krydsborede flydende ophængt skiver med redialmonteret 4 stemplet kalibre. Redialmonteret hovedecylinder. Rigtig!!! gode bremser, selvom jeg ikke kan mærke forskel fra min gamle '99 R6. Standard monteret bremseklodser er noget skod, der bliver kørt varme med en hård opbremsning fra bare 160km/h.
Bremser bag: Enkelt krydsboret skive med 2 stemplet kalibre.
Aktionsradius: Ca. 240km. før reservetanken tages i brug. Der er ca. 60 km. i den.
I må vente med en "anmeldelse" af cyklen til den er oprettet. Jeg har dog copy/paste'ed (med lidt tilrettelse) en anmeldelse jeg engang skrev til min gamle '99'er. Der er ikke den store forskel, bort set fra en betydeligt!! renere momentkurve. Endvidere er den noget mere stabil i højfarts (130-140km/h) kurver med god nedlægning (dette skyldes helt sikkert USD gaffelen), samt en minimal bedre indstyring i meget snævre sving.
Anyway - herunder min gamle anmeldelse:
Jeg bruger min R6 som transportmiddel til og fra arbejdet, ca. 40 r..s... km hver vej, der kun kan gøres lidt sjove, hvis man køre MC. Den slagende, og hurtigste, vej går ligeud alle 40 km, hvor det mest sindsoprivende er 3 rundkørelser. Og eftersom jeg er en syvsover, er det altid den vej jeg køre til arbejdet. Her kan R6'eren godt være lidt anstrengende at køre på - ihvertfald i forhold til min gamle Fireblade. Ikke fordi kørestillingen er specielt anstrengende (i forhold til 'Bladen måske endda lidt mere oprejst). Næææ man sidder godt på en R6'er. Sædet er 82 cm over jorden, men R6'eren er så smal at jeg, med mine 180 cm, har benene lidt bøjet når de begge er plandet solidt på asfalten.
Fodhvilerne er perfekt placeret, med et dejligt knæk til knæerne, og tilpas langt tilbage, så den let foroverbøjet stilling, falder helt naturligt. Men nu har jeg også altid godt kunne lide en lidt kompakt, foroverbøjet kørestilling.
Det anstrengende ved lange (kedelige) lige-ud-ture er de høje omdrejninger den lille 600 ccm skal have. Ved 110 km/h køre den med 6000 rpm i 6. gear. Og det lave moment (66,4Nm ved 12000 rpm) gør at den helst skal ligge over mindst 4500 rpm for at trække bare lidt. Den går skam jævnt og behageligt uden rytsler eller mislyde selvom man tøffer afsted med 2500 rpm i 6. - der er bare ikke noget træk i motoren. Over 5000 trækker den fint, og over 8000 - ja så trækker den vildt. Jooo - gearkassen bliver skam brugt flittigt. Gearkassen kan iøvrigt godt virke lidt støjende. Men den virker upåklageligt, uden at finde falske frigear.
Overhalinger, på den lange lige landevej til arbejdet, er ikke noget problem, hvis man bare giver den et par pinde ned. Giver man den 2. går den 163 km/h på det digitale speedomenter, før omdrejningsbegrænseren slår fra ved 15500 rpm. Jo jo det er skam rigtigt nok - 15500rpm i en 600 ccm, men slaglængden er også kun 44,5mm. Pusten går dog hurtigt af den efter 13000, hvor den yder sine 123hk, men den forsætter altså til 15500. Iøvrigt tror jeg at den er lige så hurtig som 'Bladen fra 20 til 180-200km/h.
Det bliver først rigitgt sjovt på vejen hjem fra arbejdet, hvor der kan køres en omvej, der er lidt mere snørklet. Det var disse veje der gjore at jeg skiftede til Yamaha'en, og det er da også her, at den virkelig er på hjemmebane. Jo mindre, jo bedre faktisk. Små langsomme (70 - 80km/h) sving er R6'erens faroitter - ihverfald med min kørestilling. Hvorimod den i de lange hurtigere (130 - 150km/h) sving er en lille smule mere nervøs. Det tror jeg dog man kan kompenserer sig ud af, med lidt mere fjederforspænding både foran og bagved, men det har jeg ikke haft tid til at eksperimenterer med endnu. Den kan med lethed køres helt ud på kanten af dækket og med knæet i astfalten, uden at jeg iøvrigt er nogen Rossi. R6'eren gør det bare let (læs: MEGET let) at køre på denne måde. Meget forudsigelig, neutral og lystre alle komandoer, uden brok. Til sammenligning var jeg et års tid om at få nok tiltro til ´Bladen, før hele bagdækket og knæet blev brugt der.
Ellers tror jeg ikke jeg har så meget mere at kunne berette om. Jeg håber ikke at jeg har roet alt for meget rundt i det, og at mine stavefejl ikke har forstyrede meningen.
Hav' et godt efterår derude, og kør nu forsigtigt. Specielt her i efterået.
- GSX 750 ESD fra '85, købt i '95, med monosæde og GSX 1100 købe. Gammelt forskruet LORT, nåede at bruge mange penge på den (hvis du køber gammelt, så køb orginalt). Solgt i '97.
- ZX-7R '97 købt i '97. Rigtig fed cykel, og kørte skide godt. Jeg syntes stadig at det er en af de smukkeste cykler der er blevet produceret. God motorstørelse/ydelse. Stjålet efteråret '00.
-Fireblade '92 købt foråret '01. Med '95 kåbe. Købt rigtigt billigt, men havde nok også kørt flere km. end trippen viste. Se det er en cykel jeg stadig savner, hver gang jeg ser 'Blade. Det er den mest perfekte motor der nogensinde er lavet. Byttet til en R6.
-R6 '99 købt '03 - Grå/sort. Min første symaskine. Den styre bare perfekt. Fuldstændig forudsigelig og troværdig. Mangler dog lidt moment, men har næsten nok kræfter. Solgt vinteren '05/'06.
-Denne købt ny '06
Lidt teknisk først:
Tør vægt: 161.9 kg
Sædehøjde: 820mm. Men den er MEGET smal, så jeg, med mine 180cm, kan stå med begge fødder flat på jorden.
Hjulafstand: 1.384mm
Kronrørsvinkel: 24,5 grader
Efterløb: 94mm
Forgaffel: 41mm USD, fuld justerbar med 119mm travel
Hjulophæng bag: Single shock w/piggyback reservoir (jeg ved sku ikke hvad det hedder på dansk), fuld justerbar med 119mm travel. Og den fedeste svingaffel!!
Bremser for: 2 310mm krydsborede flydende ophængt skiver med redialmonteret 4 stemplet kalibre. Redialmonteret hovedecylinder. Rigtig!!! gode bremser, selvom jeg ikke kan mærke forskel fra min gamle '99 R6. Standard monteret bremseklodser er noget skod, der bliver kørt varme med en hård opbremsning fra bare 160km/h.
Bremser bag: Enkelt krydsboret skive med 2 stemplet kalibre.
Aktionsradius: Ca. 240km. før reservetanken tages i brug. Der er ca. 60 km. i den.
I må vente med en "anmeldelse" af cyklen til den er oprettet. Jeg har dog copy/paste'ed (med lidt tilrettelse) en anmeldelse jeg engang skrev til min gamle '99'er. Der er ikke den store forskel, bort set fra en betydeligt!! renere momentkurve. Endvidere er den noget mere stabil i højfarts (130-140km/h) kurver med god nedlægning (dette skyldes helt sikkert USD gaffelen), samt en minimal bedre indstyring i meget snævre sving.
Anyway - herunder min gamle anmeldelse:
Jeg bruger min R6 som transportmiddel til og fra arbejdet, ca. 40 r..s... km hver vej, der kun kan gøres lidt sjove, hvis man køre MC. Den slagende, og hurtigste, vej går ligeud alle 40 km, hvor det mest sindsoprivende er 3 rundkørelser. Og eftersom jeg er en syvsover, er det altid den vej jeg køre til arbejdet. Her kan R6'eren godt være lidt anstrengende at køre på - ihvertfald i forhold til min gamle Fireblade. Ikke fordi kørestillingen er specielt anstrengende (i forhold til 'Bladen måske endda lidt mere oprejst). Næææ man sidder godt på en R6'er. Sædet er 82 cm over jorden, men R6'eren er så smal at jeg, med mine 180 cm, har benene lidt bøjet når de begge er plandet solidt på asfalten.
Fodhvilerne er perfekt placeret, med et dejligt knæk til knæerne, og tilpas langt tilbage, så den let foroverbøjet stilling, falder helt naturligt. Men nu har jeg også altid godt kunne lide en lidt kompakt, foroverbøjet kørestilling.
Det anstrengende ved lange (kedelige) lige-ud-ture er de høje omdrejninger den lille 600 ccm skal have. Ved 110 km/h køre den med 6000 rpm i 6. gear. Og det lave moment (66,4Nm ved 12000 rpm) gør at den helst skal ligge over mindst 4500 rpm for at trække bare lidt. Den går skam jævnt og behageligt uden rytsler eller mislyde selvom man tøffer afsted med 2500 rpm i 6. - der er bare ikke noget træk i motoren. Over 5000 trækker den fint, og over 8000 - ja så trækker den vildt. Jooo - gearkassen bliver skam brugt flittigt. Gearkassen kan iøvrigt godt virke lidt støjende. Men den virker upåklageligt, uden at finde falske frigear.
Overhalinger, på den lange lige landevej til arbejdet, er ikke noget problem, hvis man bare giver den et par pinde ned. Giver man den 2. går den 163 km/h på det digitale speedomenter, før omdrejningsbegrænseren slår fra ved 15500 rpm. Jo jo det er skam rigtigt nok - 15500rpm i en 600 ccm, men slaglængden er også kun 44,5mm. Pusten går dog hurtigt af den efter 13000, hvor den yder sine 123hk, men den forsætter altså til 15500. Iøvrigt tror jeg at den er lige så hurtig som 'Bladen fra 20 til 180-200km/h.
Det bliver først rigitgt sjovt på vejen hjem fra arbejdet, hvor der kan køres en omvej, der er lidt mere snørklet. Det var disse veje der gjore at jeg skiftede til Yamaha'en, og det er da også her, at den virkelig er på hjemmebane. Jo mindre, jo bedre faktisk. Små langsomme (70 - 80km/h) sving er R6'erens faroitter - ihverfald med min kørestilling. Hvorimod den i de lange hurtigere (130 - 150km/h) sving er en lille smule mere nervøs. Det tror jeg dog man kan kompenserer sig ud af, med lidt mere fjederforspænding både foran og bagved, men det har jeg ikke haft tid til at eksperimenterer med endnu. Den kan med lethed køres helt ud på kanten af dækket og med knæet i astfalten, uden at jeg iøvrigt er nogen Rossi. R6'eren gør det bare let (læs: MEGET let) at køre på denne måde. Meget forudsigelig, neutral og lystre alle komandoer, uden brok. Til sammenligning var jeg et års tid om at få nok tiltro til ´Bladen, før hele bagdækket og knæet blev brugt der.
Ellers tror jeg ikke jeg har så meget mere at kunne berette om. Jeg håber ikke at jeg har roet alt for meget rundt i det, og at mine stavefejl ikke har forstyrede meningen.
Hav' et godt efterår derude, og kør nu forsigtigt. Specielt her i efterået.
Yamaha YZF R6
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
det kunne jo vende noget af den dårlige situation til en ok faktisk .
jeg kunne også ha` valgt at købe uden afgift og så smide prøveplade på men jeg har det nu bedre med at kunne køre når det passer mig :-).
så jeg spytter lige 180% i statskassen
og som du siger så er det nemmere med transport frem og tilbage . og ja lækre veje de har de i sverige :-)).
du skal være mere end velkommen til at sige til .
hjælper da gerne hvor jeg kan .
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
vil jo gerne vide at du er okay . eller er ved at blive det om ikke andet .
og du lyder jo til at det går fremaf . det er jeg glad for at høre .
havde du ikke kasko på den siden du tænker i donorcykel ?.
du må sige til hvis du gerne vil igang . så giver jeg gerne et par hjælpene hænder . og jeg er sikkerpå jeg nok skal kunne finde et par mere hvis behovet skulle være der .
ja jeg blev så glad for min R6 at jeg måtte ha` sådan en til gaden . den vil så blive brugt både på gaden og på bane .
jeg udstyre den med alt tænkeligt beskyttelse og så tager jeg det derfra .
jeg skal jo alligevel ikke køre løb men kun for sjov så det går nok . og fordelen er jo at jeg kender den mc ud og ind meget hurtigt og KUN skal kende den .
mvh chris
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
hvordan går det med dig ???.
er du ved at få styr på motorikken igen .
jeg kom lige forbi din profil og ville da lige høre hvordan det står til .
kan du ha` en god jul cb . jeg håber at se dig på vejene i det nye år .
mvh chris
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
det lyder da godt nok grimt selvom ja, det kunne da nok ha` været værre .
men under alle omstændigheder så en rigtig rigtig uheldig måde at slutte sæsonen på
håber at de får ret med føreligheden det SKAL de sku bare få faktisk .
og ja helt ærligt universal free flow det er der sku da ikke noget der hedder ;-)) .
rigtig god bedring CB . vi ses i det nye år .
mvh chris
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
det slog mig sku da lige efter i var kørt . det var CB for satan da
håber i havde en god tur . vores var ihvertfald fin .
mvh chris
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 42 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 2.545
...og tak i lige måde..;-)
- jeg er sikker på at vi skal finde lejlighed til at bukke lidt mere asfalt inden sæsonen flyver os af hænde.
Later, hombre..;-)
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.650
Spar mig for din Jyske humor HAHA! Ja er sku træt af næsten ikke at komme til Tyskland, selvom jeg jo når det hver gang alligevel *GG* Håber du trives med dit nye job i Gylland og alt det der! Hvornår skal vi ses eller noget? Og ja jeg prøvede Anders en gang og så var jeg solgt! Fuck det er en fed maskine!!!! Hils der hjemme m8!!!!
/ V
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 49 Svar: 711
Nej fatter ik noget af det der svenske??? haha må lige prøve at surfe... Så spørger jeg hvis jeg skal have et til en poster af mig selv
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 49 Svar: 711
Fandt godt de 4 billeder der var af mig.. Er ganske tilfreds med dem.. men hvad gør man hvis man vil eje dem?
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 49 Svar: 711
Det gik rigtig godt i søndags synes jeg, føler at jeg bliver bedre for hver gang (det var min 3., hehe) Men du giver den da også ok gas synes jeg at jeg så....
Ved du hvad der skete med ham der lavede det vilde styrt?
jun 2005
Følger: 55 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.699
Jeg har endnu ikke hørt noget, men det var en rør ducati, så det er ikke ham "knægten"
Jeg fik nogle tider på dig, og du ligger ca på 1:20 + - 1-2 sek alt efter trafik, så det er jo meget godt, ser også rigtig godt ud ;o))
Ryggen klarede sig nogenlunde, dog ikke uden smerter, desværre, men jeg kunne vist heller ikke lade være med at gi den lidt gazz,,,,,,,,,, Fik også lige knæskrabet et par omgange eller fire i en rundkørsel på vej hjem,,,,,,, ;o))))
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.650
Hej C! Fik ikke sagt tak for en fantastisk tur til Polen, så det gør jeg da lige her! Kan du ikke sende mig en PM med dit nr, så kunne vi måske mødes engang til en lille tur og lidt mam? Hils S fra mig og C ;P
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.650
Det var jo næsten din skyld at min mc skulle bygges om ;P HEHE ej spøj til side.... har lært min lektie..... man skal ikke forsøge at følge efter en dygtig kører på en r6 når man selv har er noob og kører på et LOCOmotiv hehe.... Men tak for de pæne ord... ja den er sku blevet cool nok den gamle... og stadig masser af bøf i ZZR1200 motoren kan jeg love dig.... Håber vi snart ses igen m8!
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.950
Kan se at Glem har ytret sine skarpe meninger omkring dine bremser ......... ha ha det viser jo med alt tydelighed hvem der er den skarpeste kniv i skuffen .....
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
han bor i lejlighed og har ikke plads til mere end sine egne .
men en der hedder rene . han fik også medlemsskab i år
men jeg høre ham da lige . han bor 15 km fra sturup .
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
lige for tiden . jeg sidde hjemme med et ny opereret øre så meget af min tid bruger jeg her på siden . (har set alle de film der er værd at se) :-)) .
ja jeg fik rigtig meget med til den og jeg har også fået ekstra footpegs med til fodhvilerne
der fulgte også et komplet orig. kåbesæt med og det har jeg lige solgt for 18k så jeg har faktisk ikke haft penge oppe af lommen for at få denne
jeg glæder mig som en lille dreng til at få den prøvet kan jeg love dig og jeg er temmelig sikker på at den nok skal opfylde mine beskedne krav til den
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
der har du lige et lille problem .
men måske hvis du kunne få opstaldet en baneracer i sverige.
så kunne du køre på gademaskinen over og køre lidt gadekørsel inden banekørsel og så forbi og bytte mc inden det går løs
det er lidt min plan ihvertfald ,for jeg har de lidt samme ønsker som dig faktisk .
jeg kender en der lige er flyttet til sverige og har fået god plads samtidig ,så måske du kunne komme under tag med en racer der også .hvis det er kan jeg da spørge ham .
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
tror du har sneget et tillægsspørgsmål ind
hvorfor lige en zx6rr .
tjaa hvorfor . jeg har aldrig tidligere haft int i kawasaki så jeg kendte slet ikke maskinen udover dens udseende .
da jeg så fandt den her blev jeg int. først pga prisen og pga alder og lavt km tal .
så igang med at undersøge de anmeldelser den har fået og få kigget lidt på specifikationer og alt i alt så vakte den min nysgerrighed nok til at jeg sprang på .
hvem ved .måske jeg har en anden i 08
jeg har ikke lige ry for at ha` mit legetøj i så lang tid af gangen :-)) .
dog har jeg haft min tl i 3 år nu og det er lidt vildt når man ellers kender mig
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
det er nu et pænt stykke tid siden
men hva man kan jo ikke følge med i alt vel :-)) .
hvad med dig !! . skal du køre på den afgiftsplagede eller finder du dig en baneged ?.
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=28671
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 12 Emner: 190 Svar: 2.111
For kampen .. ingen skam at tabe til en så fin R6ér ..
Jeg må tage dig i lidt træk istedet for
Michael
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.330
Det er under en måned siden jeg var der sidst, og ja... Det bliver en lang vinter!
Der er heldigvis lidt små ting på min R6 jeg kan gå og rode med, så den bliver 100% klar til forårstrænningen i Frankrig i april.
Mvh. Rune
jun 2005
Følger: 55 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.699
Der er stadig flere pladser tilbage på søndag, så du kan godt nå at se den i år ;o)))))))
mar 2004
Følger: 63 Følgere: 59 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 1.457
Ja det tror jeg sgu godt det kan.
Vi havde ligget imellem en masse biler på Frederikssundsvejen mener jeg. Jeg nåede lige ind på Jet og tanke og så var broen oppe..... Fed MC du har der. Hvis bare man ikke var så pisse lang så var en 600 sgu da det perfekte stykke legetøj. Skal du med på Knutstorp her d. 21-22 september?
Mvh Nikolaj
jun 2005
Følger: 55 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.699
Jeg hygger mig faktisk også med at jeg følger så godt med på mit gamle åg,,,,,,, Griner!!!!!!!!!!
Jeg har dog fundet grænsen for hvad man kan på den, affjedring og bremser sætter jo en grænse, så jeg tror ikke jeg kommer til at kører meget hurtigere, hvis det skal gøres sikkert!!!!!!!! Det skal det jo ;o)))
Der skal faktisk ikke så meget til, ud med den ene røvballe og så godt ned over tanken med overkroppen, så er den der!!
Se evt billeder her http://www.nickes.nu/ under canoly-foto
Jeg har også nogle foto på min cbr 600 profil, der viser det meget godt!!!!
jun 2005
Følger: 55 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.699
Jeg kan ikke huske præsis hvad tider jeg kører, men det ligger vist på 1:13 - 1:15 (alt efter trafik) De hurtige ligger på 1:05 og det er forbandet hurtigt hvis du spørger mig :o/
Hvis du vil ungå at kører fodhvilerne i, må ud at hænge, du sidder meget lige på cyklen og så går de hurtigt i ;o)))
jun 2005
Følger: 55 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.699
Hvor jeg stod og så jer kører var der intet at klage over, og heller intet i radioen, så det var super!!!!!!
Jeg er ked af hvis jeg lød alt for muggen med hensyn til hvilken gruppe i skulle kører i, bare lidt dårlige ærfaringer, sorry :o/
I passede ok i den røde, dit tempo kunne gå i både gul og rød, mens Anders kun skal kører i rød, med mindre han tager det mere roligt, for det tempo han lagde for dagen skal man ikke kører i gul ;o)))
Det kan være han skal ha set lidt på sin affjedringen, han skrabede støtteben i hele tiden i "snapvenstren" hvor jeg stod!
Jeg kørte selv bundkåben i, inden jeg fik justeret affjedringen på min egen ;o)))
Håber at i bliver medlem til nytår, og måske når at komme igen i år (jeg skal kører på søndag hvis vejret er ok)
De styrt der var, var ok!! Der skete ingen ting med folkene ;o))
jun 2005
Følger: 55 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.699
Hejsa, jeg vil godt takke jer begge for flot kørsel idag på Sturup!!!!!!!
Det var dejligt at se ;o)))))))))
jun 2005
Følger: 55 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.699
Jeg kommer nok i bil (grøn mercedes fra 1991) Vi ses
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
jeg er også selv godt tilfreds
jun 2005
Følger: 55 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.699
Jeg skal stå flagvagt i morgen, så vi mødes kun før eller efter "løbet" ;o))) Håber i venter med at kører, så vi lige kan snakked ved efter ;o))
jun 2005
Følger: 55 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.699
Har i fundet ud af om i kommer over og kører i morgen søndag, og om vi skal ud og trille lidt inden sturup????
maj 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 44
Hej CB.
Tak skal du ha
Har lige smidt en ekstra høj i postkassen . Fed MC og kanon farve.
Ha en rigtig god week-end.
Claus
jul 2005
Følger: 37 Følgere: 38 MC-er: 4 Emner: 49 Svar: 388
En ny forhviler så var den klar igen, men nu har jeg savet ca. halvdelen af fodhvilerne af, så det lille nummer ikke gentager sig. Men er ikke blevet malet endnu
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 28 Svar: 593
Fed R6'er og fed farve.
jul 2005
Følger: 37 Følgere: 38 MC-er: 4 Emner: 49 Svar: 388
Det er mig der kører bagved på billede 9
Rigtig fed bike, vil selv have sådan en til bane, hvis jeg får "tid"...
jun 2005
Følger: 55 Følgere: 52 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.699
Ja det er hver onsdag, med mindre det regner meget.
Det er dog ikke altid fra Staffanstorp, da de også nogle gange kører fra Höör eller Eslöv, så det skal man lige tjekke før man kører!!! ;o)))
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.715
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.715
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.715
apr 2004
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 448
(-: Yep, og jeg glæder mig til at møde dem igen - under samme omstændigheder
I lige måde, Rune
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.330
Fed R6!
Godt at se at den bliver brugt på bane også
Mvh. Rune
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
du kender jo ihvertfald 60 stk herfra :-)) .