Ducati 916SP3 1997
14.456 visninger
|
Oprettet:
Ducati 916SP3
Årgang:
1997
Motor:
Hestekræfter
¤ Ca 131 Hk.
Fælge
¤ Standart 3 egers.
Dæk
¤ Dunlup 180/55 + 120/60.
Topfart
¤ Alt for dyrt...
Tuning
¤ STM Slipper clutch (Standart koblings vægt uden plader 2,090 Kg
STM vægt ??) "De siger at man med plader ca sparer 1,6 Kg"
¤ Lettet svinghjul. (standartvægt SP3 1,450 Kg Vægt efter 0,870 Kg)
¤ Pure Tec race filter
STM vægt ??) "De siger at man med plader ca sparer 1,6 Kg"
¤ Lettet svinghjul. (standartvægt SP3 1,450 Kg Vægt efter 0,870 Kg)
¤ Pure Tec race filter
Styling
¤ Ducati - Tjae hvad mere kan forlanges :o)
Ekstraudstyr
Bemærkninger
¤ Serie nr 280
¤ Kronrørs vinklen justeret ca 1 grad. (bedre og hurtigere
styre-egenskaber)
¤ Løftet ca 2 cm bagi. (ikke på foto) (Vægten og ballancen flyttes længere frem derved bedre føling med forhjulet)
SOLGT !
¤ Kronrørs vinklen justeret ca 1 grad. (bedre og hurtigere
styre-egenskaber)
¤ Løftet ca 2 cm bagi. (ikke på foto) (Vægten og ballancen flyttes længere frem derved bedre føling med forhjulet)
SOLGT !
Ducati 916SP3
feb 2017
Følger: 1 Svar: 7
mar 2012
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 85
er nu mest til jap.. og række 4 cylindrede maskiner
men en rød ducati er sgu flot, det kan man ikke komme uden om..
en høj er givet
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Svar: 4
Ducati 916S Amen! Det er fandeme en lækker maskine totalt lækkert at se når der er nogen der bruger deres MC til det de blev produceret til. Og 916'eren er jo gade versionen af 912'eren som blev bygget for at slå de andre konkurrenter i supersport klassen og som den eneste V2'er gode den det pisse godt fordi den var meget lettere at styre igennem og ud af svingene i forhold til de andre på banen. Al Respekt herfra fortsat god vind......
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1
Lige en EXTRA høj med på farten.. Go vind
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 13
da det jo er verdens fedeste model og i de perfekte faver!
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3
Hvordan går det holbæk? Håber på vi kan få kørt nogle flere ture i år. Cyklen er snart klar til en frisk sæson, jeg glæder mig til igen at få luft under vingerne.;-)
Hvordan går det med bilen?
V.H. Michael
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.302
Den er simpelthen for fed den bike.... *Drømme drømme*
En høj herfra!
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 17 Svar: 258
Du får lige smidt et 7-tal i nakken, på min tur forbi din profil...
Søren
aug 2004
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 157
den er bare for blæret!! den ser sgu rar ud... 7 fra mig.
aug 2004
Følger: 34 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 391
duc du her dig
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 28 Svar: 158
du får en 7´er herfra. Flot MC!
feb 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 4
Du har ret, det er ingen kunst at køre ligeud men til gengæld der hvor vejen svinger*S*. Rigtig god........øhhh sommer....eller hvad vi kan kalde det! Vi må håbe på bedre motorcykelvejr.
Vi ses derude!
feb 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 96
Ja, jeg er med på at "pinden" ved siden af bagdæmperen, vil hæve og sænke hele bagenden af cyklen. Det var det jeg mente med at hæve bagfjedren. Men da du ikke hæver forenden samtidig, vil hele cykle jo også "vippe" mere forover, og derved vil du få en stejlere kronrørs vinkel. Derfor svinger den også nemmere, når du hæver bagenden.
Men alt det med indstilling af cykel er jo individuelt. Bare ens cykel kører så man selv er tilfreds med den.
feb 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 96
... mht. dæk. Jeg kører allerede i den høje stilling på det ekcentriske bagnav. Men jeg regner ikke med at jeg vil hæve bagfjedren mere. Jeg forstår i øvrigt ikke hvordan det vil slide fordækket længere ud? Det vil give en "skarpere" styrring da det jo vil ændre kronrørsvinklen, men så vil jeg foretrække at stille det på kronrøret i stedet for.
Men jeg vil nok ikke stille ret meget mere på den nu, da jeg er rimelig tilfreds med håndteringen af cyklen i øjeblikket.
Vi ses derude, og sørg nu for at gummiet er nederst
jul 2004
Følger: 1 MC-er: 1
Flot maskine.
feb 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 4
Mange tak for din stemme. Suzien vejer standard 138 kg tør men jeg har fået andre potter på hvilke er en del lettere end de orginale. Din cykel er min drøm........ om jeg nogensinde når at udleve den vil tiden vise*S*
God weekend!
jan 2004
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 29
Hejsa har du haft din cykel længe eller har du lige købt den.
Hvad nr. har den kan se den er lidt nyer end min.
MVH HHR
jul 2004
Følger: 70 Følgere: 57 MC-er: 4 Emner: 98 Svar: 440
jep en fed maskine nogle af os må jo bare drømme
jul 2004
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 9
Fin maskine og dejlig lyd
go fornøjelse med den ny håber vi bare vejret bliver lidt bedre end de sidste par dage, så vi kan komme ud og trille