Suzuki gsxr 1100 1992
3.529 visninger
|
Oprettet:
Mand
| 47 år
| Oprettet: 27. sep 2005
Suzuki gsxr 1100
Årgang:
1992
Motor:
Org: 1127ccm, 4 cylindre og 16 ventiler
Nu: 1245ccm, med bearbejdet top + bund
Nu: 1245ccm, med bearbejdet top + bund
Hestekræfter
Org 1992:
- 145hk i motor
- 113,8NM v. 7500omd.
- kompression 10:1
- litereffekt 128,6 hk/l
- 1,52kg pr. hk
Nu: NOK
- 145hk i motor
- 113,8NM v. 7500omd.
- kompression 10:1
- litereffekt 128,6 hk/l
- 1,52kg pr. hk
Nu: NOK
Fælge
Standart: 17" højglanspolerede for og bag
Dæk
ja det skiftes lidt: men pt er det:
- Continental Road Attack 180/55-17 bag og 120/70-17 for
- Continental Road Attack 180/55-17 bag og 120/70-17 for
Topfart
Org: 265km/t
Nu: tja nok til ikke at måtte bruge det i DK og speedo går kun til 300 ;o)
Nu: tja nok til ikke at måtte bruge det i DK og speedo går kun til 300 ;o)
Tuning
- Big bore kit 1245ccm
- J&E Piston kit
- Top og cylinder bearvejdet hos GW motorsport i tyskland
- Yoshimura Knaster bearbejdet hos GW motorsport
- Mikuni RS40 fladspjæl m. tragte
- Yoshimura Tændings advancer
- Komplet Akapovic titanium Udst.
- Kevlar race kobling
- Dyna shift light inkl. controller
- Daytona temp måler direkte på krumtappen
- J&E Piston kit
- Top og cylinder bearvejdet hos GW motorsport i tyskland
- Yoshimura Knaster bearbejdet hos GW motorsport
- Mikuni RS40 fladspjæl m. tragte
- Yoshimura Tændings advancer
- Komplet Akapovic titanium Udst.
- Kevlar race kobling
- Dyna shift light inkl. controller
- Daytona temp måler direkte på krumtappen
Styling
hmm ja hvor skal jeg starte.. jo den er IKKE lavet til steetfigther som mange andre og bliver det nok heller aldrig ;o)
men ellers her er lidt, man kan jo desværre ikke få meget til sådan en ældre cykel så det er bare i krig med at få lavet eller selv lave ;o)
:
- næsten alt alu er poleret eller forkromet
- Special lavet koblings dæksel med glas
- Special lavet kædeskærm
- Special lavede spikes i hele kåben + på akslerne
- Spikes som top på forgaffel
- Special spejle tilpasset denne mådel
- undertail højglaspoleret alu
- masser af dioder m. fjernbetjening
- lakken er lidt en test fra familien ;o)
- Større gele batteri flyttet op under bagenden
- Special lavet kæde begskytter v. motor
- Håndsyet sæde ( ja ja syet af mig hehe)
.
og flere ting hen af vejen, der sker næsten altid noget nyt ;o)
men ellers her er lidt, man kan jo desværre ikke få meget til sådan en ældre cykel så det er bare i krig med at få lavet eller selv lave ;o)
:
- næsten alt alu er poleret eller forkromet
- Special lavet koblings dæksel med glas
- Special lavet kædeskærm
- Special lavede spikes i hele kåben + på akslerne
- Spikes som top på forgaffel
- Special spejle tilpasset denne mådel
- undertail højglaspoleret alu
- masser af dioder m. fjernbetjening
- lakken er lidt en test fra familien ;o)
- Større gele batteri flyttet op under bagenden
- Special lavet kæde begskytter v. motor
- Håndsyet sæde ( ja ja syet af mig hehe)
.
og flere ting hen af vejen, der sker næsten altid noget nyt ;o)
Ekstraudstyr
hmm mig selv må det være fordi alt andet på cykel er jo stort set ekstra udstyr :o)
Bemærkninger
Gixxeren har altid været min drømme cykel, og da streetfight ombygninger ikke lige er mig har jeg valgt at prøve at gå en lidt anden vej, som nok aldrig bliver helt færdig hehe
der er efterhånden blevet lagt MANGE timer i cyklen men den er også ved at være ret unik samtidig med at den stadig er holdt i de originale linier..
mht tuning af motor bliver der ikke gået på kompromis med dele, den skal være lavet til at holde!! samt til brug i hverdagen, jeg vil jo gerne vise den frem og nyde turene på den
Cyklen kommer ihvertfald aldrig tilsalg hvis det står til mig, også selvom jeg evt. skulle finde på at købe en anden, så bliver den sq stillet ind i stuen hehe
lige til sidst mht karakterer,
når jeg giver så giver jeg efter hvordan cyklen er lavet dvs en helt standart cykel for en lavere karakter ligemeget om den så er sprit ny, so no hard feelings når jeg begynder at smide omkring med karakterer hen af vejen ;o)
lav= i mine øjne grim meget misveligeholdt mc!
middel = stort set standart mc
Høj = her er begyndene personlig præg
Extra høj = flot gennemført arbejde på at lave noget unik.
Denne cykel bliver ombygget løbene når jeg finder på noget andet eller nyt ;o)
og ja den har været oprettet herinde før men fik den lige slettet ved et lille uheld :o(
der er efterhånden blevet lagt MANGE timer i cyklen men den er også ved at være ret unik samtidig med at den stadig er holdt i de originale linier..
mht tuning af motor bliver der ikke gået på kompromis med dele, den skal være lavet til at holde!! samt til brug i hverdagen, jeg vil jo gerne vise den frem og nyde turene på den
Cyklen kommer ihvertfald aldrig tilsalg hvis det står til mig, også selvom jeg evt. skulle finde på at købe en anden, så bliver den sq stillet ind i stuen hehe
lige til sidst mht karakterer,
når jeg giver så giver jeg efter hvordan cyklen er lavet dvs en helt standart cykel for en lavere karakter ligemeget om den så er sprit ny, so no hard feelings når jeg begynder at smide omkring med karakterer hen af vejen ;o)
lav= i mine øjne grim meget misveligeholdt mc!
middel = stort set standart mc
Høj = her er begyndene personlig præg
Extra høj = flot gennemført arbejde på at lave noget unik.
Denne cykel bliver ombygget løbene når jeg finder på noget andet eller nyt ;o)
og ja den har været oprettet herinde før men fik den lige slettet ved et lille uheld :o(

Suzuki gsxr 1100
okt 2004
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 71
jul 2008
Følger: 30 Følgere: 492 MC-er: 11 Emner: 28 Svar: 629
jul 2008
Følger: 30 Følgere: 492 MC-er: 11 Emner: 28 Svar: 629
feb 2008
Følgere: 6 MC-er: 11 Annoncer: 1 Svar: 18
Men hvorfor må vi så ikke se et helt billede af den? Det giver altså ikke en x-høj det der!
sep 2005
Følger: 49 Følgere: 45 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 773
nahh det var også kun en gang den viste det men igen det kan sagtens lade sig gøre.. ved der kører en anden rundt også med over 200bhp UDEN tryk.. skal lige siges den bruges kun til drag ;o)
men ok på et tidspunkt det kommer over mig så har jeg komplet sprøjt + turbo + megasquirt liggende ;o)
maj 2007
Følger: 31 Følgere: 25 MC-er: 5 Emner: 9 Svar: 36
men 205 hypper uden tryk....? Arghhh...mon dog
okt 2011
Følger: 1 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 29
Fede detaljer..
sep 2005
Følger: 49 Følgere: 45 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 773
ja jeg skal lige ud og have lavet nogle flere billeder af hele cyklen så skal jeg nok få lagt dem op ;o)
okt 2004
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 384
Mangler et par billeder af hele cyklen
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 13 MC-er: 9 Emner: 40 Svar: 1.059
lidt flere billeder af hele cyklen ville ikkke gøre noget:-)