{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki LS650 Savage 1992

2.356 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Bertel
Mand | 59 år | Oprettet: 17. sep 2012


Suzuki LS650 Savage

Årgang:
1992
Motor:
652 kubikcentimeter
Hestekræfter
30
Fælge
Stål / Egerfælge
Dæk
Topfart
150 km/h
Tuning
Ingen
Styling
Monteret Raask Dragpipe
Ekstraudstyr
Intet
Bemærkninger
Kommentér på:
Suzuki LS650 Savage
  •   13. nov 2012 MC er gået i hi for vinteren, men vi arbejder videre på sagen til foråret.

  •   6. nov 2012 Fik du den til at gå?

  •   19. sep 2012 Jamen I skal heller ikke være det mindste i tvivl om,
    at jeg suger til mig af alle jeres råd og vejledninger!


  •   19. sep 2012 Når alt er tæt i og omkring luftfilterkassen og til indsugningsmanifolden, så har man rigtig gode chancer for at få en knallert der trækker smiley Jeg måtte gå fra dyse 130 til 145 med den nye potte også fin justerer mig til resten. Så slår den en sikker skid hver gang jeg slukker den !

  •   19. sep 2012 Nu kjøller er på bamen, så benyt dig lidt af det. Han er formentlig en af dem her til lands, der har brændt sin røv værst ved at pille i karburator og filtre til en savage:-)


  •   19. sep 2012 Hvorfor fjerne breather slangen? Det er slet ikke nødvendigt. Jeg tror det er et trick fra 80'erne - ikke noget der giver nogen effekt. Har forsøgt og ingen grund til dette - du får derimod bare skidt til at blæse ind igennem det hul!

    Dernæst er det uklogt at ændre på filter typer, KN element eller lign - brug et originalt.

    Hehe Knud, ja den sveder hvis man ikke har fikset den! Der er ting der er blevet forbedret siden den blev lavet - bare ikke knast kæde strammeren!


  •   18. sep 2012 Misfarvningen kan være alt. det er ikke et dobbeltrør, og det begynder oftest med at den er gullig og så bliver den mere blålig. procesforløbet afhænger en del at metalkvaliteten. Slangen hive du bare ud og lader ligge. Den vil svine lidt men de fleste svagager sveder alligevel lidt fra en pakring i ventildækslet. Det har ingen betydning - bortset fra den kosmetiske. Masser af værksteder benytter sig af lejligheden til at skifte en toppakning, selv om dette er helt unødvendigt og kun bør gøres ved kompressionstab - meget sjældent forekommende.

    Hold lidt kig med knastkædestrammeren, og skift den for hver 35000. så kan den knallert gå nærmest evigt:-)


  •   18. sep 2012 Er det sådan at forstå at misfarvningen godt må være gullig, men ikke blå?

    Skal slangen helt fjernes eller hænge nedenud, så oliedampene
    slipper væk ad den vej?


  •   18. sep 2012 Misfarningen ksn poleres væk, men den kommer igen. Brug kun det originale luftfilter glem hi-flo eller lignende kn- dimmere. Bare ud men breather slangen og rvt lidt større dyse. Skryzukis ingeniører vidste sgu godt hvad de lavede da de designide den ged


  •   18. sep 2012 Hvad kan man i øvrigt gøre ved misfarvningen af udstødningen?

  •   18. sep 2012 Mener du jeg skal køre helt uden filter eller er det nok med at fjerne
    slangen fra krumtapsudluftningen?


  •   18. sep 2012 Savagen har CV karburering, og det eneste din nye potte gør, er at øge luftgennemstrømning,. Det gør du du også på indsugningssiden ved at pille slangen ud af filterkassen - der derved får et hul på læ-siden. Så skal der blot lidt mere benzin til en lidt større dyse.

    Hvis du gerne vil bruge penge på et jetkit så velbekomme, men det er rent spild:-)


  •   18. sep 2012 dot-e.dk anbefaler desuden et luftfilter fra K&N,
    så motoren bedre kan få luft.

    Hvad mener I andre om dén påstand?


  •   18. sep 2012 Det er altså ikke nødvendigt også at ændre nålen?
    Jeg havde ellers forstået det sådan at omtalte jetkit
    skulle have indflydelse på motorydelsen ved bund- &
    mellemgas, da en åben udstødning som den jeg har
    købt netop har den kedelige indflydelse på motorydelsen.
    Jeg er ikke ekspert og derfor lytter jeg også til de råd
    jeg får her på siden. Det er godt nok nemt at blive forvirret!


  •   18. sep 2012 Lad være med at pille i den maskines karburering! Jeg og mange andre har rigtigt dårlige erfaringer med det. Gå evt 5 dysestørrelser op og smid så slangen fra krumtapsudluftningen ud af luftfilterkassen. Det er den bedste løsning med den åbne potte - nix weiter.

  •   18. sep 2012 Er ved at bestille et "Dynojet jetkit".
    Mon ikke det kan løse varmeproblemet med
    den type udstødning, som jeg har monteret?


  •   18. sep 2012 Tak for jeres kommentarer & tak for velkomsten!
    Jeg ved godt at der ikke står så meget (endnu),
    men man skal jo lige i gang først, så.....
    bær over med mig.
    Der skal nok komme mere til.


  •   18. sep 2012 Velkommen til smiley

    Men vil helt klart give Knud ret, ville pynte meget


  •   17. sep 2012 Din profil er sgu noget tynd, men det er en fin MC. Jeg har selv haft fornøjesen af at både skrue og køre på sådan en.

    Gør dig selv en meget stor tjeneste. Pil det gedebukkestyr og de fabriksmonterede risers af, Sæt så 10-15 cm lodrette risers på og et lige styr - smalt 80 cm eller et bredere dragbar. Du vil erfare at cyklen nu bliver ligefrem velstyrende.


Annonce