Triumph Daytona Triple 675 2007
5.019 visninger
|
Oprettet:
Triumph Daytona Triple 675
Årgang:
2007
Motor:
Type - Vandkølet Inline 3 cylindret 74.0 x 52.3 mm
Slagvolume - 675.00 ccm
Kompression - 12.7:1
insprøjtnings system - Injection. Multipoint sequential electronic fuel injection with forced air induction
Tænding - Digital - inductive type - via electronic engine management system
Kopling - Våd multi-plate
Gearkasse - 6speed overført med kædetræk
Slagvolume - 675.00 ccm
Kompression - 12.7:1
insprøjtnings system - Injection. Multipoint sequential electronic fuel injection with forced air induction
Tænding - Digital - inductive type - via electronic engine management system
Kopling - Våd multi-plate
Gearkasse - 6speed overført med kædetræk
Hestekræfter
125.00 HP (91.2 kW)) ved 12500 RPM
72.00 Nm (7.3 kgf-m or 53.1 ft.lbs) ved 11750 RPM
Akrapovic oplyser at cyklen har 113,5 HP på baghjulet standart
Og at effekten med akrapovic ligger på 115,6 HP
Max øget effekt ved 7070 rpm. 3,6 HP
72.00 Nm (7.3 kgf-m or 53.1 ft.lbs) ved 11750 RPM
Akrapovic oplyser at cyklen har 113,5 HP på baghjulet standart
Og at effekten med akrapovic ligger på 115,6 HP
Max øget effekt ved 7070 rpm. 3,6 HP
Fælge
Front brakes - Double disc
Front brakes diameter - 308 mm
Rear brakes - Single disc
Rear brakes diameter - 220 mm
Front brakes diameter - 308 mm
Rear brakes - Single disc
Rear brakes diameter - 220 mm
Dæk
Bridgestone BATTLAX S20 fra 14-6-2012 - Nu
Front tyre dimensions - 120/70-ZR17
Rear tyre dimensions - 180/55-ZR17
Front tyre dimensions - 120/70-ZR17
Rear tyre dimensions - 180/55-ZR17
Topfart
Jeg har endnu ikke testet raketten...
Tuning
Akrapovic Slip-on udstødning.
næsten 2 kilo lettere end standart. og FED lyd!
næsten 2 kilo lettere end standart. og FED lyd!
Styling
Rizoma blink.
Carbon udstødnings ende.
Carbon udstødnings ende.
Ekstraudstyr
Pit stand
Alt efter hvad der er monteret, passager eller egoist sæde
Alt efter hvad der er monteret, passager eller egoist sæde
Bemærkninger
sædehøjde - 825 mm
Tørvægt - 164.7 kg
Fed lyd, især efter montering af akrapovic, nu har den virkeligt fået noget lyd i de lave omdrejninger.
Nå ja, så bliver man ret overrasket første gang man sætter sig op, den er nemlig super smal i forhold til de 4 cylindrede i samme klasse.
Tørvægt - 164.7 kg
Fed lyd, især efter montering af akrapovic, nu har den virkeligt fået noget lyd i de lave omdrejninger.
Nå ja, så bliver man ret overrasket første gang man sætter sig op, den er nemlig super smal i forhold til de 4 cylindrede i samme klasse.
Triumph Daytona Triple 675
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 15 Svar: 66
Men Benelli Tornado 900, og gsxr 600 føles meget langsom ved siden af,
Den har et fantastisk bundtræj
jan 2004
Følger: 54 Følgere: 65 MC-er: 6 Emner: 107 Svar: 187
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 15 Svar: 66
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1
Kom forsigtigt når tiden kommer igen.
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 15 Svar: 66
Jeg nyder den i høj grad. den har kørt små 5500 km siden jeg har overtaget den.
Så det siger vidst alt!
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1
Det er jo min gamle mc. Jeg håber du nyder den. Den er bare det bedste jeg har kørt på.
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 28 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 154
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 53 Svar: 109
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 6 Svar: 23
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 136
Høj sendt!