Remus Genecis potte på kawa z400j? Remus Genecis potte på kawa z400j?
Har lige købt mig en brugt Remus Genecis potte af en ven til min kawasaki z400j. Har været ved at kigge rundt omkring efter info omkring den, nogen som ved noget om den potte. Det eneste jeg kan finde på den er at der står TYP G1 e4 1011, har prøvet google men forgæves. Her er lidt billeder af den. Er det rustfrit eller hvad er den lavet af? Den har siddet på en Honda CBR 900 FF fra 00.
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
Hvad syns i om projektet?
Har en ven som kan TIG svejse rustfri. Har kigget på rør ved
(link fjernet) - (som lyder meget billigt)
i 1 1/4" til forrør og bagefter sku den gå ud i en 2,5" eller 3" rør op til potten. Indgangen i potten er på 3" Derudover skal der laves en flance for enden af det store rør, hvor potten skal skrues på.
Andre som har efaringer med hjemmelavet rustfri udstødning?
Se evt. under mit fotoalbum for min kawa fra 83.
På forhånd tak
Mvh. Jesper
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 816
Har selv lavet et par rustfaste udstødninger, og har god erfaring med det, både med lyd og holbarhed når man bruger baggas..
Håber ar det er en rigtig god ven du har, og at du har mange øl med, da det tager laaaaang tid at lave, specielt hvis alle svejsninger skal poleres væk, og overfladen skal stå som et spejl.
Prismæssogt kunne du evt forhøre dig på sanistål eller lign. måske kan din ven få rabat et eller andet sted, da priserne virker vel høje i dit link. held og lykke med projektet.
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 95
Mon min lille 400 kan sparke lyd igennem dem ?
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 816
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 95
Ku godt tænke mig og lege selv med det. Har en smule efaring og haft et lille grundforløb på HTX hvor jeg går, i at svejse med MIG og MAG svejserere. En TIG svejser og en MIG svejser, er det ikke nogenlunde samme måde man svejser på?
Remus Genecis potte på kawa z400j?