532 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Fuldt udstødningssystem -> mere lyd? Fuldt udstødningssystem -> mere lyd?

Hejsa

Jeg er ved at kigge efter ny udstødning til min nye SV'er smiley Man kan jo nærmest ikke høre den smiley

I den forbindelse står jeg over for et svært svært valg. Skal jeg købe et slip-on system, eller et fuldt system. Derfor er jeg ved at finde positive og negative sider ved de to løsninger. I den forbindelse vil jeg høre om lyden fra de to løsninger er den samme? Selvfølgelig forudsat at det er den samme potte der bliver brugt i de to tilfælde smiley

På forhånd tak.

Hygge

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fuldt udstødningssystem -> mere lyd?
  • #1   13. jun 2007 Noglelunde samme lyd, eller i hvert fald samme lydniveau (dB). Det fulde system kan godt have en mere metallisk klang.
    Fordelen ved fuldt system er primært vægten - en lille smule ekstra HK får du også - med det er ikke meget, hvis kat'en sidder i slip-on'en.

CB

• #2   13. jun 2007 Okay. Så vidt jeg ved er der ingen katalysator på den gamle model. Hvis der er, sidder den i hvert fald i selve potten smiley

• #3   13. jun 2007 Så ville jeg ikke gide ofre de ekstra penge, på et fuldt system - specielt ikke hvis det kun er lyd du går efter...

CB

• #4   19. jun 2007 Der er kørt test på om en kat tager hk . Der er ingen forskel overhoved, har set dyno målinger på det . Et andet forrør gør heller ingen nævnværdig forskel, dog på vægten. Så sæt du bare en anden slip on på og spar lidt penge og behold dit forrør. smiley

• #5   19. jun 2007 Det kan godt være der ingen effekt er til forskel. Men en katalysator tager altså en DEL lyd.

Kommentér på:
Fuldt udstødningssystem -> mere lyd?

Annonce