1.874 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Anders L
Anders L
Følger: 14 Emner: 2 Svar: 7

Udstødning til rk 125 Udstødning til rk 125

Hej alle sammen!
Ny bruger her, glæder mig til at komme igang.
Jeg har købt mig en Keeway rk 125 som der desværre ikke er så meget lyd i. Har kigget lidt på nogle slip on potter, men problemet er at min nuværende pot og forrør er svejset sammen som standard. Jeg har søgt på nettet efter et forrør til den uden bagpot, dog uden held..
Er der nogen der har erfaringer med at lave om på sådan en udstødning så der kan komme slip on potte på? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstødning til rk 125
  • #1   6. maj 2017 Det aller første du kan gøre, er at tage en masse billeder og smide en masse mere tekst på i din oprettelse smiley (joke til siden)
    Tror det ville blive svært at finde en udstødning der er passende til den, med hensyn til rørets tykkelse osv. smiley

• #2   6. maj 2017 Købte sådan en her til min lille 150 cc Geely . Sindssyg billig ( 125 kr ) på Ebay . De fås i flere udgaver . Desværre slipper du ikke for at skære den originale potte af . Men den kan jo svejses på igen .
    KIM

profilbillede
  • #3   6. maj 2017 Du skal søge på ; Dirtbike exhaust .

• Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    maj 2017

#4   6. maj 2017 Tak skal du have! jeg går ikke ud fra at den potte er godkendt på nogen måder?
    men ellers er det vel ikke en der ligefrem får politiet til at rende efter mig er det? smiley

• #5   6. maj 2017 Har kørt med alle mulige potter , og aldrig haft problemer ed polisen . Den potte jeg har købt , er der en dæmper som kan tages ud . Så man kan sagtens dæmpe den igen .
    KIM

• Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    maj 2017

#6   6. maj 2017 Okay super. Tak skal du have Kim smiley

• ålle
    ålle Tilmeldt:
    maj 2015

Følger: 2 Svar: 34
    #7   7. maj 2017 husk dog lige, hvis der er en lambdasonde, at den skal flyttes med over smiley
    Det er bare at svejse en bolt på røret og skrue i.

• Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    maj 2017

#8   7. maj 2017 hæhæh bare rolig det finder man ikke på sådan en medmindre du opgradere til rks modellen smiley

• #9   7. maj 2017 Ja , det er jo en 3 , og ikke en 4 .....Vist noget restlager .

• Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    maj 2017

#10   7. maj 2017 Det er det ja. De resterende euro 3 modeller skal indregistreres inden 31 december 2018. ellers kan de ikke længere køre på de danske landeveje smiley

Kommentér på:
Udstødning til rk 125

Annonce