{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Shark udstødninger {{forumTopicSubject}}

Har lige bestilt en TL1000R, som forhåbenlig snart bliver leveret. Der skulle leo vince potter på, men de han havde fået hjem passede ikke på cyklen så derfor ville forhandleren sætte et par shark potter på i stedet for.

Er her nogle som har erfaringer med Shark potter? Ved nemlig ingenting om dem og ville virkelig sætte pris på, hvis nogle herinde kunne dele ud af deres erfaringer med dem.

på forhånd tak
Skakse

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shark udstødninger
  • #1   1. dec 2006 Hej

Det eneste jeg vil forslå dig er, at du vælger en potte der ikke er i carbon. De har det med at flække på v2-ere. Der flere eksempler på det herinde.....og der har faktisk i denne uge været et indlæg med en, som havde en flækket potte på en sv 1000, som faktisk havde en shark carbon potte på.....

Mvh Bjørn

• #2   1. dec 2006 de er noget federe end leo vinci, synes edder mame de er noget tamme, efter min mening kan man lige så godt køre med standart potten, så lidt lydforskel har der været på de mange jeg har hørt

• #4   1. dec 2006 nu mente jeg det negativt om LEO

• #5   1. dec 2006 Hej bjørn og tusind tak for rådet. Ville nu også helst have dem i titanium smiley Det ville godt nok være surt, hvis det gik i stykker...

• #6   1. dec 2006 Hey wheelie king jr.

Det er jeg virkelig glad for at høre. Manbliver jolidt nervøs, når man ingenting ved om dem.
    Men tak for informationen så har jeg da lidt mere ro i sjælen mht shark potterne..

Tak for det smiley

• #7   1. dec 2006 Leo Vince er der altså en del Lada over hvis du spørger mig .... Kvaliteten fejler intet har en kammerat der har rullet 50000 km. på sin Mille med en Leo potte ... men looked og finishen ... mmmmmmmmmm den er for Lada agtig til det er noget jeg har lyst til *S* Dem der er til Leo skal ikke føle sig fornærmet det er jo blot min mening *S* og bare man ka nli hvad man har ..... Selv har jeg Akrapovic på min Tuono .... og mmmmmmm ja kvaliteten er i top og ydelses mæssigt er det det den bedste potte skrue på sådan en brumbasse ........ men arrrgh alle har Akra så ville egentligt også gerne have noget andet ...

Shark er fint fint, men tror næppe de holder hvis du får carbon ... har tidligere blæst en par carbon potter i smadder på en gammel TL1000 L

• #9   1. dec 2006 Jeg køre med Shark potter på min SV 1000S. Giver en super fed og dyb lyd... Kan kun sige de er fede.

Ved ikke om det er mig der er omtalt som "ham der har en flækket potte", men så passer det ikke helt. Har været nede på siden og den har "kun" fået nogle visuelle skrammer.

Men håber du bliver glad for dem, er helt tosset med deres dejlige dybe brummende lyd... Mmm...

• #10   3. dec 2006 Hej Andreas. Det lyder super fedt. kan næsten ikke vente med at høre lyden nu... smiley

• #11   3. dec 2006 Tusind tak allesammen for jeres hjælp. Det er bare superfedt. Mange tak smiley

Kommentér på:
Shark udstødninger

Annonce