767 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Powercommander 3 Powercommander 3

Hey alle..

Jeg var til powermeet her i weekenden og fik testet min cykel, 128,2 hk på hjulet.......men jeg fik at vide at dette sagtens kan forbedres ved at montere kn-filter og powercommander 3. Mit spørgsmål er så.......hvis jeg køber en brugt powercommander kan jeg så købe en til hvilken som helst cykel eller skal den være specifik til min cykel? Har hørt at der sidder et kort i pc3 som man skal skifte så det passer til ens cykel, udstødning osv.?

Håber i kan hjælpe

Mvh Bjørn

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Powercommander 3
  • #1   29. aug 2006 Indmaden i hver enkelt power commander er formentlig den samme, men de laves specifikt til den enkelte mc's ledningsnet, så det er nok noget bøvl at prøve at få en fra en anden mc til at passe på din.

det er ikke et kort man skifter, men et program vha. en computer. det kaldes på engelsk et "map", det betyder selvfølgelig "kort", men altså ikke et fysisk kort, men et programmeret kort. (ligesom et excel regneark)

• #3   29. aug 2006 power commanderen alene giver næppe de store forskelle på topeffekt, men i kombination med luftfilter og udstødning kan der nok hentes noget ekstra.

ofte giver power commanderen mere i mellemområdet da den kan justeres temmelig præcist hvis det bliver gjort ordentligt.

• #4   29. aug 2006 Hej Bjørn

Du skal købe en PC3 som er specielt til din cykel. Se info mv. her:

(link fjernet)

og du kan hente maps der er tilpasset din opætning her:

(link fjernet)

Men for at får det maskimale ud at din motor bør du får den på et rullefelt og lade en proff. indstille PC3'eren. Kontakt DOT-E de ved alt om det.

/ Martin

• #5   29. aug 2006 ebay.de er igen din ven har købt 2 der på til min herlige V-2'er,,,,øv som i øvrigt er solgt...
    husk det skal være med usb link...

• #6   29. aug 2006 Det koster samlet 2966,- hos MC-Direct !

(link fjernet)

Powercommanderen koster alene 2499,-

• #8   29. aug 2006 hej min yoshimura potte gav 6 hk mere på hjulet.
    UDEN filter og powercommander

• #10   30. aug 2006 Tak for de gode svar allesammen....så er det jo bare med at komme igang med at investere.....:-)

Kommentér på:
Powercommander 3

Annonce