Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Turbo
  • #1   27. dec 2004 Jeg har ingen erfaring med turbo på mc'er, men dog været i nordjylland og se Henning L og Torben rode lidt med Torbens gsx750 srad som er ved at få en lille mølle på. Snak evt med dem. Vil nok selv anbefale dig at købe en vandkølet cykel til formålet... men igen det kommer an på hvad du har tænkt dig den skal yde osv. der er mange aspekter i det... (men det bliver hurtigt dyrt). Ved at Henning har lavet en hayabusa med 250 hk på rullen, - og ingen tvivl om at han ved en del om alt det der... ps lige en advarsel... han er ikke umiddelbart perlevenner med suzuki...)
    men prøv der, det er da en begyndelse...

mvh Offslow

• #2   15. jan 2005 Ja jeg har fundet et sæt på en com hjemmeside om turbo på Bandit, men det ville være rart at vide hvem man skal have det monteret ved. og hvad prisen er i Danmark. Jeg har tænk mig at den skulle yde omkring 160 hk for jeg skal bruge den som gade cykkel, Turing mm. men mangler lidt på toppen.

• #3   17. jan 2005 Hej Martin
    Ja prisen havde jeg også regnet med, jeg kan godt se problemet med varmem men som sagt er der ikke rigtig andre cykler som falder i min smag at vælge på. Intercoler vil selvfølgelig være en fordel man kan vel også bruge Etylalkohold i benzinen, det vil jo også hæve oktan indholden, jeg kører omkring 13-15 km litteren nu hvorfor skulle det blive dårligere, jeg vil jo ikke hæve hastidheden under normale forhold

• #4   18. jan 2005 Hej Martin
    Det er godtnok Allans far du skriver med, men du ved børn og pc så går der kuk i lorted

Kommentér på:
Turbo

Annonce