1.913 visninger
|
Oprettet:
turbo {{forumTopicSubject}}
cbr 600.har nu prøvet 900 i en cbr 600. men hvad med en turbo på en cbr f3/2 600.. er der nogen der har prøvet det..
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 26
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 26
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.523
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.745
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.745
http://www.youtube.com/watch?v=rOWhtVuccMI
630hk+ busa. 0-1.6km over 410 km/t incl fra still stand, det er sku da sindsyg. En vayron bruger jo 8 km på at nå den hastighed og så kommer den med 200 km/t.
Og der er +150 hk mere i dyret!!!
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
Her er første tur på min Busa
http://www.motorcykelgalleri.dk/video/tuningprojekter/9978-busa_turbo_
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 1.973
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
hvad koster det at spise, eller gå til tandlægen eller .......................
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 1.973
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
Men alt lavet udefra på en 600 cm ca 50000
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 1.973
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
Selfølgelig kan det laves, men med med 2 cyl og svag krumtap vil det aldrig gå
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 1.973
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
En ER6 er jo ikke en racer, og slet ikke bygget til flere hk end den har.hverken stel, affjedring eller bremser kan holde til det.
En HD har en kraftig bygget konstruktion. Som man kan få orig. Tunings produkter til. Men med turbo, skal den også have adskillige forstærkede stumper.
Desuden så er turbo cykler elendige til andet end drag
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
du har en meget fin MCmotor med et fint moment forløb som du skal være glad for
Sådan lidt hurtigt fortalt hvis du kan købe en fabriks MC der har HK nok til det du vil så er det den bedste løsning og først derefter kan det betale sig at lege med turbo, selv om det er den billigste vej til flere hk, alt andet lige
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
________________________________________________________
Ahhhh det er nu ikke rigtig, men de fleste har en lille skrue som de ikke kan holde fingerne fra, hvis man bygger den op med kun et for øje feks + 30-40 % forøgelse selv om det koster det samme som feks 100 % så kan det virke ganke fint
Turboer fås idag i så mange varianter at det der i gammel dage hed turbo tøven er en saga blot , ellers styre man det med en boost controller, men igen bare den koster fra ca 6000 kr
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 1.973
Jeg syntes også min har et god træk men det kunne blive endenu brede?
Også når er der noget noget som lyden af en turbo. Turbovin
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
Vis mig den turbo cykel som æder en std racer på banen
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
Og det vil en turbo mc gøre hvis banen kræver mange Hk , og det er der så ingen i DK der kræver
En Boostcontroller som min egen AMS 1000 , bestemmer du selv hvad tryk du vil have i hvad gear og hvor hurtig det skal komme og tid osv , så hvis dit eks er en 600 ccm med 110 hk , kan du lave en 600 ccm turbo med 150 hk og bare udnytte de hk ned af feks langsiden alså kun i 4-5-6 gear
Ellers må du finde svagheden for mig så skal jeg punktere den for dig
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
http://www.ams1000.com/index.php?option=com_content&view=article&id=51&Itemid=60
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 26
nu skal i ikke blive uvenner.:
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
Og i et af mine svar er der indbygget et svar til dig også ik
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
Som svar på dit spørgsmål.
Ingen af delene. Sælg den 600 og køb en 900 som er lovlig at trille rundt på
Og til Chase.
Nu snakker jeg ikke om en 110hk 600cc. Med "racer" mener jeg en gsxr1000,r1.duc 1098 eller lign. Og her vil ingen have hjælp af en turbo. På en racerbane, de har de heste de har brug for, og vil hellere ned i vægt end slæbe rundt på en blæser...
Men turboen er så fed når vejen er lige ... Eller næsten lige
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
men alt det gamle med turbo tøven hører fortiden til , eller fordi man bruger det i et andet regi, der er ingen problem med at bygge jævn tryk op fra 35-4000 omd idag og, så lave omd kommer der vist ingen RR mcer ned på, jo måske lige de der amputerede 2 cyl duc
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
og ja det med turbotøven... og det er håbløst at køre på vil jeg nu ikke sige, man skal som alt andet her i livet bare have respekt for det.
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.523
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.745
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.745
Men sådan en nyere gixxer som du har med turbo smider jo et pænt stykker over 200hk og ikke 90nm men næsten 150nm i drejningsmoment.. Det er 2 forskellige verdener. Den mc du har nu kan du styrer og give fuld skrure mere eller mindre hele tiden uden at den lave nummere.. Med en turbo får den karakter. jeg hører absolut til den verden at jeg skal ahve en turbo kværn og det bliver en gammle færge af en busa.
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 34 Svar: 446
145 hk på baghjul
du køre bare visa-dankort igennem og køber det kit !
alle snakker om turbo men igen tør at købe det ! se billede længere ned i link !
(link fjernet)
hilsen Kenneth.
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.745
Suzuki gsxr600 med turbo.. Sådan er det at have mange hk og kun 600ccm, Den vil OP.
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
Mine egne erfaringer med min r1 var at ja det kørte godt... og jeg har aldrig haft problemer udover et sprunget spændebånd og en knækket kædestrammer. Til gengæld så kan jeg fortælle at den lættede som bare fanden. Sidste tur efter jeg dysede den lidt op, ladede den 1 bar i top gear, der kunne jeg køre 220 også vride gassen også gik den på hjul... vel og mærke i 6. gear med standard gearing.
turbo