{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

turbo {{forumTopicSubject}}

Ja skal der være fest så lad der være fest..! Hvem har erfaring med det (altså turbo) hvilken størrelse osv skal jeg vælge til min cykel..? Jeg har det sådan at jeg gider ikke bruge penge/tid på knaster osv osv for at hente 20 hk så er det "nemmere" bare at tage tyren ved hornene og så komme ind i kampen... nogle ide'er/forslag..??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  turbo
  • #1   31. jul 2006 installer nu bare noget gas på den!! hehe

  • #2   31. jul 2006 Per E.. charmen ved det er jo bare at have noget du ikke lige ser hver dag, ja man kan købe en hurtigere/nyere cykel men en time efter ser du en magen til...

  • #3   31. jul 2006 Gas er fint nok men det virker jo ikke ret længe af gangen osv... ikke fordi det kan da godt være det skal testes en eller anden dag men først turbo'en...


  • #4   31. jul 2006 jamen vil jo helst gerne lave meget af det selv hvilket jo nok ikke gør det dyrere, har fået et tilbud på ca 45kg men bare at sætte cyklen på værksted og hente den når den er færdig siger mig ikke så meget (er udlært mekanikker) jamen ville jo gerne op i nærheden af 200hk men det bliver nok svært hvis det stadig skal kunne holde til det mere end en måned af gangen... havde håbet på at kunne holde det nede på ca 20kg.. er det muligt tror du..??

  • #5   1. aug 2006 Havde også tænkt turbo, men syntes sgu at der er ordenligt knald i min 12'er ny hvis jeg har skiftet til 17 tandhjul foran.

  • #6   1. aug 2006 Prøv og snakke med Jonas fra haslev, han er her på siden og køre kawa z750, han leger meget med hans egen turbo.

    Alt for nice og køre med!! Det bliver noget helt andet..
    Husk god blow-off ventil.


  • #7   1. aug 2006 jo har en kammi der kan arbejde i rustfri ham og mig lavede engang en indsugningsmanifold til min honda accord så der kunne komme dobbelte weber kabonader på og det virkede fint nok, nogen speciel model turbo jeg skal kigge efter det er jo en jungle det der.. hvor kan jeg bestille de der JE stempler henne..? satsede på dett skulle være et projekt jeg kunne gå og rode med til vinter men kan jo godt begynde at "shoppe" lidt allerede nu...

  • #8   2. aug 2006 OK det er jo altid rart at få kontakt med en der kender noget til det og samtidig har kontakterne i orden, har tænkt på om det var muligt at gå op i større stempler nu hvor det skal være, til at starte med kunne jeg jo give mogens et kald og høre ham hvad han vil foreslå.. jeg bliver jo nødt til at starte et sted ikke sandt..?

  • #9   3. aug 2006 æv syntes ellers lige det var en snedig plan... men for 50 ccm kan det ikke rigtigt svare sig, har det noget at gøre med at foringen er for tynd eller hvad går der galt ved du det..??

  • #10   10. aug 2006 hvorfor skal "martin" vælge stempler? frem for en bundpakning??

    Denne løsning er der mange busa'er op til 450hk. der kører med... og sikkert også ret mange 300hk. gsxr1100'ere.

    det vil være trist at smelte nogle dyre je-stempler i opstarts fasen af sådan et projekt. når han slet ikke ved om han bryder sig om det færdige resultat, synes jeg.
    statistisk set skal han sikkert åbne motoren igen inden for det første år, alligevel. Og hvis han så er så ivrig, så kan han jo bytte stemplerne ud da.

    mht. turbo, så har jeg blot en lille tilføjelse. den du skal bruge skal "blot" kunne lave de hk. som du søger! hvis du satser på 180hk. og ca. 0,7-8 bar så find en turbo der er beskrevet af forhandler til er være optimal til denne effekt. Du for kun en ringere brugsevne /kørbarhed ud af en for stor turbo. ( så hold dig fra turbo'er velegnet til over 250hk.) Det vil blot give lavere effekt i mellem området, og langsommere reaktionstid( spool-up).
    ham du har fået et tidligere tilbud af, hvis han heder martin..? så hør om han ikke har en turbo S1-BG switzer liggende som han vil af med. ellers overvej denne turbo som sælges af www.mc-xpress.com
    Den har en super spool-up tid.
    på min tidligere kværn - gsxr750r'99 startede den ved 5.000 omdr. og ladede ca. 0,6bar ved 6.000 omdr.! og 130nm på hjulet ved 7.000 omdr. på en 750cc


Kommentér på:
turbo

Annonce