885 visninger
|
Oprettet:
turbo {{forumTopicSubject}}
Ja skal der være fest så lad der være fest..! Hvem har erfaring med det (altså turbo) hvilken størrelse osv skal jeg vælge til min cykel..? Jeg har det sådan at jeg gider ikke bruge penge/tid på knaster osv osv for at hente 20 hk så er det "nemmere" bare at tage tyren ved hornene og så komme ind i kampen... nogle ide'er/forslag..??
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 49 Svar: 711
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 5 Emner: 91 Svar: 587
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 5 Emner: 91 Svar: 587
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 5 Emner: 91 Svar: 587
maj 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 270
jul 2005
Følger: 43 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 90 Svar: 1.152
Alt for nice og køre med!! Det bliver noget helt andet..
Husk god blow-off ventil.
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 5 Emner: 91 Svar: 587
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 5 Emner: 91 Svar: 587
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 5 Emner: 91 Svar: 587
jan 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 173
Denne løsning er der mange busa'er op til 450hk. der kører med... og sikkert også ret mange 300hk. gsxr1100'ere.
det vil være trist at smelte nogle dyre je-stempler i opstarts fasen af sådan et projekt. når han slet ikke ved om han bryder sig om det færdige resultat, synes jeg.
statistisk set skal han sikkert åbne motoren igen inden for det første år, alligevel. Og hvis han så er så ivrig, så kan han jo bytte stemplerne ud da.
mht. turbo, så har jeg blot en lille tilføjelse. den du skal bruge skal "blot" kunne lave de hk. som du søger! hvis du satser på 180hk. og ca. 0,7-8 bar så find en turbo der er beskrevet af forhandler til er være optimal til denne effekt. Du for kun en ringere brugsevne /kørbarhed ud af en for stor turbo. ( så hold dig fra turbo'er velegnet til over 250hk.) Det vil blot give lavere effekt i mellem området, og langsommere reaktionstid( spool-up).
ham du har fået et tidligere tilbud af, hvis han heder martin..? så hør om han ikke har en turbo S1-BG switzer liggende som han vil af med. ellers overvej denne turbo som sælges af www.mc-xpress.com
Den har en super spool-up tid.
på min tidligere kværn - gsxr750r'99 startede den ved 5.000 omdr. og ladede ca. 0,6bar ved 6.000 omdr.! og 130nm på hjulet ved 7.000 omdr. på en 750cc
turbo