1.165 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Fuld skrald på turboen ! Fuld skrald på turboen !

Sidste weekend var jeg i Thisted og køre 3 afd af DM i Dragbike , de første 2 afd gik sku ikke så godt , hverken for sønnike eller mig , så denne gang skulle den sidde i skabet , hvis jeg skal have en mulighed for at forsvarer sidste års mesterskab til Teamet
Nu har jeg kreeret en video af hvordan det gik , og jo det gik sku godt , nr 3 til sønnike i SuperGasBike så han ligger samlet nr 3 , og 1 plads til mig så jeg kom helt op på en 2 plads ,
Næste weekend gælder det så en prebbet bane i Malmø hvor jeg ved at mange Dansker tager over og ser , så i er velkommen i Pitten
Og de sidste 2 dage er gået med at monterer en helt ny bagsvinger , som bliver giftig smiley glæder mig helt vild til at teste den da den lige er lidt læææææængere og helt stiv
Her er videoen som er i HD og fylder ca 250 mb , ved at nogen kan have svært ved at hente den pga af deres afspiller siges der , den er 100 % virus fri for dem der skal dl for at se den
Hilsen
Kvikteam
http://dotcomprik.dk/Thisted%203%20afd-1.wmv

Og hvis nogen kan sige med 100 % sikkerhed hvorfor kun nogen kan se den er jeg meget lydhør for ider

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fuld skrald på turboen !
  • #1   25. jun 2011 Var ude og kigge i Thisted. For satan der er smæk på når du stikker af.

Men ved du hvad ideen var med den 2 meter høje HD der kørte der ude ? Jeg tænker: det kan da ikke være smart smiley

• #3   25. jun 2011 Det ser fanme sjovt ud ! Tror jeg vil til at spare op...

• #4   25. jun 2011 Ide med en Harley , nej den har jeg aldrig kunne finde finde men

Harley er nok dem der har kørt flest af i Drag gemmen tiden , selv om de kun er født med 35-40 hk ? ja man undres , Jesses Harley her er så boret op til ca 2100 ccm og er faktisk gade godkendt , Denne Harley har han endna kørt gemmen 50 stater i US så der er faktisk lidt historie i den , han siger den skal også igemmen de sidste
    Forgaflen , er kun fordi man kan , ellers intet , men Jesse er Jesse , kommer troligt hvergang fra KBH selv om vi kørrer i Thisted eller Sindal

Og man skal slet ikke kimse af den , Når de nye kører kommer og han æder R1 -Gsxr 1000 osv , så holder de kæft hehe

• #5   25. jun 2011 ja... fed da han lige trak en sort banan på den deroppe... men han fik den da rettet op... satme en vild trillebøre han kører rundt på der smiley

• #6   25. jun 2011 Super video, men jeg havde nok valgt at dele den i 2, eller netop hvis alle ikke kan se den, at lave et lille testklip, for den tager pæn lang tid at loade. Hvis du har muligheden, skulle du nok også lægge den i en version i lavere opløsning. Indrømmet at HD ser rigtig godt ud, men den side der hoster smider ”kun” 4 Mbit.

Syntes det ser fedt ud med den mc der bare lave spor i vejen, og hvor man kan se hvor hurtigt gearskiftet er, og moment/Hk kurve i hvordan streget først er let sort og bliver dybere sort når den smider mere kraft på baghjulet

• #7   25. jun 2011 Godt filmet og godt kørt:)

• #8   25. jun 2011 Det er min egen MC

PGA vi kører på alm asfalt her er den skruet ned til ca 275 hk , og det flat tyre jeg har på her er det blødeste der fås , men ikke nok

I det klip hvor jeg kører ud i et tom spor giver jeg fuld gas , da det er et solorun , og det er kun en test , de andre klip bliver gassen lagt mere og mere på

Har lavet klippet i halv opløsning , men det ligner lort smiley

• #9   25. jun 2011 Prøv med Staxrip også lav det om til h.264 video, det er langt bedre til at komprimere end MS elendige VC-1 codec... også er lyden også komprimeret for lidt, du kan sagtens sætte den til 128kbps i stedet for 192 smiley

Du kan også bare uploade den til youtube, så gør de hele arbejdet for dig, og der kan den også vise 1080p smiley

• #10   25. jun 2011 You tupe er ikke en options , der kan man så heller ikke ligge musik på

Jeg bruger Pincable og mener ikke jeg kan bruge det format , men vil da lige undersøge , takker meget for forslag

• #11   25. jun 2011 prøv at tjekke det her link. det er godt nok en dårlig bilde og lyd kvalitet men det gir da et lille indblik i hvordan det er at køre dragrace.(på en yamaha) http://www.youtube.com/watch?v=1_0-KVvnkPk

• #12   25. jun 2011 Thobias

Ja du kommer fanme ud af komunen det må man sige , men det er jo også din hjemmebane

Selv om det går stærkt , så kører tiden alså ikke baglæns , tror ikke den film er fra 2008 men 2011 men du er måske bare ved at hente tiden en omgang smiley

• #13   25. jun 2011 Per E: hvorfor er det ikke en mulighed ?, hvis man uploader sin film men bare markere den som "privat" så kan man sagtens have musik i den... du kan enda have nøgne patter med smiley

Men lyder da underligt du får så dårlig kvalitet hvis du skalere din video ned, har du prøvet at bare lave den om til 720 altså 1280x720, i stedet for 1080 ?, så i hvert fald helt fint ud da jeg lige prøvede en tur i staxrip.

• #14   25. jun 2011 Kan egentlig være at pinnacle kalder h.264 for bluray, gør Adobe's video program i hvert fald, vil tro at du kan nøjes med en 3-4.000 kbps hvis du skalere din video om, du kan self også vælge at gå helt ned i DVD opløsning, så fylder den under 100mb smiley

• #15   25. jun 2011 Takker jeg vil teste igen i aften , men har sku prøvet meget

Kommentér på:
Fuld skrald på turboen !

Annonce