441 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

SLIP ON TIL FZR 600 US SLIP ON TIL FZR 600 US

Hej .....

Jeg har en (syntes jeg selv) dejlig 600 fizzer, er der nogen der har erfaring med slip-on potter til denne model?

Jeg tænker på hvilket mærke jeg skal vælge, jeg lægger meget vægt på lyden, da den lige nu er meget tyst, den skal ikke LARME, men den må gerne have lidt mere "WHOOOOAAAAAAAAP" hvis i forstår hvad jeg mener! Selvfølgelig betyder stylingen også noget, og jeg havde tænkt mig en titanium potte (måske carbon, ikke besluttet).
Men giv mig endelig noget respons, da jeg slet ikke har nogen erfaring på området!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SLIP ON TIL FZR 600 US
  • #1   12. okt 2004 Havde en arrow potte på min ! fik en dejlig potent lyd uden for meget larm og growlen ,dog skal det siges at den fra 110 til 140 havde en temmelig dyb baslyd som godt kunne blive lettere irriterende ved lange ture.

• #2   12. okt 2004 hej igen , har et lille filmklip af min fzr godtnok stillestående men med maskinen igang og lidt gasgivning måske du kan bruge det for at få fornemmelsen af lyden ?

Er du interreseret kan du skrive din mail så sender jeg det gerne til dig

Mvh.Thomas

• #3   12. okt 2004 Hej Thomas

Det ville være kanon min mail er metteogjoos@mail.dk

• #4   13. okt 2004 Hey Joos så er klippet i din mail . Det er en arrow light carbonpotte

• #5   29. okt 2004 hallo jo...

køre selv fzr600, og ved Lazer laver nogen super potter til vores maskine. min lyder ihvertfald super...

held og lykke med det

• #6   29. okt 2004 hallo jo...

køre selv fzr600, og ved Lazer laver nogen super potter til vores maskine. min lyder ihvertfald super...

held og lykke med det

• P R
    P R Tilmeldt:
    maj 2005

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #7   2. maj 2005 Kan man ikke sætte billeder ind.....det er vistt også et ret gammelt indlæg..... "De låntefjer" dvs en fzr-600 har monteret en racerpot der vist normalt bliver brugt til baneløb (micron står der) Men i summen har denne pot betydet, at den lyder intet mindre end fantastisk!

• #8   28. sep 2007 hey sad lige og læste din tråd, jeg kører med en cobra slip on på min fzr,den lyder rigtig godt,den larmer ikke så meget ved lave omdrejninger men får den lidt håndtag så snerrer den rigtig godt mvh morten.

Kommentér på:
SLIP ON TIL FZR 600 US

Annonce