{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

Søger gode råd til valg af mc {{forumTopicSubject}}

Hej Jeg håber jeg kan få lidt gode råd fra nogle som med sikkerhed ved mere om motorcykler end jeg.

Jeg står for og skulle ud og køb min første cykel men ved faktisk slet ikke hvad mærke jeg vil have?

Jeg ved jeg vil have en Sports cykel jeg ved bare ikke hvilken.

Jeg skal have en cykel som jeg kan betale mig fra i forsikring, den må koste ca 80.000kr +- 20k.
Jeg er 26 år elitebillist (bil)
Jeg er 190 Høj og vil gerne kunne være der.
Har kørt meget på en honda cbr 1000 fra 95 men finder den efterhånden kedelig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger gode råd til valg af mc
  • #1   30. maj 2010 190 høj som mig tja hvis ikke lige det skal være hyper sport er der Honda VFR eller Kawa zx 9 der er ok behagelige for høje mennesker ellers Aprilia Mille er overraskende behagelig for høje folk eller evt fireblade op til årg. 2000 måske. ovennævnte passer fint til dit budget + der er penge til noget lækkert tøj. tøj og hjelm skal være 100% hvis du skal have fuld fornøjelse, noget mange tit nedprioriterer.

• #2   30. maj 2010 hvis du finder cbr kedelig.... er der næsten kun en hyabusa /kawazaki zzr1200 tilbage ... de rykker pænt fra cbr'en.. ellers skal du over i noget racecykel

yamaha r1 / suzuki gsxr 1 osv
    men de er nu ikke hurtigere, måske bare lidt "sjovere" fordi de er så meget lettere (hvis du er til at køre på baghjul )

• #3   30. maj 2010 allab L tror han snakker design...

syntes selv Honda VFR & CBR + Suzuki GSX-R og Yamaha YZF R serien er flotte maskine. men køre ug og prøv dem så ved du ok de passer til dig

• #4   30. maj 2010 -Lasse O
    Hvorfor er den CBR1000 for kedelig? Er det fordi den er for tung, lang og dårlig i sving eller er det fordi den ikke kan køre 300+ på de lige stræk? Der er rigtigt mange mc'er, der er både bedre og sjovere i sving, men kun ganske få, der af betydning er hurtigere.

Kommentér på:
Søger gode råd til valg af mc

Annonce