1.558 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Powercommander Vs. Rapidbike...? Powercommander Vs. Rapidbike...?

Jeg står og skal til at bruge lidt penge på min Kawa.
Jeg har gode erfaringer med PC III fra mine tidligere cykler, men har nu hørt så meget godt om Rapidbike.

Hvad skal jeg købe - er der nogen der har erfaringer???

(Cyklen får "full exhaust", filter og en af ovenstående boxe, og skal naturligvis køres ind efterfølgende).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Powercommander Vs. Rapidbike...?
  • #1   6. jan 2010 KIm:

Den er svær, begge enheder er rigtigt gode.
    Men et faktum du også skal tænke på er at ham der mapper cyklen, skal have erfaring med boksen. Og software til at justere den med.

PC3 burde ikke være noget problem, men rapidbike boksen?

Ved helt ærligt ikke hvor mange af de seriøse der har rodet med den endnu.

En sidebemærkning, når maskinen skal mappes ind. Så husk at ham der gør det skal have et rigtigt bremsefelt. Et inertifelt kan IKKE bruges til at mappe noget som helst ordenligt ind.
    Og alle der påstår det ved enten intet om proceduren, ellers lyver de for at få lidt kroner ind..

• #2   6. jan 2010 Tak for hurtig svar klokken røv om natten smiley

Jeg er egentlig godt klar over de ting I nævner her. Min største bekymring med RapidBike er netop, er der nok erfaringer med dem rundt om i landet? Har set at dynobike kan gøre det. (reklamerer de med)

Hvis jeg nu egentlig kun er interesseret i at få en så velkørende cykel som muligt, med træk i mellemområdet(Læs: er "ligeglade" med topeffekt), har jeg så glæde af en Rapidbike med tændingsmodul(vers. 2 og 3).

Og er det korrekt forstået at PC V(Fem) kun passer nyere cykler fra 08 og opefter...?

På forhånd tak, og igen tusind tak for svar

/Kim

• #3   6. jan 2010 Ehm hvis du kun vil have mellemområde hvorfor er det så du sætter fuldt system på ?

• #4   6. jan 2010 Natteravnen: Kan godt li' at tingene er iorden fra start... smiley

Det generer mig heller ikke med topeffekt jo, men jeg fiser ikke rundt på landevejene med konstant bundgas HELE tiden. Jeg pointerer blot at mellemområdet er der jeg befinder mig mest...

• #5   6. jan 2010 Mellemområdet er jo også det der bliver fokuseret på ved en custom map, da det er der fabrikken har stillet den magert for at kunne få en emissionsgodkendelse worldwide!

• #6   6. jan 2010 Natteravnen! Rune !
    Et fuldsystem giver også et bedre mellemområde hvis cyklen bliver justeret ordenligt.... Og ekstra topeffekt er så en frynsegode....

Kim (KBH og Randers) S
    Kontakt Karsten hos Midtfyns MC.... Han har kæmpe erfaring med Kawasaki... Der er blevet tunet/justeret et hav af 6ere og 10ere hos dem med flotte resultater......

• #7   6. jan 2010 Keyser Nielze: Ham vil jeg prøve at tage fat i... tak for info.

I forhold til det med tændingsmodulet, så kan jeg ud fra de effektkurver man ser rundt omkring på nettet, konstatere at et tændingsmodul også har effekt i mellemområdet...

Tak for svar allesammen, og hvis der er nogen der har mere at tilføje, så må i endelig byde ind...

/Kim

• #9   6. jan 2010 TG Motor i Middelfart har et MJP rullefelt og de kan mappe både en Powercommander og en Rapid Bike uden problemer.

• #10   7. jan 2010 fv motor borum han ved alt om begge dele

Kommentér på:
Powercommander Vs. Rapidbike...?

Annonce