1.006 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Potte!! Er det penge hver? Potte!! Er det penge hver?

Hej..
Jeg var i dag ude ved en forhandler som kunne tilbyde mig et komplet Vampire system til min GS 500 for 5000 kr. incl omdysning...
Er det en ok pris?? Hvis ikke hvor kan man få det billigere??
Gir en Vampire ok lyd? I forhold til en Laser eller noget andet???
Og er det penge hver?? 5000 er jo en del og der er jo kun snak om en GS 500???

Vil rigtig gerne hører fra folk som har en potte på deres GS'er...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Potte!! Er det penge hver?
  • #1   14. feb 2006 prøv at ringe til bikes and parts
    98 10 12 00 spørg efter bent
    henter og bringer din cykel
    han forhanler thunder
    se http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2759

• #2   14. feb 2006 Effektmæssigt er det ikke pengene værd,,, så er det mere om du synes at lyden blive mere fræk..

Men at bruge 5k på en GS500, er som du selv siger, "KUN" en gs500,,

Stod jeg i din situation, så ville jeg lægge pengene til side til den dag du vil have noget nyere/større/hurtigere,,

mvh
    Bo

• #3   14. feb 2006 Jeg havde åbne Vampire potter i carbon, på min Yamaha TRX 850, det lød for sygt godt!!!!!!!!!!!! Rigtig raballer, på den gode måde, ingen fiskekutter lyd, bare død og fast fed lyd!!!!! Prisen lyder okay, hvis han virkelig justere den ind på rullefelt!!!

• #4   14. feb 2006 Ring evt. til dem her:

(link fjernet)

Jeg købte et nyt komplet Laser-system til min GPZ500 for 2500,-
    Kan være de kan skaffe noget hjem til dig til en god pris.

• #5   14. feb 2006 Mange tak for alle svarene, kan jo næsten ikke følge med.. :)) MEN bare bliv ved.. Det er super...

Alexander H--> Det er da en rimlig fornuftig pris... Men så skal jeg jo også ha den monteret og omdyset, så tror faktisk det kommer ud på det samme?? Tror jeg...

• #6   14. feb 2006 Uanset hvad du vælger, er vi nok mange GS´folk som er meget interreserede i at høre hvad det ender med. Har selv leget med tanken om en Laser potte, og der findes ikke den forhandler af laser udst. jeg ikke ha et link til!!!
    Men husk: De kloge hoveder siger at skal en GS have en nogenlunde lyd skal det HELE skiftes, altså ikke kun save potten af og spænde en ny på det originale forrør...

• #7   14. feb 2006 jeg havde en komplett laser på min gs 500 som den der er i linket og den kommer til at lyde rigtigt godt af det det kan jeg love for..... og jeg vil sige at det er alle pengene hver selv om du ikke skal regne med at det give nogen effekt.....

og hvis du har et topnøgle sæt og 30min til en time kan du også selv montere den....

• #8   14. feb 2006 Ja jeg kan sagtens selv gøre det men hvis 5000 kr er incl potte plus forrør, montering og omdysning så er der vel ikke så meget at snakke om.. Det er billigt ik??

Nu skal bare lige se om jeg har pengene til det!!! Det er det næste.. 5000 når man er studerende er meget!!!! smiley

• #9   14. feb 2006 i forhold til den pris som alexander H nævner så lyder dit tilbud jo ok

• #10   15. feb 2006 Tilbudet lyder okay - men sørg for at få en før og efter måling på et rullefelt - Hvis man skifter hele systemet er det vigtig at få den dyset rigtig ind - ellers kan man resikere at brænde stemplerne af, siger ikke at det altid er nødvendig - men hvis det var på netop din maskine, og du så ikke gjorde det - så kan det gå hen at blive meget dyrt.

• #11   15. feb 2006 Hvad nu hvis man selv sætter systemet på... hvad vil en omdysning så koste?

Jeg vil sgu også meget gerne have mere lyd i den, og jeg regner med at beholde den her til jeg fylder 20 år og så købe en større (gerne R1 :-), så på den måde kan jeg jo godt ofre lidt knaster.. men 5k for lidt lyd er satme meget når man selv kunne få en billig slip-on til 1000 kr.

• #12   22. feb 2006 Forhandleren ligger i Århus C

Kommentér på:
Potte!! Er det penge hver?

Annonce