Rejse mere end 4 uger. {{forumTopicSubject}}
Jeg ved jeg har lavet et indlæg tidl. men her er et mere udførligt
Jeg har ingen faste planer for ruten, men vil gerne på en lang tur rundt i Europa og se naturen, og besøge historiske steder. Turen skal enten foregå på min gamle CB400F eller også skal den udskiftes med en mere offroadorienteret maskine, f.eks en Honda XL600LM el. lig.
Jeg er en 19 år ung mand fra Als, og jeg regner med at bruge mere end 4 uger på denne tur. Jeg har et budget på ca. 50000kr og lyst til at se så meget som muligt af vores kontinent.
Tempoet bliver roligt, og der køres helst på landeveje (måske grusveje).
En idé er at besøge forskellige racerbaner, og skrive/ringe til nogle mc fabrikker hjemmefra og høre om man kan få lov at kigge ind. F.eks har jeg hørt om folk der har været på BMW's fabrik, Moto Guzzi's eller Aprilias.
Skriv
maj 2008
Følger: 29 Følgere: 28 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 187
sep 2005
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 139
Lyder som en god ide du har gang i. Forrige sommer var jeg i Mandello Del Lario ved Como søen i Italien. Det er hjembyen for Moto Guzzi fabrikken. Jeg var der i forbindelse med Moto Guzzi world days, hvor de præsenterede ny model. Fabrikken var åben for besøgende og bestemt et besøg værd. De gamle bygninger som de oprindeligt så ud, moderniseret til en moderne mc fabrik. Desuden udstillingslokaler med alt hvad hjertet kan begære indenfor moto guzzi mc´er. Desuden ligger byen i et smukt område.
Hvis det er storslået natur du søger, så er Alperne et must.
Rigtig god tur og held og lykke med projektet.
Mvh Rune
sep 2005
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 139
(link fjernet)
apr 2005
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 1.065
Nogen der skal med? :o)
Synes det er fedt du tager sådan en tur, og ja jeg er sgu misundelig.. *g*
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 923
Rejse mere end 4 uger.