{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Rejse {{forumTopicSubject}}

Jeg har ingen faste planer for ruten, men vil gerne på en lang tur rundt i Europa og se naturen, og besøge historiske steder. Turen skal enten foregå på min gamle CB400F eller også skal den udskiftes med en mere offroadorienteret maskine, f.eks en Honda XL600LM el. lig.

Jeg er en 19 årig gut fra Als, og jeg regner med at bruge mere end 4 uger på denne tur. Jeg har et budget på ca. 50000kr og lyst til at se så meget som muligt af vores kontinent.
Tempoet bliver roligt, og der køres helst på landeveje (måske grusveje).

En idé er at besøge forskellige racerbaner, og skrive/ringe til nogle mc fabrikker hjemmefra og høre om man kan få lov at kigge ind. F.eks har jeg hørt om folk der har været på BMW's fabrik, Moto Guzzi's eller Aprilias.

Skriv smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rejse
  • #1   22. jul 2008 Mange tak for inputtet smiley
    Nu har jeg kørt min Honda på grusveje så hvis der absolut skulle komme en, så er jeg ikke helt uforberedt på det. Mht. at skifte til en offroader, er det fordi det nok sker på et tidspunkt alligevel, for jeg savner at køre i terræn som jeg gjorde på min første lille 250'er.

Dit forslag til en rute lyder også rigtig godt, men nu vil jeg lige sidde og håbe på en at følges med først inden den helt fast planlægning.

Kommentér på:
Rejse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce