{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.644 visninger | Oprettet:

Skuffet! {{forumTopicSubject}}

Hej alle
...og tak for et fint træf i Skagen. Og nu vi er ved det.......:

Hvor er jeg skuffet! Jeg er skuffet over motorcyklister på træfpladsen. Ikke alle self. I kraft af min graviditet drak jeg intet i Skagen. Kom torsdag og tog hjem lørdag. Og hvor har jeg set meget lort.

Folk opførte sig jo som var vi i en western-by uden sherif. Folk kørte 3 mand på cyklen rundt på pladsen....skidefulde. Og 5 og 6 mand på cykler med sidevogn.....lige så fulde. Folk lavede brændere på jorden, så der sprøjtede jord og græstotter over det hele. For slet ikke at nævne de huller det forårsagede. Og der var mange huller efter brændere. Havde der kommet en uheldig på en cykel, skidefuld midt om natten og overså et hul.....hmmm tjaeh....

Men det var ikke kun om natten folk opførte sig som idioter...nej også om dagen, hvor der var børn på pladsen!

Jeg skyder ikke skylden på nogen bestemt, jeg ved jeg nok bliver upopulær...men pyt. Jeg var flov over at være mc'ist. Flov over at folk skulle se os danske mc'ister lægge sådan en stil for dagen. Der var mange fra Norge og Sverige, ja sågar Tyskland var repræsenteret. Det mindste danskerne kan gøre er da at opføre os som ansvarlige mennesker.

Herinde brokker vi os højlydt, når bilister kører fulde, med børn der ikke er spændt fast, når folk overser os osv osv osv......fint! Men hvad med liiige at gribe i egen barm - so to speak.

Jeg håber folk vil tage dette til sig, og tænke over det til næste træf og næste og næste og næste............

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skuffet!
  • #1   20. jul 2008 Enig der Proxie..men mange vil kalde os de sidste dages hellige hehe

• #2   20. jul 2008 Proxie: Jeg har været til en del træf både i år og sidste år, men må sige jeg sjældent har set så mange opføre sig så latterligt. Til Mosten, hvor der også var vildt mange, opførte folk sig ikke sådan.....

hvad er forskellen i Skagen?

• #3   20. jul 2008 Det kunne være, man skulle deltage næste år..

Jeg hverken ryger, drikker eller kører for stærkt...
    Men lyver lidt en gang imellem..
    =,O)

/Rass

• #4   20. jul 2008 M&M: Det er desværre den drejning TPT har taget. Bare over de 8 år jeg har været der fast, er det gået fra MC træf til byfest...

• #5   20. jul 2008 det er at skagen er blevet til en folkefest / turist atraktion. så alle de unge fra skagen og omegn der egentlig ikke har en skid at være der for har et fedt stad at feste.. det har ikke ret meget med et mc træf at gøre mere men nærmere noget alla festival ...

• #6   20. jul 2008 hehe det værste jeg så (lille tur torsdag)

Var da en var kravlet op i en af de seks tårne som holdt det store telt oppe.

Han kravlede ud UDEN på teltet og rutschede ned af siden og sprang så ind under teltet igen da han så MANGE vagter pludselig skyndte sig der over...

Tosset kan man være... men så dum... ak ja.

• #7   20. jul 2008 Har været til Træf På Toppen 7 gange og jeg synes faktisk det er den slags tossestreger der gør det sjovt at være afsted.
    Tror bare du skal se det som et åndehul mange har brug for. Jeg gætter på mange føler de er klemt i hverdagen. Klemt af ansvar, arbejde osv. og bare trænger til at skeje ud.
    Desuden er det ikke kun dansken der hælder procenter indenbords.

Hvis jeg endelig skal komme med en kritik af dette træf, er det at det mere eller mindre er blevet til en folkefest. Der er alt for mange børn og unge, som intet har at gøre med MC-miljøet.

• #8   20. jul 2008 Jesper: Det er fandeme trist!!! Ærligt! Det var første gang vi var med....og som vi har det lige nu, vil vi springe over en anden gang.

Druk er ok.....og skæg og ballade er ok...så længe man kan holde det på et plan hvor det stadig er rimeligt forsvarligt. Og det synes jeg ikke Skagen var. Jeg vil til enhver tid foretrække Mosten. Og hvor er det da ærgeligt. Mon ikke der er en del der siger fra til Skagen af samme årsag? Trist

• #9   20. jul 2008 Well... Hvis ikke folk skal kunne skabe sig til et træf, hvor fa'en så ?
    De folk der tøffer rundt på pladsen pisse fulde, kører jo ikke en dag over 10 km/t. Og hvis jeg evt havde mine børn med til sådan et træf, var det vel ligeså meget min opgave at sørge for at der ikke skete dem noget.
    Mht til brændere o.lign. så hører det hjemme til træf, ligesom Hans hører til langt oppe i Grethe.
    Hvis du så er blevet flov over at være MC'ist pga et Træf på Toppen, så kom igen næste år, der gør vi det hele igen smiley

Og hvad angår Proxie's kommentar om at folk sumper øl en hel weekend for derefter at KØRE hjem, kan jeg kun grine af. Det bunder vist lidt i uvidenhed. For den nette sum af 40 kr, kunne man puste i et alkometer, og derefter enten sætte sig hen yderligere et par timer, eller køre hjem.

Træf På Toppen 2009 - Vildere, vildere, vildere

• #10   20. jul 2008 Simon: Tossestreger er ok....så længe det er RIMELIGT forsvarligt. Og nej, jeg mener ikke det er forsvarligt at køre tre mand på en cykel uden hjelm og med en promille der ville hive kortet fra de fleste. Og nej, det er bestemt ikke kun danskere der bliver fulde, er heller ikke det jeg anfægter, men at danskerne BØR opføre sig ordentligt og repræsentere vores land også til træf.

K2: Nej hunde og mindre børn har INTET at søge på en træfplads. Der så jeg faktisk sidste år til Mosten et par blive afvist ved porten med en lille hvalp. FEDT! Men i Skagen så jeg mange hunde. Også en lille hvalp der sad inde i sin 'fars' trøje.

• #11   20. jul 2008 Jeg har aldrig deltaget. Men umiddelbart lyder det ikke skide spændende.. Da ærgeligt hvis det bare er "byfest" og folk kommer for at drikke sig stive..Det kan jeg nu gøre andre steder.. Men nok bedst selv at lurer det af

• #12   20. jul 2008 Michael (Kolding) U jeg er i grove træk enig med det du der skriver!!!

• #13   20. jul 2008 Måske er det mig der er blevet for gammel, eller jer der totalt misforstår min pointe.

Druk = ok
    Tossestreger = ok

ansvarsløs opførsel = sq ikke ok.

Og det er ansvarsløst at drøne rundt på pladsen skidefuld, og jo de kørte sq hurtigt.....jeg var ikke fuld, og dem der kender mig, ved også godt at jeg bestemt ikke er sart. Tværtimod.

• #14   20. jul 2008 Og synes altså godt man kan opføre sig RIMELIGT ok på træf. Det kan de på Mosten....hvorfor så ikke også til Skagen træf??? Seriøst. Hvor er forskellen?

• #15   20. jul 2008 Ja ja ... der var nogle uheldige tilfælde... Men sådan er det jo bare.
    Hvis det bare var et par cykler og kaffe... Det er jo det der er Onsdags ture til smiley
    Tror det var mit 5 skage træf i år... Jeg skal også afsted i 2009.

• #17   20. jul 2008 nææh du www.thytraef.dk der får man sQ hygge træf så det batter smiley

• #18   20. jul 2008 ja det fed... 100 % anti hverdag !!!!..... synes et træf bliver 10 gange sjovere hvis folk finder på noget spas.... ellers kunne man lige så godt sidde der hjemme foran kassen med kaffekoppen... men skelf måde med galskaben... bare min meneing...

• #19   20. jul 2008 att.: *M&M's Sdrbg* P

Jeg er hverken udstyret med radar, helikopter eller kikkert.
    Jeg så ingen der kørte for stærkt inde på pladsen, men kan da samtidig ikke udelukke at det har været gjort.
    Og som mange andre påpeger i denne tråd, så kan jeg heller ikke se hvad børn, hunde etc har at gøre til et MC-træf.
    Tror nu nok jeg ville fise i legoland eller et sommerland med mine børn istedet, men sådan er vi alle heldigvis forskellige.

• #20   20. jul 2008 Jon: jeg synes også spas er skægt.... Jeg døde af grin da de to mænd kom kørende med hver deres halvnøgne dulle på tanken, og døde endnu mere af grin, da Peewee tog Casper på tanken halvnøgen og kørte efter dem.....klogt? nej. Skægt? jatak

• #21   20. jul 2008 Vil et eller andet sted også skide på hvad Tysken mener om os smiley Vores land, vores træf, og kan de ikke li' det må de fise tilbage til Harzen smiley

• #22   20. jul 2008 Lars: jeg bliver ikke skræmt. Jeg ved godt der var nogle tyskere til Mosten 07 der brændte en fandens masse dæk af....men det var på en træplade......og jeg synes det er ok....de gravede ikke store huller i jorden....og jeg synes der var mere ordnede forhold til Mosten

• #23   20. jul 2008 he he he...ja ok. Kan godt høre at udenlandske træf ikke er for mig

• #24   20. jul 2008 Øhhh sjovt at Mosten bliver fremævet som et træf der er mere organiseret og ordentligt end Toppen, for det er det på ingen måde efter mig mening.... Kig rundt i træf albummene bare herinde på Mcg og du vil kunne se billeder af folk der gør akkurat det samme som i Skagen....

Er enig med dig i at folk og ret mange af dem gør dumme ting når de er på træf, med kan på ingen måde se hvordan at dette skulle kunne ungås, når så mange mennesker er samlet og vil have det sjovt på hver deres egen måde??? smiley

Træf i slutningen af August hos Mosten.... Helt sikkert, vi ses!!!!

Træf på Toppen i 2009................................ Helt sikkert, vi ses!!!!

• #25   20. jul 2008 Nu må i satme ta den med ro, nok var de fulde, og nok kørte de rundt inde på pladsen, men det er fanme da et træf, og ikke en børnehave, kan man ikke ta lugten i bageriet må man sgu holde sig væk, den eneste der kørte uforsvarligt på pladsen var den store ATV, man kunne gganske enkelt ikke køre hurtigt på sin cykel derinde!!

• #26   20. jul 2008 Øhhhh der er altså flere billeder herinde på galleriet af folk som lavede huller på Mosten sidste år... Brug 2 min og se efter selv.......

• #27   20. jul 2008

• #29   20. jul 2008 Nogen der ved hvad der skete med ham som væltede langs hegnet på en Repsol? Han blev hentet af ambulancen så jeg, men ved ik om han kom alvorligt til skade???

• #30   20. jul 2008 K2: helt ærligt! Den var ikke fair! Spørg lige folk omkring mig, til Mosten stod jeg forrest og skulle se strip. Til Skodborg var jeg nok den der viste mest patter. Synes det trampemusik i Sakgen var forkert...det var for lidt rock....og jeg har vidst skrevet MANGE gange at druk er ok.... Så den der stil må du godt pakke væk. Det er sq ikke fair....

• #31   20. jul 2008 Fair nok! I rest my case.....

Opfør i jer blot som lovløse til Skagen. Vi kommer ikke igen..

Ville blot udtrykke min mening. Og må være ærlig og sige at visse kommentarer ert unødvendige. Der i blandt din, Casper. Jeg har været til træf med dig, og du ved jeg ikke er sart. Derfor er det vel ikke meget at appellere til folks sunde fornuft når de er til træf?

• #32   20. jul 2008 daws

Bare et forslag
    (link fjernet)

• #33   20. jul 2008 Jeg kan kun være enig med Michael (kolding). Selvfølgelig er der personer der opfører sig tåbeligt, men jeg har også det indtryk, at de bliver taget i nakken af naboerne. Om det er for vildt eller andet er jo en 100% subjektiv holdning.

Jeg glæder mig allerede til næste år:-)

• #34   20. jul 2008 K2: den med børnene skal du ikke skyde på mig. I et indlæg har jeg netop skrevet at hunde og børn INTET har at søge på en træf plads. Og jeg har respekt for de træf hvor de sender dem væk ved porten

• #35   20. jul 2008 Jeg mener man bør vide, det er sådan hvis man tager sådanne steder hen, det hører med til det, og som du nok kunne se, var størstedelen af tilskuerne "facineret" af de ting & dumheder der blev lavet smiley

Efter hvad jeg har set skete der kun et alvorligt uheld på pladsen, men en mand uden hjelm der fyrede sin (honda mener jeg det var) repsol af på den lange græs sti med tog skinnerne. (BILLEDER BLIVER UPLOADET SENERE)

• #37   20. jul 2008 Jimmi C. Thy træf er det hyggeligste og vil altid være det:D

• #38   20. jul 2008 Thy træf er virkelig et hygge træf....vi kommer. Eneste spade vi så sidste år i Thy, var to mænd på en meget flot HD der væltede fordi de var for fulde.... Og en mand der startede sin cykel mens den stod blandt andre cykler....da han var færdig, væltede den....idiot!

• #39   20. jul 2008 www.kinagrill.dk

• #40   20. jul 2008 Casper: den var ikke fair

• #41   20. jul 2008 jamen er der ikk en pokal for længst kørende på træfplads??? der ska sku da være folk der siller rundt uden potte og med flammerne bagud, og ja de vælter osse indimellem .men ja det er nok gået fra mc fest til folkefest... børn og hunde? Hva ska de sårn et sted de kan komme med på touring campen eller i legoland men ikk til sårn en gang sanseløs druk :0) det er kun for voksne bare min mening

• #42   20. jul 2008 -K2-: 304??

• #44   20. jul 2008 @anne jamen så er der jo frisk teori til evt udvidelse af kørekortet

• #45   20. jul 2008 m&m i valgte jo også den værste camp smiley
    Med alle os fulde folk og kegler så der boede der.
    Jeg kørte også beruset på min cykel, men det var med 10 km/t og syntes også folk generelt kørte ganske pænt rundt på pladsen (selvfølgelig med undtagelser maks 2-3 stykker jeg så der kørte decideret råddent.)
    Men hvis ikke det er et træf for dig er der jo ikke meget at gøre ved det..

• #46   20. jul 2008 Anne:
    Sur røv at der er folk ikke kan lade ens ting være !!!!!

Kan det ikke klares med en polering?? Eller det sådan nogle dybe ridser?

• #47   20. jul 2008 10kmt og så ellers bare i begrænseren fra onsdag eftermiddag til søndag morgen... :0) thats the way måske kun 5kmt om natten der er noget med huller i jorden?

• #48   20. jul 2008 Rune: synes egentlig det var en ok camp...vi havde det vældig skægt med folkene i FLR......

• #49   20. jul 2008 Vi var jo også dejligt underholdene, men har personligt ikke noget imod man kører beruset på cyklen på pladsen (politiet var altså inde og tage kort på det sagde gitte), da reglerne også gælder der inde.

• #50   20. jul 2008 pas på med tre nul fire, det ikke det mest velsete nummer her ,, men M&m's der var en hel del fra flr der lavede jord brændere, og selmom jeg fik min bike begravet anden år i træk har jeg svært ved at blive sur, da trods alt er en gang om året og på mere eller mindre lukket område, og skal jeg være ærlig vil jeg sige at hvis man ikke føler det ansvarligt at tage børn med til træf hvor man ved der bliver drukket tæt i flere ´dage skulle man nok blive hjemme,.. OG TAK FOR SIDST M&M's, håber i kom godt hjem 8)

• #51   20. jul 2008 Havde også forestillet mig, at det var lidt af en drengerøvsfest, så mener ikke det er noget at brokke sig over.
    Men hvorfor fand*n tager man også sine børn med derop?

• #52   20. jul 2008 Åååå luk røven din sure so, det er jo det træf går ud på, folk kommer ud og får stresset lidt af,
    Prøv at tag til udlandet på et par træf så vil du opleve at det er små ting der sker i skagen,
    nyd da lidt at ku gøre som man vil eller hold dig væk fra de steder det sker..

• #53   20. jul 2008 Mor: Jo tak vi kom fint hjem. Men godt vi havde regntøj med. Jeg var så træt jeg sad og halvsov det meste af vejen.

Men må sige jeg håber da vi ses til et andet træf, for vi kommer nok ikke til Skagen mere. Og håber da Mor's fandt sine briller igen...

• #54   20. jul 2008 Robin S: Tak, lige det jeg tænkte, men ikke kunne sige smiley

• #55   20. jul 2008 1. børn har ikke en skid at gøre til skagen træf
    2. tre nul fire og bliv væk hvis det ikke passer dig!!!

• #56   20. jul 2008 jeg tog ikke regntøj på og nu ligger jeg i sengen med øm hals og gummi led.
    Det en skam at du fik så dårlig en oplevelse på Skagen, men ja mon ikke vi ses en anden gang, om ikke andet så til ravne fest næste år vor tempoet er noget lavere.

Nej mor's briller er væk desværre.

• #57   20. jul 2008 Har nu skrevet flere gange, at nej, jeg kommer ikke til skagen igen...så jeg blir væk. Og jeg tror heller ikke udenlandkse træf er noget for mig, så der blir jeg også væk.

Robin: Den var ikke fair..ingen grund til muderkastning blot fordi jeg har en anden mening end dig. Samme gælder badboy..

J1: læs tråden igennem inden du kommenterer

• #58   20. jul 2008 Det var mit første år på Toppen, der var ikke noget som kom bag på mig ang. opførsel, havde måske ikke forventet at der var så mange der stod og kørte den i begrænseren konstant, men i min verden er det kun godt for så slipper jeg for selv at lægge cykel til.
    Træffet havde sgu det hele i form at sjove personer, skøre mcister, sure nordmænd, og piger der blev tøsesure over at få jord på deres telt (swingers?)
    Udover det så syntes jeg der var en god stemning, og fedt at se at der var så få episoder med ballade, i forhold til hvor mange mennesker der var, selvom man måske selv var med til at hidse en nordmand lidt op hehe.

• #59   20. jul 2008 Mor: håber virkelig i kan få dem erstattet af forsikring. Og at hun har et par ekstra i tilfælde af......

Ja, ærgeligt jeg fik dårligt indtryk af skagen...den anden M har samme mening....Vi var helt enige om at tage hjem, og at vi ikke kommer igen...heldigvis.

Men synes godt nok folk er sunket til et meget lavt niveau....trist, altså her i denne tråd

• #61   20. jul 2008 Der ud over jakob havde da sine børn med ovre og sige hej sikke nogle søde unger smiley
    Det var da intet problem..

• #62   20. jul 2008 *M&M's Sdrbg* P
    Kan enlig ikke se probelmet for dig der oppe. Det er da lavet sådan at dem der ikke kan tåle / lide den fis og balladen kan smutte over på stille lejren. Er der benzin er der gass. Og brænder. Du skulle tage en lille tur til Le Mans. ca. 300.000 menesker samlet og ingen ballade. Og der var mere gang i den hos Englænderne end der nogen sinde kommer på toppen. Men kan man ikke lide det der nede kan man jo finde et andet sted at være. Det samme på toppen.
    Ikke jeg mener at kørsel af nogen art er ok når man har drukket. Men det må de sq selv sloges med. Bare de ikke skadre andre. Og så bør de jo være vokse nok til at betale hvis de ødelægger noget.
    Bare min mening.
    Og folk skal sq lade deres dåmme børn og hunde blive hjemme.

• #63   20. jul 2008 Jamen M, der mange der måske tager det personligt, der ingen grund til at kalde folk for det ene eller anden, men som du selv siger skal man have lov til at have sin mening.

• #64   20. jul 2008 Michael: hvad skal jeg til le mans?

• #65   20. jul 2008 Mor: nej netop...synes det er lidt groft at kalde mig en sur so.....bare fordi jeg mener noget andet. Og jeg er glad for vi har prøvet det...og har fundet ud af det ikke er for os.

• #66   20. jul 2008 *M&M's Sdrbg* P: Kan du sige: piiiiiv piiiiiiiiv.

"Og jeg er glad for vi har prøvet det...og har fundet ud af det ikke er for os."
    Undskyld, men hvorfor fand*n brokker du sig så?

Forstår ikke, hvorfor nogle motorcyklister brokker sig mere herinde, end de kører ude på vejene. Nogen der kan forklare mig, hvad der er så sjovt ved at brokke sig?

• #67   20. jul 2008 Badboy .Man kan vel godt udvise sin utilfredshed uden at kalde folk for so eller hvad?

• #68   20. jul 2008 K2 , har du tid til det med den hunde pension du holder dig?

• #69   20. jul 2008 Badboy...tror netop den med at køre på vejene er sendt et forkert sted hen. Jeg er ikke den der normalt brokker mig herinde, og vores cykel kører sygt mange km hver sæson. Og vi har kun en cykel......

Jeg mener ikke det er brok, men meningsudveksling, hvilket var min opfattelse ved et debatforum...men alle kan tage fejl.

• #70   20. jul 2008 K2: Solen har skam skinnet her i dag smiley
    Mor: Ja, det kan man godt. Til at starte med, kan man også lade være med at brokke sig. Så er der ikke nogen, der kalder en for en sur so. Life is so simple.

• #71   20. jul 2008 klogerik

• #72   20. jul 2008 Armen i gips og det spiller bare! Det var sgu da en stor del af det sjove ved træffet!

Næste år må målet være 2 arme i gips og 4 gange så mange huller!

• #73   20. jul 2008 og nej, det er ikke "meningsudveksling"!
    Hvis I kun har en cykel, burde I måske anskaffe jer to cykler. Så kan i begge to køre mere, og brokke jer mindre.
    Så er det problem løst.

More riding, less brok.

• #74   20. jul 2008 Henrik: Hvad har du nu udsat dig selv for? smiley

• #75   20. jul 2008 Okay det godt snæver synet Badboy,,, så hvis du en dag bliver klappen ned af en bil så det lige meget med manden der kørte dig ned var blind stiv og skæv, men at du i første omgang ikke skulle have taget kortet til mc og i det heletaget kørt på en?

• #76   20. jul 2008 Jeg kører kun på skraldespand, når jeg er til træf..

• #77   21. jul 2008 Er skam ikke snæversynet. Er bare ikke typen, hvis eneste formål i livet, er at brokke sig.

• #78   21. jul 2008 ha ha Magnus,, fuck jeg er neder over jeg ikke fik en tur, men så da du startede yamsen for at kører i harley teltet`??

• #79   21. jul 2008 Okey Badboy, nej men nu har jeg så snakket med Mette rigtig mange gange og det faktisk første gang jeg hører hende udtale sig negativt i den retning.

• #80   21. jul 2008 Badboy: faktisk også det vi er i gang med. Men er ærlig talt en kende svært for mig at køre mc lige nu, med den mave jeg render rundt med. Hvis jeg da ellers ikke skulle køre chopper....og det skal jeg ikke

• #81   21. jul 2008 Prøv evt. at bruge dette billede, som wallpaper:
    http://www.kidsforsavingearth.org/images/solar_power_files/sun1copy15.jpg

Så kan det være i brokker jeg lidt mindre, når solen er væk smiley

• #82   21. jul 2008 BadBoy, vist alt for fuld til at sidde på cyklen.. Væltede oppe på pladsen med 0 i timen og bagdækket i jorden, husker det nu ikke! Pludseligt var jeg på skadestuen i Hjørring! Shit happens, troede det var sådan alle træf skulle være?

• #83   21. jul 2008 bibelcamping må være løsningen så ingen blir stødt eller kaldt for so

• #84   21. jul 2008 Badboy: du er da vitterligt ude på ballade ....

• #85   21. jul 2008 Magnus absolut...! Vi trækker kun rundt med cyklerne! Længe leve dødmandsknappen!

• #86   21. jul 2008 Hva fan guldik , er det det i studerer :-), jo meget modent og voksent

• #87   21. jul 2008 Ja det flot Henrik hehe , det kommer du sgu nok til at hører lidt for..

• #88   21. jul 2008 Mor: Det må jeg så stole på smiley Men en gang brok, er for meget brok. Især denne slags ""Og jeg er glad for vi har prøvet det...og har fundet ud af det ikke er for os"-brok.
    Hvis man har fundet ud af, at det nok ikke var noget for lige en selv, hvorfor så ikke bare blive væk næste gang, lade være med at brokke sig?

• #89   21. jul 2008 *M&M's Sdrbg* P: Well, jeg er jo også en BadBoy smiley

• #90   21. jul 2008 Vi bliver også væk næste gang.....sjovt nok det jeg skriver flere gange. og det er vores erfaring med skagen. Men mener stadig ikke det er brok.....

• #91   21. jul 2008 Badboy, Der jo ingen der tvinger dig til at bruge tid på at læse det, der er sgu mange der brokker sig også kan man sgu blive ved.

• #92   21. jul 2008 M&M: Patter i Skodborg....??? Hvorfor fanden kom du ikke og sparkede til mig, så jeg kunne se det også....? Typisk at jeg skal gå glip, af det sjove.. Har ingen mening om Skagen, da jeg ikke var der. Men giver K4 ret, Skagen er ingenting i forhold til f.eks. Holland. der kan man snakke om psykopater, men man vælger jo heldigvis selv. Hvor man tager til træf, og jo jeg er at finde i Mosten og Fyns. Sprang Skagen over i år, men ikke pga. at folk lavede huller i jorden. Men er selv skvattet i en, men så kan jeg jo bare se mig for...:-)

• #93   21. jul 2008 Mor, det tror jeg sgu..!! Men vi havde det sgu da i det mindste sjovt deroppe smiley Vi ses vel næste år, hvis ikke før! Cyklen har jo ikke sundt af at stå stille for længe smiley

• #94   21. jul 2008 *M&M's Sdrbg* P: Ja, det har du skrevet mange gange. Men det ændrer ikke på, at du skal brokke dig lidt mindre, eller dele dine erfaringer, som du selv kalder det.
    Man deler ikke erfaringer med ordet "iditot", man brokker sig, når man skriver på den måde.

Men nu er det vist også snart ved at være sengetid for mig, så jeg kan følge Bassemand til service i morgen tidlig.

• #95   21. jul 2008 *M&M's - Godt nok er det 4 år siden jeg var i Skagen, men der var da en kanon stemning og glade mennesker overalt, der tog sig en velfortjent ferie fra en krævende hverdag, og om noget er blevet anderledes tror/håber jeg da ikke ;o))

- Børn og dyr skulle ikke have adgang, det er vi enige om :o)

- Men jeg kan fortælle dig at, var jeg gravid, som du,så ville jeg ikke være at finde på en træf-plads - så *M&M's, der kan jeg så slet, slet ikke forstå dig, for mener du selv det er optimalt ;oP

• #96   21. jul 2008 Ronni: lagde du virkelig ikke mærke til os? Underligt, for det tror jeg ca alle andre til skodborg gjorde...... Vi var 5, vi lå i telt helt nede i hjørnet. Vi larmede MEGET. Og dansede. Jeg er gravid men viste patter så mange gange at du virkelig må være en af de få der ikke så dem....

• #97   21. jul 2008 Ligefør MCG kunne lære lidt af Baboom. Godtnok er 80% af indlægene meningsløse, men tilgengæld er kun en brøkdel af dem negative, hvilket man ikke kan sige om MCG

• #98   21. jul 2008 de patter har nok ik været noget specielt siden han ikk så dem.... ;0)

• #99   21. jul 2008 For fanden da osse.. Jeg sad jo ude og kørte cykler på feltet hele dagen.... Det er en Ommer det der, jeg vil sku også se... hehehehe

• #100   21. jul 2008 okay Badboy, der sætter jeg sgu min fod i jorden,'' Ligefør MCG kunne lære lidt af Baboom'' ahhhh .. den er liggodt grov. 8/

• #101   21. jul 2008 Helle: Diskussionen om hvorvidt jeg vælger at tage til træf og hvad jeg ellers gør mens jeg er gravid ønsker jeg ikke at tage herinde eller lige nu. min graviditet er min sag.....

• #102   21. jul 2008 *M&M's - Helt ok - men lad dog folk have deres træf i fred - deal?

• #103   21. jul 2008 *M&M's Sdrbg* P": Min graviditet er min sag".. Hvad er det dog for en omgang vrøvl. Er det ikke dét folk plejer at sige, når de ikke kan forsvare deres sag, og de egentlig godt ved, at det er forkert?

Nu er jeg ikke i humør til at lytte på brokkende mc'vister.

Godnat til jer alle, og få nu sovet lidt. Rygterne siger, at man skulle være i bedre humør, hvis man får nok søvn.

• #104   21. jul 2008 Badboy så fis derover :-)nok osse mere din liga

Du brokker dig over brok - kan du selv se hvad det hedder, eller skal det staves.

Surt med en dårlig oplevelse M&M

• #105   21. jul 2008 Ronni: patterne blev vist om aftenen til festen, jo......men fik faktisk temmeligt mange komplimenter. Både fra mænd og kvinder...de troede ikke på min alder, at de kunne sidder så flot.....men bare vent...til næste år sidder de ikke så flot mere

• #106   21. jul 2008 Godt at se, at der endelig er nogen (Helle), der forstår noget smiley

• #107   21. jul 2008 Man kan godt høre badboy ikke var i flr lejeren smiley
    Jeg fortalte jo hvorfor vi dansker brokker os så meget fordi hvad skulle vi ellers lave smiley

• #108   21. jul 2008 Michael: "Med vold skal vold bekæmpes", citat George Bush. Og hvis han ikke har sagt det, så har han ment det.

Forventede faktisk at du ville sige det smiley

• #109   21. jul 2008 K2: er osse planen..... Intet lyserødt her!!! han skal ud og sove til middag i garagen hvor den nden M larmer med vinkelsliber og sådan. Min mormor har købt hans første blå overalls til ham.

• #110   21. jul 2008 Vi lå ovre i skovcampen og vores cykler stod i den døgnbemandede indhegning netop, fordi vi ikke ønskede, at der skulle køre folk i mere eller mindre beruset tilstand rundt imellem vore telte og cykler. Det synes jeg egentlig er et ret godt tilbud, og det kan jeg da kun anbefale, selvom der selvfølgelig er begrænset plads.

K.

• #111   21. jul 2008 Så han er da sikret alle muligheder for at følge i sin fars, farfars og oldefars fodspor og blive mekaniker

• #112   21. jul 2008 LOL K2,, >Nasty

• #113   21. jul 2008 BadBoy aka Ulrik.. kan du så få skiftet til det navn. Beklager min ven, men der er altså ikke særlig meget "BadBoy" over dig... griner hver gang jeg ser dig skrive et indlæg og der står BadBoy.. smiley

Og der er ingen grund til noget mudderkastning af div. arter med mindre det er 100% velfortjent, det jeg ser er at *M&M's Sdrbg* P har skrevet en subtjektiv opfattelse af hvad hun mener.. eller noget... ^^

båt båt..

• #114   21. jul 2008 Mr Red aka Nick P: Det er skam mit kollegie-navn, så det skal jeg ikke udskifte smiley

Hmm.... Har jeg ikke været ude og køre en tur med dig, på et eller andet tidspunkt? Synes den cykel virker bekendt?

• #115   21. jul 2008 Men som sandt, som det er sagt: Der er sku ikke meget BadBoy over mig smiley

• #116   21. jul 2008 Nej jeg gjorde sku ej, nå men M&M vi har jo åbent hus til næste år også. ellers er der jo Mosten, så fikser jeg kaffen. hehehe Så vil K2 sikkert også være med igen, så må vi have en kaffepunch der så.

• #117   21. jul 2008 Badboy. så undrer man sig over du har det navn?

• #118   21. jul 2008 *M&M's Sdrbg* P: Ja, det kan man da smiley Den bedste forklaring er nok "Du skulle have været der".

• #119   21. jul 2008 Ronni: kommer nok ikke til Mosten i år. Min bedre halvdel skal på mexikano-tur med 16 drenge, og eftersom jeg intet kort har, men sikkert nok mc tilk den tid såeh....Men Fyn og Thy kommer vi...så lover jeg du godt må se dem

• #120   21. jul 2008 jeg kunne til´byde en plads bagpå, men tror ikke maven kan være der M hehe

• #121   21. jul 2008 tror jeg heller ikke mor, men tak

• #122   21. jul 2008 - K2 -: Det er hermed noteret, og ført ud i det digitale liv.

• #123   21. jul 2008 M&M: Du kan køre med mig derop, jeg skal i bil alligevel. Baggage osv. du ved, og jeg har meldt mig frivilligt. Du siger bare til, hvis du skal med. Men jo Mosten og Fyns, der kommer jeg. Og til Fyns bliver det på mc.

• #124   21. jul 2008 Så fik i endelig noget andet at snakke om. Og jeg kom aldrig hen til sengen.

• #125   21. jul 2008 Er badboy den samme ulrik som rystede ved tanken om at sove i et telt fremfor et hotel og havde fået lejlighed/hus af forældrene og undrede sig over at andre lånte penge?

Ikke så bad igen smiley

• #126   21. jul 2008 BL: Jo, det er lige præcis mig.

• #127   21. jul 2008 BL: Og jeg undrer mig stadigvæk over, at folk tager forbrugslån. Har dog intet imod at sove i telt til træf/koncerter osv. Men vil dog ikke sove i telt, når jeg er ude og rejse.

• #128   21. jul 2008 De ligger sku langt tilbage, nogle af de emner. Havde næsten glemt dem. Du må have en god hukommelse; jeg kan kun huske det, jeg skriver ned som noter smiley

• #129   21. jul 2008 BL: Du er nu ikke den eneste der kan huske det...:-)
    Og nu Knud Junior, før Sad boy... Vi er jo ikke alle født, med en guldske i røven vel...

• #130   21. jul 2008 Ronni (Vejen) G: Nej, det er skam rigtigt. Det gælder også mig; fik den først stukket op, da jeg fyldte 20.

Om man har en guldske i røven, eller ej, ændrer ikke på, at forbrugslån er opfundet af Fanden selv. Her tænker jeg på de mindre lån.

• #131   21. jul 2008 Og Ronni: Alle er jo heller ikke født med et brokke-gen?

• #132   21. jul 2008 Jeg brokker mig skam ikke, så det må ikke være mig du hentyder til. Men forstår ikke helt, hvorfor du skriver i en tråd som den her. Medmindre du vil gøre opmærksom, på dig selv. det er jo ikke ligefrem positive bemærkninger, du får med på vejen. Men det må¨du jo om, og super at dine forældre tænker på dig. det er kun godt, at de kan hjælpe dig/betale for dig. Så du også har et sted at bo, og kan komme ud og køre.
    Men at sige at forbrugs-lån ikke er godt, det ved jeg nu ikke. Har du noget grundlag, for at sige det....?

• #133   21. jul 2008 K2: Må ærligt indrømme at jeg aldrig har været oppe på 80 timers natarbejde. Har dog arbejdet som en i helvede indtil for nogle år siden, for at spare penge op; den livsstil har jeg dog droppet nu smiley

Men 80 timers natarbejde? Vil tillade mig at påstå, at det ikke er muligt, det bliver ihvertfald svært at finde 80-nattetimer, på en uge smiley

• #134   21. jul 2008 K2: jeps, ellers ville det være umuligt for mig, at have det. De Fleste af dem jeg kender, kunne også kun drømme om mc, bil, osv, inden børneopsparingen kom til.

Ronni: Har skam ikke hentydet til dig, på noget tidspunkt!
    Mit grundlag er: latterligt store udgifter, og at lånene ofte bliver brugt til ligegyldige ting, som fx fladskærm, playstaytion, "cafe-penge", osv. Ting som man burde kunne undvære, hvis man ikke kan betale dem kontant.

• #135   21. jul 2008 Og undrer mig over, hvordan man kan få lov til at reklamere for lån, tænker fx på den åndssvage reklame fra CityBank, eller Leasy's reklamer. Eller alt hvad der hedder kontokort til butikker. Dumt dumt, og atter dumt.

• #136   21. jul 2008 K2: Så kan vi godt blive enige. Det lyder jo også hårdere, når ordet nat, indgår smiley

Men ja, 80 timer på en uge er en god sjat. Hvis jeg arbejde med noget interessant, ville jeg dog ikke have noget imod at arbejde så meget. Problemet er bare, at det bliver lidt svært, at holde fokus på opgaven, med så lidt søvn, hvis det foregår over en længere periode.

• #138   21. jul 2008 Den der med, at børn ikke bør komme med far og/eller mor til træf er jeg som udgangspunkt helt uenig i.

Det er da en fed far og søn oplevelse, at kigge på race og motorere..

Hvis forældrene opfører sig pænt, ikke er beruset og kan holde øje med deres barn er det vel ok..

Hilsen
    Bonneville.

• #139   21. jul 2008 Hvis man har drukket og kører mc (uanset om det er på et lukket område) så er man sgu da en idiot.
    Så er den ikke længere.

• #140   21. jul 2008 Bonneville: Ja det er en fin oplevelse når det er fra 09:00 til 15:00. Derefter bør far og søn indfinde sig på campingpladsen som ligger max 1000 meter fra TPT Campen. Så slipper far og søn for alle de ubehagelig spritstive mennesker, undertegnede inklusiv.

Jeg synes TPT var blevet en smule roligere i år, der var slet ikke så mange der havde deres MC på begrænseren som sidste år. Normalt kører der jo en MC på begrænseren døgnet rundt. Jeg har intet problem med at folk ligger og triller stille rundt på MC i stiv tilstand. Vi havde heldigvis heller ikke problemer med høj hastighed ved vores lejr. En venlig sjæl med en kæmpe stor ATV havde lavet den vildeste sandgrav. Der var et par MCer der var uopmærksomme og de måtte ned og ligge i sandet smiley

Det eneste jeg er skuffet over var prisen på Ice/Shaker og morgenmaden deroppe. Generelt synes jeg at vi betalte mere for en lavere standard.

Ses næste år...

• #141   21. jul 2008 thy træf, 150 kr i entre, GRATIS morgenmad, sådan noget tager man sgu da ikke penge for, kolde THY øl til KUN 10 kr, ice/cult mfl KUN 25 kr, de priser skagen er oppe i ligner mere og mere vores lokale bøssedisko hampmøllen.....

• #142   21. jul 2008 Søren Brak: Der er nu også kæmpe forskel på underholdningen til de to arrangementer. TPT kunne jo dele gratis morgenmad ud til hele træffet og de nærliggende byer hvis de sparede lige så voldsomt på f.eks. musikken smiley

Vi er dog enige i at priserne i Skagen begynder at blive for meget. 50 kr for en bacon cheese burger er også vildt smiley

• #143   21. jul 2008 ja det var sku et FEDT TRÆF IGEN................

• #144   21. jul 2008 Jeg vil bestemt give jer ret i at priserne i Skagen er for vilde. Tænk at turde forlange 40 kr for en gang biksemad. Det koster ikke en gang det halve at producere...
    Meeen der er Fyn nu heller ikke de fromme lam. Deres mad sidste år var da heller ikke interessant, men vildt god musik. Men Fyns Mc Festival er netop dét: en festival...og så synes jeg det er noget andet.

Men Thy: det holder max! Der er vi så vidt muligt faste gæster hvert år. Thy er super hygge, og absolut den lange tur værd...

• #145   21. jul 2008 hej til alle
    havde min datter på seks med hun har bare haft en fed weekend.var ædru hele weekenden og det var stadig et af de fedeste hyggeligste træf jeg har været til so far.
    ville være ked af hvis hun skulle have siddet hos bedsteforældrene og var gået glip af en super weekend.
    hilsen røde

• #146   21. jul 2008 *M&M's Sdrbg* P... Jeg har en kanon løsning til dig : Næste år kommer du her og passer min butik fra torsdag morgen til mandag aften (mandag ligger jeg brak) så smutter jeg til skagen for dig og du slipper for alle de utilpassede unge ;o) Deal ???

Hilsen Junior som er bitter over at han er så dum at arbejde imens andre fester ;o)

• #147   21. jul 2008 Junior: hehehe god løsning, men tror jeg takker nej. Har jo selv en lille Max der skal passes, og tror desværre ikke min chef bliver lykkelig hvis jeg arbejder i min barsel.

Jeg sagde allerede ved ansættelses-samtalen at jeg skal have fri faktisk alle weekender i august og andre sådan lidt rundt omkring pga træf. Og at det vil være sådan de næste rigtig mange år. Så det kan de ikke undre sig over

• #148   21. jul 2008 *M&M's Sdrbg* P tror du skal vælge at tage på bibel camping næste år.

• #149   21. jul 2008 Bibelcamping var da alligevel noget af et uhyggeligt sted at blive forvist til !!! men jeg har hørt rygter om at der muligvis skulle være en klovne fraktion at finde næste år, måske endda at klovneevangeliet vil blive gennemgået og besunget på kryds og tværs smiley det kunne da være et udemærket alternativ.........

Kim.

Fedt træf BTW, bare hold på med løjerne, det var sgu spas smiley

• #151   21. jul 2008 Jeg tager til Skagen, netop fordi det er vildt og sjovt og folk kører fulde rundt og laver skøre ting på mc :o)

Der skal da laves jordbrændere og vores mc'er og telte skal møjes til, sådan er Skagentræffet :o)

Nu har jeg været der i 7 år i træk og glæder mig helt vildt til næste år!! :o)

• #152   21. jul 2008 Det hele bunder vel i at der er en som ikke har gjort sit hjemmearbejde godt nok, der vil altid være en tosse i en forsamling, er det en stor forsamling vil der være mange tosser.

Man brokker sig jo heller ikke over at folk snakker snøvlet når man går ind på et værtshus, eller pisser på gulvet fordi der er koldt i en iglo. eller banker en klovn når man går i cirkus., eller kører Ducati når DMI har lovet regn.

• #153   21. jul 2008 og vi skal nok også synge fødselsdags sang for dig næste år C4 ;o) he he....

• #154   22. jul 2008 Det er godt nok MANGE år siden at folk har sunget føsdags sang for mig, at det så blev gjort af en flok snøvlede mcister i skagen gjorde det til en endnu mere blandet fornøjelse smiley
    Men det var en fed lejr og mødte en masse som jeg ikke ville have noget imod at ligge i lejr med igen.

• #156   22. jul 2008 Den skal sgu da have gas til et træf!!!! Det var os der kørte 5-6 mand på en Yamaha med sidevogn, skide skægt!!! Og vi kørte sgu da ikke ret stærkt, slap dog af og smut til folkedanser træf istedet, hvis det er for meget for dig.... Vi kørte også 5 mand på en ældre Z1000 på et tidspunkt, heller ikke ret stærkt. Og mange andre tossestreger....

Sgu da sådan noget der er sjovt til et træf, og er der nogen der har ondt i røven, ÆRGERLIGT!!!!!! Så tag til noget andet mere Familien DK orienteret i jeres ferier/weekender...

www.kinagrill.dk

• #158   22. jul 2008 Hvorfor køre 5 mand på en kværn... Fordi man kan.. LoL...

• #159   22. jul 2008 Rass KAMPmontøren ' -----> Lige præcis!! smiley

Og ejer var da også ret imponeret over, at anderøven stadig var på dagen efter..... smiley

• #160   24. jul 2008 spøjst indlæg !!!! jeg og den flok der var til årets tpt syntes at der skete for lidt lir/ballade på pladsen i år !!!!!!!! der manglede nogle flere gale mcister ......

• #161   24. jul 2008 ps gravide kvinder der viser patter sku måske ikke råbe så højt op om anstændighed regler og normer . mælkepatter børn og dyr sku blive hjeme fra tpt

Kommentér på:
Skuffet!

Annonce