381 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Fællesture i omegnen af København/Greve/Roskilde Fællesture i omegnen af København/Greve/Roskilde

Efter at have været uden mc i et års tid, mangler jeg nogle at trille ture med i ny og næ.

Hvor finder I andre nogle at køre med, eller kører i med dem I kender igennem længere tid? smiley

Tænker det kunne være fedt, hvis der var et forum af en art, hvor man lige kunne søge ture. Har luret lidt på Facebook, men synes ikke jeg kan finde nogen grupper/sider derinde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fællesture i omegnen af København/Greve/Roskilde
  • #1   12. jul 2019 Hej.

Jens Winther i Roskilde har fællesture hver tirsdag - måske du kan støde på nogle der?Ellers er der en Facebook gruppe der hedder motorcykelforum.dk
    Men det er om alt hvad der er på mc og ikke kun til ture. Den er dog meget aktiv

• #2   15. okt 2019 Jens Winthers fællesture er for folk over 70 og nybegyndere. Aldrig har jeg dog kedet mig SÅ meget som på den tur, vi endte med at køre fra, da det helt ekstremt lave tempo ødelagde ALLE sving, på en tur der ellers kunne have været rigtig fed smiley Peter, vi har kørt tur sammen før, og du er altid velkommen på vores ture, du skriver bare en PB herinde, så kan vi lige udveksle tlf. hvis du er interesseret smiley

Kommentér på:
Fællesture i omegnen af København/Greve/Roskilde

Annonce