{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.182 visninger | Oprettet:

Tak for fed weekend . sturup {{forumTopicSubject}}

Tak for fed weekend .

Hej alle deltagere og vedhæng til weekendens banerace på sturup .
Tak for jeres deltagelse og jeres medvirken til at dagene blev noget der er værd at tænke tilbage på .

I gav den godt gas i år og jeg må sige at alle vist fik rykket deres færdigheder en hel del fra lørdag til søndag .
Jeg så sku noget lækkert kørsel derude og det er bare fedt at se jer give den gas .

Vi kunne jo heller ikke klage over vejret igen i år . det har næsten været FOR heldigt på den side faktisk pyhhhh .

En stor tak skal også tilfalde vores flagfolk . de har sku igen i år gjort det muligt for os at vi kunne komme ud at køre .

Tak også til vores instruktøre . i gjorde det sku igen i år rigtig godt . håber at i ikke er lige så kvæstet i år som sidste år .

Har du billeder du vil dele med os andre så smid evt et link her i tråden så kan vi jo alle nyde dem .

Der kommer et link til en side der bliver oprettet til os fra den svenske fotograf der har taget billeder både lørdag og søndag og der er jeg ret sikker på i kan glæde jer . han er sygt dygtig til at fange de rigtige øjeblikke .

Vi ses forhåbentlig til næste år . og har i evt noget i gerne ville tilføje så lad mig endelig høre fra jer .

Mvh chris

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak for fed weekend . sturup
Kommentér på:
Tak for fed weekend . sturup

Annonce