{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sturup, tak for en fed tur!
  • #2   15. jul 2006 billederne kommer til at liggt på www.nickes.nu, men først fra på mandag...

som flagpost må jeg sige, at det var fedt at se de forskellige køreres udvikling hen over dagen.

desværre havde vi ikke mulighed for snakke med chaffutterne, men det når vi nok en dag...

Jens-H

• #3   15. jul 2006 aaah troede det var om det andet i slagelse der... hehe

• #4   15. jul 2006 jens: ok men pis... vil se dem nu! hehe
    Og jeg tror det har været sjovt at se folk udvikle sig.. jeg synes selv at jeg blev MEGET bedre henad dagen... og jeg er sikker på at alle har det på den måde...
    Min kammerat der kørte galt (tl1000r) brækkede tre ribben og fik en lille indre blødning... men han kommer sig 100% så det er rigtig godt!!

• #6   15. jul 2006 nicholas: det er godt at høre, at han bliver tip top...
    hils og ønsk god bedring

• #7   15. jul 2006 Hey.... Mange tak.. det skal jeg nok,..

• #8   15. jul 2006 Jeg vil også gerne takke alle for den positive tilbagemelding, det er jo første gang vi har arrengeret sådan en dag, og der har været rigtig meget at af få ordnet, indtil alt faldt på plads, men det var det hele værd!!!!
    Håber at alle der måtte tur i asfalten, har klaret sig ok trods skaderne :o/
    Vi har allerede talt om ag gøre det igen til næste år, og måske 2 gange hvis der er stemning for det ;o)) smiler

• #9   15. jul 2006 ja det var skidt med de uheld der blev lagt for dagen .føler med jer og jeres maskiner .
    dagen har for mit vedkommende været rigtig fed og jeg er klart med på at vi laver det her igen .
    tak til alle for jeres fede måde at være på .

• #10   15. jul 2006 Tænker du på nogle specielt, Chris? smiley

• #11   15. jul 2006 JEG ER KLAR......

fik set det bedste race idag,,,

fuck der blev givet gas, men næste gang må i også kæmpe mod mig ; )

glæder mig til næste race day,,

Chris / thomas i har travlt.. ; )

mic

• #12   15. jul 2006 Oh ja! Det var fedt! Jeg kan stadig høre alle cyklerne li' som når man har været i byen, og musikken stadig spiller ;D Så nu vil jeg gå i seng til sød musik... Som Nicholas siger, det er virkelig noget jeg har fået noget ud af. Sådan en lille knallert kan meget mere end jeg gik og trode!
    God bedring til de ramte, håber i snart er fit for fight igen.

~Nordskov

• #13   15. jul 2006 Er også 100% klar til alle de banedage I kan/vil lave smiley

• #14   16. jul 2006 Ja tak til alle der var med til at arrangere. Det var virkelig en fed dag. Alt spillede, og super fedt der var så mange instruktører man kunne tage fat i. Jeg havde i hvert fald meget stor gavn af de 3 runder jeg lå bag en.:-)

I arrangere bare i flæng. Jeg er klar.!

• #15   16. jul 2006 PS. Billederne ligger allerede på www.nickes.nu
    PPS - der er satme mange..:-))

• #16   16. jul 2006 nice pic`s han har fået taget der . og ja der er sku mange .
    er der nogen der har/laver en side hvor vi kan ligge vores billeder op .
    jeg er ikke den rette til det da min pc kunnen ikke rækker til det .

• #17   16. jul 2006 Ja det er nogle super billeder han har taget. Er der nogle der ved hvad de koster de billeder? Har lige skrevet til ham for at få svar.

Søren

• #18   16. jul 2006 der er en prisliste et sted på siden . men jeg fik lavet et for nylig i a4 format og tilsendt som billede og det kostede 220 kr . knivskarp kvalli lover jeg jer .
    du kan også få det tilsendt som mail i høj opløsning og så selv sende det videre til din fotomand . det er knap så dyrt . og teksten over billedet ER selvfølgelig fjernet når/hvis i køber billederne .

• #19   16. jul 2006 ja man må sige at han har fået taget nogle super gode billeder, han styrre sku det der ;o))

• #20   16. jul 2006 det gør han sku ja .og når man tænker på at manden møder op på trods af han var syg og burde ligge i sengen så kan man sku kun sige . respekt .

• #21   16. jul 2006 Hey i 2 Banejern.
    Tror ikke det vil tage mange Stunden Sekunden at få solgt pladserne på de næste banedage sådan som stemningen er efter denne...

# 1 Tilmelding til næste banedag: Søren Gpz 500 (Snart Banejern smiley

• #22   16. jul 2006 smiley . nej jeg tror også vi hurtigere vil få den næste dag op at stå . måske vi kan nå 2 næste år :-)) .

# 2 Tilmelding til næste banedag: chris (har banejern klar)

• #23   16. jul 2006 Hej Chris og Hjælpere,
    Det var bare alletiders dag, alt forløb perfekt bortset fra styrtene, som vi alle gerne havde undværet. Gode masterkørere med humor og en god positiv stemning i det hele taget.
    Også en stor tak til alle flagfolkene, som havde en lang og varm dag, for at vi andre kunne ha' det sjovt.
    Vi deltager helt sikkert også igen.
    Mvh.
    Carsten, René, Helle og Jan

• #24   16. jul 2006 Jeg var heldig at få 6 billeder fra dagen ;o))))
    Der burde være billeder af de fleste med de 456 billeder han har taget,,,,,,, smiler
    # 3 Tilmelding til næste banedag: Thomas (raceren er testet)

• #25   16. jul 2006 # 1 Tilmelding til næste banedag: Søren Gpz 500 (Snart Banejern smiley
    # 4 Tilmelding til næste banedag: Michael (Snart banejern)

• #26   16. jul 2006 Ja tak for en rigtig fed oplevelse.. Var rigtig fedt at ligge og prøve at ta svingene på den rigtige måde smiley Og så selvfølgelig os se hvor lang ned man kunne komme i svingene..

Hvis i ik gider at bladre fotografens hjemmeside igennem for at finde billederne kan i hente dem her:
    (link fjernet)

# 5 Tilmelding til næste banedag: Kenneth P (Kneeslice er testet og afprøvet)

• #27   16. jul 2006 # 1 Tilmelding til næste banedag: Søren Gpz 500 (Snart Banejern smiley
    #6 Nicholas
    #7 Nicholas
    #8 Nicholas
    #9 Nicholas (vil køre hele tiden i alle pas.. hehe)

• #28   16. jul 2006 # 1 Tilmelding til næste banedag: Søren Gpz 500 (Snart Banejern smiley
    #6 Nicholas
    #7 Nicholas
    #8 Nicholas
    #10 Tilmelding til næste banedag: Nordskov (Jeg melder mig også til grøn, gul, rød og gul)

• #29   17. jul 2006 Bare nævn tid og sted, så er jeg der igen. Simpelthen for fed en oplevelse.!

#6 Nicholas
    #7 Nicholas
    #8 Nicholas
    #10 Tilmelding til næste banedag: Nordskov (Jeg melder mig også til grøn, gul, rød og gul)
    # 11 Kristian (Måske med banejern, men med sikkerhed med solcreme.! Av av)

• #30   17. jul 2006 # 1 Tilmelding til næste banedag: Søren Gpz 500 (Snart Banejern smiley
    #6 Nicholas
    #7 Nicholas
    #8 Nicholas
    #12 Christian, sikkert også #13 og #14

• #31   18. jul 2006 jeg vil også sige tag for min bedst dag på biken. det var første gang jeg prøvede at køre på bane og det var en oplevelse der siger spar5...Endnu en gang tak til arrangørerne for en perfektl dag... i kan godt kalde jer prof.. mvh bo ...ps er selfølig også klar på næste gang
    #6 Nicholas
    #7 Nicholas
    #8 Nicholas
    #12 Christian, sikkert også #13 og #14
    #15 bo pedersen (måske måske banejern)

Kommentér på:
Sturup, tak for en fed tur!

Annonce