{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.237 visninger | Oprettet:

Tak for en fed weekend! {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Morten og jeg vil gerne sige tak til alle der var med til Tønder-træf i weekenden.

De fleste af jer ved, at det var mit/mine første træf, og i gjorde det til en kanon-tur....også selvom jeg ikke blev "døbt". Jeg har så meget lyst til at joine jer ved ethvert andet træf. Jeg har fået megameget mod på træf igen...også selvom vi lørdag ikke fik pustet madrassen op igen, efter smuttet til Fyn.

Tak alle sammen....Vi ses til Mosten!!!!

Mette

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak for en fed weekend!
  • #1   8. jul 2007 Skagen? smiley

• #2   8. jul 2007 Simon> Desværre ikke Skagen...vi ville gerne, men kan ikke få fri til det....men til Mosten kommer vi stærkt igen - og bliver der!

• #4   8. jul 2007 Støy> ved ikke hvor anstændige billederne lige er... har bl.a. billede af tre nøgne mænd på en ural og mand der samler flasker op med den anden ende.....ved ikke om de må ligge her?

• #5   8. jul 2007 Det eneste jeg har af brændere, er af Claus' Ural-brænder om fredagen. Vi kørte jo til Fyn og tilbage til Tønder lørdag, så hvis din brænder var lørdag mellem kl. 13.00 og 23.30 har vi ikke set det.

Hvilken Mikael er du egentlig? Jeg husker måske svagt et par stykker...læg nu billeder ind af jer selv, folkens.....

Knuser Mette

• #7   8. jul 2007 Støy> Jo, det kan jeg da...men bliver nok lige først i morgen, når min krop har det bedre og min hjerne kan tænke i lige fremadrettede baner......

Ikke at jeg var så stegt som Morten eller for den sags skyld, Claus....hmmm....men hvor har jeg moret mig, og gør det faktisk endnu. hæhæhæh...skete mange ting, der ikke er værdige til mcg..

men, støy, må jeg spørge dumt, hvem du lige er? Husker ikke at have talt med en steffen i fredags..

Mikael> som før skrevet har jeg kun billeder af Claus' ural-brænder, så jeg må nok skuffe dig: jeg har ikke billeder af din brænder.

Knuser Mette L

• #9   8. jul 2007 Støy> Lørdag var jeg ikke så meget i teltet, men det var Morten til gengæld.... han slog vidst søm i med en fyr i en stribet trøje den halve nat.....

• #11   8. jul 2007 Oh, jamen så var det dig, der gate-crashede et telt i morges? Hvis telt var det lige? Husker det ikke.....

Det er virkelig nogle super-herlige mennesker at feste med...

Også fyrene fra Festjyderne var da herlige... har de ikke en hjemmeside?

Vedr. søm-kampene.....kan det trøste dig lidt, at han har meget ondt i -ja godt nok hele kroppen i dag? ... tror det har mest at gøre med de gange han lagde arm.....men han siger at d skal øve dig lidt inden næste gang.....

• #13   8. jul 2007 Hey, det lyder da vildt hygge! Det tror jeg godt vi vil være med til... alt efter dato osv...

Men, vi tænkte faktisk på.... vi kunne forstå der er en hel del af jer, der kører til mosten. Vi regner med at komme derop fredag aften, og blive til søndag, og så tænkte vi, om vi kunne få lov at slå telt op ved jer? Det kunne jo være superhygge at feste med nogen vi lissom kender...vi er vel efterhånden en slags Tønder Mc Supportere...hæh.

Hvorfor sælger du egentlig din bike?

• #15   11. jul 2007 Nu er det vist på tide jeg lige blander mig her....
    De billeder af min "bare" men lækre røv bliver bare hvor de er smiley
    Skulle have konfiskeret jeres kamera.
    Tak for en fed weekend og jeres dejlige humør..

Kommentér på:
Tak for en fed weekend!

Annonce