1.237 visninger
|
Oprettet:
Tak for en fed weekend! {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Morten og jeg vil gerne sige tak til alle der var med til Tønder-træf i weekenden.
De fleste af jer ved, at det var mit/mine første træf, og i gjorde det til en kanon-tur....også selvom jeg ikke blev "døbt". Jeg har så meget lyst til at joine jer ved ethvert andet træf. Jeg har fået megameget mod på træf igen...også selvom vi lørdag ikke fik pustet madrassen op igen, efter smuttet til Fyn.
Tak alle sammen....Vi ses til Mosten!!!!
Mette
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.016
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 55 Svar: 643
jun 2007
jun 2007
Hvilken Mikael er du egentlig? Jeg husker måske svagt et par stykker...læg nu billeder ind af jer selv, folkens.....
Knuser Mette
jun 2007
Ikke at jeg var så stegt som Morten eller for den sags skyld, Claus....hmmm....men hvor har jeg moret mig, og gør det faktisk endnu. hæhæhæh...skete mange ting, der ikke er værdige til mcg..
men, støy, må jeg spørge dumt, hvem du lige er? Husker ikke at have talt med en steffen i fredags..
Mikael> som før skrevet har jeg kun billeder af Claus' ural-brænder, så jeg må nok skuffe dig: jeg har ikke billeder af din brænder.
Knuser Mette L
jun 2007
jun 2007
Det er virkelig nogle super-herlige mennesker at feste med...
Også fyrene fra Festjyderne var da herlige... har de ikke en hjemmeside?
Vedr. søm-kampene.....kan det trøste dig lidt, at han har meget ondt i -ja godt nok hele kroppen i dag? ... tror det har mest at gøre med de gange han lagde arm.....men han siger at d skal øve dig lidt inden næste gang.....
jun 2007
Men, vi tænkte faktisk på.... vi kunne forstå der er en hel del af jer, der kører til mosten. Vi regner med at komme derop fredag aften, og blive til søndag, og så tænkte vi, om vi kunne få lov at slå telt op ved jer? Det kunne jo være superhygge at feste med nogen vi lissom kender...vi er vel efterhånden en slags Tønder Mc Supportere...hæh.
Hvorfor sælger du egentlig din bike?
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 3
De billeder af min "bare" men lækre røv bliver bare hvor de er
Skulle have konfiskeret jeres kamera.
Tak for en fed weekend og jeres dejlige humør..
Tak for en fed weekend!