Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ile af mann tt
  • #1   15. dec 2013 En ting er sikkert.. du skal bestille i RIGTIG god tid, for ALT er revet væk.. både hotel/motel, og rejserne smiley

• #2   15. dec 2013 Det er vidst allerede for sent, hvis du vil køre selv, men der er masser af ture at købe, de koster bare kassen, og der har lige været en tråd om det gennem et par måneder. Den tur der blev snakket om der, den blev ikke til noget, meget dyrt.

• #3   15. dec 2013 Tjek Northwest 200. Det er lige så vildt so IOM. Nord for Belfast, Irland. Finder vist sted 10.-17. Maj.

• #4   15. dec 2013 Der har flere gange været forsøg herinde på at arrangerer en tur, men folk falder fra som fluer når de hører prisen smiley desværre.

• #5   15. dec 2013 er også ret sikker på isle of man 2014 er totalt udsolgt.

• #7   31. dec 2013 Vi er lige blevet færdig med og arrangere tur.. Godt nok til Manx GP..

Ca 5600 løber det op i med færger og 7 overnatningen.. Allerede nu kniber det med B&B i Douglas..

Jeg vil umiddelbart mene at for og at få noget i Juni skal man bestille i august-september..:) tager man Camping er det nok noget nemmer og finde noget..:)

Jeg brugte visitisleofman.com og iknow-northwest.co.uk til B&B..

NW 200 er på bucket listen.. Sammer er IOM TT

• #8   11. feb 2015 Hej boys,

Er der nogen der overvejer at besøge Isle Of Man TT i år? 2015 er et godt år da Robbin Harms laver debut, plus Björn Gunnarsson fra Sverige deltager. Så får man også se Guy Martin, John McGuinness, og alle de store stjerner.

Rejseplaner plejer være svært da de begrænsede antal hotelværelser plejer være bookede et år i forvejen til priser rundt 20.000 kr plus rejse. Rejsen tager 2 dage hvis man bruger bil-færge-bil-færge.

Men den svenske supporterklubben har et privat-chartet fly fra Stockholm direkte til IOM, inklusive boende i Metzler-camp, til 15.900 Skr der nok er 12.000 rigtige Dkr. Der skal betales 5.000 Skr (4.000 Dkr) i depositum før udgangen af februar hvis man vil med.
    Tilmelding til Peter på peterportimao@gmail.com
    Mere info:
    http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?256807-ISLE-Of-MAN-racerapport!&p=6123578&viewfull=1#post6123578
    http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?256807-ISLE-Of-MAN-racerapport!&p=6125968&viewfull=1#post6125968

Jeg er svensker der bor i Kbh og tager nok et billigt fly fra Malmö til Stockholm for at deltage. Hvis noget af den svenske info er svær at forstå, kan jeg nok oversætte en smule hvis nogen spørger.

Så har i info om IOM TT rejse, hvis i overvejer at tage derud i 2015, og ikke kan finde plads eller rimelig pris.

mvh
    Kristoffer

Kommentér på:
ile af mann tt

Annonce