2-t tur {{forumTopicSubject}}
Det er jo ikke for at være en slags mc racist, men er der nogen der er frisk på evt. at lave en lille 2-takters tur i kbh og omegn her i løbet af næste uge? Der skulle jo antageligt blive op til 30 grader nogle af dagene og det må jo siges at være perfekt mc vejr. Ku godt tænke mig i det hele taget at finde folk herinde der kører 2-takts for at udveksle erfaringer. Jeg kan jo se på en anden tråd at der kan være lidt bøvl med at samle folk der ikke ligefrem er ligesindede mht. kørestil, hastighed osv. og på små 2-t´ere er der vist ikke så meget at rafle om hvad det angår. Kan man køre pænt på sådan noget ? Jeg forestiller mig ikke noget videre lang tur, men noget med op langs strandvejen til en is osv. men hvis nogen kender en bedre tur, så kigger vi da bare på det. Nå men... læg en kommentar og så finder vi ud af noget ;o)
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 95 Svar: 439
maj 2006
men la gå da :o)
Det ku da absolut også være hyggeligt nok hvis nogen der er gået over til 4-t men har erfaring med 2-t ville deltage. Kan jo se at en del har haft 2-t og er gået ovet til 4-t. Jeg er personligt ligeglad med om man kører det ene eller det andet, men så jo at du havde lidt med at der var uoverensstemmelser da i var ude og trille så derfor prøver jeg lige det her af ;o)
maj 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 32 Svar: 259
maj 2006
maj 2006
2-t tur