984 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

bane og øve dage bane og øve dage

Går ud fra det ikke er nødvendigt med en baneracer til trackdays eller hvordan hænger det sammen? Vil gerne "lære" min mc at kende, teknik og diverse og er opsat på lidt mere race orienteret med kneedowns og hvad det ellers hedder i pitten. Hvor kan jeg læse mig til mere om dette og hvor ligger et budget, hvis man er novice indenfor dette. Kan det bedst betale sig med en baneracer, dvs så skal transport oveni beløbet osv osv...Takker. Kunne være rart med hjælp fra de mange banedrenge herinde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bane og øve dage
  • #1   25. aug 2011 bare søg på trackdays der er masser af oplæg:0)

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
    #2   25. aug 2011 Gør dig selv en tjeneste og start med f.eks et banearrangement med grøn klasse og forsikringsdækning - mestersvinger / racing4fun kunne være gode bud.

Hvis du så, som du forventer, falder for det - så er det tid til at købe baneracer, værktøj, transportmulighed, dækvarmere, løfter osv osv osv... Det er en udstyrssport, så lad være med at satse det hele på et bræt før du ved om du virkelig brænder for det - og gør op med dig selv om du har ca 3000 kroner per køredag (med alt) at bruge på det når du HAR alt grejet.

• #3   25. aug 2011 Ring ud til Bike-Promotion.dk og snak med Peter smiley
    De har et 3 dages' arrangement her i September (16-18 sept) på Anderstorp i Sverige..

Han kan fortælle dig alt om hvad du skal bruge, hvordan du evt kan komme derop, overnatning osv. osv..

• #4   25. aug 2011 Du kunne også vælge, at leje en ged hos udbyderne..
    Og spare på din egen.. Hvad så lige modsiger dit indlæg.. *lol*
    men som Simon siger.. Undersøg lige med din forsikring, om de dækker ved de "kørekurser".. Og få det gerne på skrift.. (forsikringsselvskaberne er de største forsikringssvindlere) c",)

På den anden side.. Lad helt være.. Det er røv sygt.. c",)
    /Rass

• #5   25. aug 2011 Du kan sagtns starte på din Bandit, det gjore jeg smiley
    http://bandit600rr.dk/2004.htm

• #6   26. aug 2011 Hvis det er første gang du nogensinde kører på bane.. Så start på din egen MC, det tror jeg du får mere ud af, fremfor på en mc hvor du SLET ikke kender grænserne...

En anden ting er at du lærer meget mere på en "langsom" bandit med gode gadedæk end du lærer på en 600ccm racer med slicks dæk.. det får du virkelig ikke en skid ud af første gang..

• #7   26. aug 2011 Er nu ret sikker på at RPM har Power One gadedæk på den R6 de lejer ud, de har banedage på Padborg her den 1.&2. September, men hvis det er det du vil, skal du skynde dig for bookning lukker på søndag...

• #8   26. aug 2011 Jeg vil prøve med min egen først og det noget for mig kan jeg overveje de næste skridt. Er det ikke har jeg om ikke andet prøvet lidt grænser på min bandit. Kan se der skal lidt økonomi til med transport, tøj og ikke mindst baneraceren. Plus omkostninger hver gang..Takker for indput

Kommentér på:
bane og øve dage

Annonce