632 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Svingteknik / banekørsel Svingteknik / banekørsel
Nogen som kan anbefale et godt sted i jylland hvor man kan komme på bane og øve lidt svingteknik og få knæene slidt lidt?
0 synes godt om
mar 2006
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 115
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 659
(mig der styrtede på den grønne kawa :o)
maj 2006
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 129
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=18402
@chris
Det var godt at det var din baneracer du lavede det stunt på....ville sq have været surt, hvis det var gået ud over gadecyklen.
Jeg kørte på hold 2, så vi var ude sammen da det skete.
Det kan nok være, at jeg fik trukket bremsekablet til det yderste, for når man kommer i det 90 graders sving kan man jo ingenting se....også SLAM lige pludselig, så ligger der en kawa på banen.....Fååårrrkkk, det gik stærkt
Jo det er noget der giver sved på banen og på panden lige at være hurtig med bremsen også ellers styre udenom....absolut en erfaring man kan bruge ude i det civile imellem madkasserne
Hvordan har hjemlen det, står den for en udskiftning ?
dec 2005
Men snakkede med Anders og vores instruktør de mente begge at det var dækket den var galt med....jeg synes sq oss det var mærkeligt at det aldrig var ordenligt varmt når vi kom ind fra et pass, da jeg kørte på djursland kørte jeg på nogle Bridgestone BT56, de var brændvarme når vi kom ind....så der skal et sæt BT002 på kawa'en i en fart, og måske et sæt dækvarmere så den kan få fuld hammer fra første runde i fremtiden
tak for en go dag, det var kanon...selvom jeg er lidt busted idag.
dec 2005
maj 2006
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 129
Jeg kører på BT56 og dem er jeg rigtig meget tilfreds med.
Der er ikke så mange km i dem, men jeg vil hellere have tyggegummi dæk med en god klæbeevne fremfor andet.
Du kan se på min profil, hvordan bagdækket så ud til sidst efter vores banekørsel :-).... og ja de bliver sq varme, når de får lov at arbejde lidt...
Svingteknik / banekørsel