722 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

BT 020 eller Metzler M1? BT 020 eller Metzler M1?

hej alle

min BB kører lige pt på BT 020 for og bag. da cyklen er købt brugt ved jeg ikke præcis hvor mange km tidligere jer har kørt, men de ser ud som om der er ok med mønster tilbage endnu.
jeg er blevet tilbudt et Metzler M1 sæt. både for og bag. til meget billige penge.
mit spørgsmål er så, om det kan svare sig at købe dem, og evt have liggende?

jeg har typisk en bane dag om året, resten af tiden går med at køre stærkt på motorvejen, og øve mig på de små sving i skoven, og lign, når jeg er på tur med vennerne.
jeg har en bane dag den 2,3 juni, kunne det evt være incitament til at skifte dæk.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BT 020 eller Metzler M1?
  • #1   9. maj 2007 Behold du bare dine BT020 på til de er trætte. De skal nok klare de banedage med bravour.

• #2   9. maj 2007 Køb dog de M1 dæk og ha' dem stående til du skal skifte næste gang hvis de er billige

• #3   9. maj 2007 dvs m1 dækkene er ikke bedre til fart på motorvejen og track days... vil dog sige på motorvejen så kører vi nok lidt for hurtigt. men det svært når man kører en BB

• #5   9. maj 2007 skal jeg være særlig opmærksom på nogle ting nu jeg kører en TUNG maskine . som sluger asfalten på motorvejen.
    ville det være en ide at tage min bt020 af nu, og sætte m1 på. de skal nemlig bruges i år ellers går de i stykker.(stået for lang tid) og så om knap to år så skifte tilbage til bt020??

• quick
    quick Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 6
    #6   9. maj 2007 hvad med det nye BT 021 fra Bridgestone, som er blød i siderne og har en hård gummiblanding midt på hvor dækket bliver slidt mest, skulle være betydeligt bedre end det gamle BT 020 og firmaet lover så vidt jeg husker 15% længere levetid

• #8   9. maj 2007 de ny bt021 kan jeg desværre ikke få billige.. og med km tilbage i bt020 ville det måske være fjollet. med mindre dækket var så usædvanligt meget bedre..så ville jeg overveje det. men det tror jeg nu ikke det er.

• #9   9. maj 2007 så det måske bedre bare at køre sæsonen helt ud med bt020. og ikke skifte før måske senere. og når det sker så tage et nyt sæt dæk?

• #11   9. maj 2007 Hvis dine dæk er ved at være slidt på midten , så drop det motorvejs kørsel og tag nogle sving med god nedlægning så får du også slidt lidt af gummiet af på siderne, og vel i bund og grund meget sjovere end alt det motorvejskørsel ....
    Er det iøvrigt ikke dig der plejer og spørge meget om udstødning....
    Mvh PeterS
    ps.hvorfor er det svært at holde fartgrændsen på din "ny" bb....?

• #13   10. maj 2007 Peter S. jo jeg spurgte meget ang udstødning. den sag er jeg kommet videre med. det svært at holde farten lovlig, når den BB bare er så skide god til motorvej. man mærker ikke farten, som man måske gør på andre cykler

hvis m1 koster 1500 for et nyt sæt. ja så er min "pris " ikke så billig alligevel...

jeg tror jeg vil læse lidt mere på bt021....

Kommentér på:
BT 020 eller Metzler M1?

Annonce