1.113 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Strømproblem Dnepr K750 Strømproblem Dnepr K750

Hej.
Jeg har en Dnepr K750, som driller lidt! ( Sådan en her: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=20305 )
Nogen gange æder den alt strømmen fra batteriet, dvs den går fra 6 volt til ca 1,2 volt i løbet af få sekunder! Men det er kun nogen gange!
Er det et relæ, eller hva kan det være? Måske en + ledning, som går på stel?

Håber der er en som har et bud!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Strømproblem Dnepr K750
  • #1   15. jun 2008 jeg vil gætte på at det er en kortslutning . . og det kan jo godt være både et relæ og en eller flere ledninger.. jeg vil gætte på at det er en ledning eller to der laver de nummer der ... du må måle eller gå .. følge dem fra a til z ... start med at tjekke mellem mc og side vogn der kan der være bøvl . .

mvh

• #2   15. jun 2008 Hej Sonny. Jeg har haft et lignende problem med min BMW. Nogle gange når jeg kom kørende gik motoren ud, hvorefter jeg kunne måle 2-3 volt på batteriet. Jeg prøvede herefter at afmontere batteriet og koble en pære over. Der var ikke lys i pæren, så jeg prøvede at slå batteriet ned i jorden, hvorefter der kom lys i pæren. Altså et defekt batteri sikkert forårsaget af vibrationer, så nu har jeg købt et gel-batteri, som skulle være mere modstandsdygtig over for disse.

Held og lykke med fejlfindingen.

Venlig hilsen
    Kim S.

• #3   15. jun 2008 Jeg har prøvet med 3 forskellige batterier! Men tror jeg har fundet en fejl i tændingskontakten.. Så prøver lige at kigge lidt på det, men mange tak for hjælpen!

Kommentér på:
Strømproblem Dnepr K750

Annonce