{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Koblingsproblemer {{forumTopicSubject}}

Hej ... I forbindelse med renovering af min Yamaha XS 400, har jeg haft koblingen skilt ad og renset, der er altså IKKE skiftet nogen dele. Men nu kan jeg ikke få den justeret, enten vil den ikke koble helt ud når jeg griber i håndtaget, eller så vil den ikke tage ordentligt fat når jeg slipper håndtaget. Hvad dælen kan det da være?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Koblingsproblemer
  • #1   13. maj 2008 Hej Simon
    Nu skriver du at du har haft skilt koblingen ad,- har du også haft venstre motordæksel af ,- der hvor snekkedrevet og trykstangen sidder?
    For mig at høre lyder det som om enten snekkedrevet eller trykstangen går lidt trægt, eller selve koblingskablet..Det er meget vigtigt at de ting går perfekt hvis du skal kunne justere koblingn perfekt.

På xs 650 sidder der også en lille kugle mellem trykstang og selve koblingen, og den har en tendens til at blive væk ved adskillelse ,- i fald der også sidder en på xs 400,- er du sikker på at den ikke er trillet ud ?

• #2   13. maj 2008 Altså - koblingskablet er helt nyt, sneglen er renset og fedtet til, og kuglen er jeg 99,999 % sikker på jeg har fået i!

• #3   14. maj 2008 Hvad med selve "armen" som sidder på "sneglen"? er der slør i denne??? Selv 1 m.m. kan være nok!!! Hvad er årsagen til at du i første omgang har adskilt koblingen og renset den, når du ikke skulle skifte nogle dele?

Kommentér på:
Koblingsproblemer

Annonce