{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.115 visninger | Oprettet:

Koblingsproblemer. {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har lige fået skiftet kobling på min Yamaha Fzr 1000. Jeg er rendt ind i følgende problem, som måske ikke har noget med udskiftningen at gøre....: Når maskinen ikke er startet kan jeg koble ud, sætte i gear og trille med cyklen med koblingen trukket.Ingen problem :-). Når jeg starter cyklen og vil sætte i gear går motoren ud, og strømmen er væk, indtil jeg sætter i frigear. Har haft støttefodskontakten afmonteret (lavet by-pass) uden dette hjalp. Koblingskontakten på koblingsgrebet samme procedure. Ingen forskel. Jeg har haft kontakt til to motorcykelforhandlere/mekanikere, som ikke lige ku´ gi et skud fra hoften omkring afhjælpning. Jeg er en okay hjemme-mekaniker, dog uden at være særlig skrap til det elektriske som jeg formoder det handler om smiley . Har tænkt tanken, at det kunne være en defekt ledning til støttefodskontakten, som hiver stel et eller andet sted i systemet..Nogen der ka´ gi et bud på afhjælpning af problemet.
Med Venlig Hilsen
ESE

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Koblingsproblemer.